Screenshots - images from game

Log in
X

Mabon: Apretience v HC, jediny PvP ktery tady funguje ? :)

#5072 - Mabon, 11.09.2004 14:05
Mozna je apre jedina liga kterou jeste nestacil skurvit Skull svejma presilovejma Fullama .)
#5073 - Mifune, 11.09.2004 14:07
Ano, v aprentice lize totiz presilovky dela Flame.
#5074 - Mabon, 11.09.2004 14:08
A uz jsi v te presilovce prisel o kone a vybavu ? Neprisel .. tak se necil :)
#5075 - Mifune, 11.09.2004 14:10
No neprisel, ja taky neberu veci takze ocekavam to same od ostatnich, ale i tak je to necestne a chybi pozitek z boje.
#5076 - Mlok, 11.09.2004 14:12
vzdyt my nelootujeme.
#5077 - Mlok, 11.09.2004 14:12
a v presilovkach davame i sami sebe :-)
#5078 - Dryada, 11.09.2004 14:13
zajimavy ze na tom screenu vidim 5 lidi ze Skullu :)
#5080 - Skull, 11.09.2004 14:14
Haha, kdyz se podivam na tu mapu tak mi kecy o presilovce fakt prijdou docela mimo .
#5081 - Mifune, 11.09.2004 14:15
Mlok: a co mate z toho ze ve ctyrech zabijete osameleho bojovnika ? Jde vam o bodovani ? Ja vam to rozmlouvat nebudu, jen mi to prijde proste divne.
#5082 - arach, 11.09.2004 14:16
no ale mame mensi pera nez skull, protoze se nelutujem a nedavame HK full = vetsi pero
#5085 - Ardenix, 11.09.2004 14:30
jo apretience fakt suprove funguje, jediny lidi co tam zustali sou vsemozni priesti kteri jen cekaj az nekdo udela chybu, pripadne nebude u kompu, bude mit ubrany apod, pritom spolihaj na svou nezranitelnost dmnc
#5087 - Aphex, 11.09.2004 14:51
me dostava ten uber pvp drujd v morfu medveda :)
#5089 - Awrel, 11.09.2004 14:56
2Aphex: Každej má svůj styl ne :))
#5092 - Mlok, 11.09.2004 15:17
Mifune : presilovky nejsou tak casty jak by se mohlo zdat... vetsinou to je 2v2, 3v2, 4v3 atp, kdyz si reknes o duel proc ne. Jenze kdyz se sejde 15 lidi tezko jim reknes DO TECH NE, TECH JE MALO, coz urcite vis i sam.
#5096 - pojety flamak, 11.09.2004 15:34
Za par dni mate v Apre Cult cely Skull, teste se na PvP...
#5100 - ÂŁoÂŁ, 11.09.2004 16:09
Apretince nemam rad, jsou to namysleny lamy, a nechapu jak muzou mit v gilde i PK...
#5102 - Mlok, 11.09.2004 16:41
pojety flamak : to se doslechli ze nám klape PvP a chtějí nám přijít kazit zábavu? díky, nechceme.
#5106 - chupa, 11.09.2004 17:40
flame: nevim proc se tu tak ztrapnujete ..
#5109 - Zal, 11.09.2004 18:45
Tedka to jen rikam z pohledu GM. Nezavisle ano? Jen aby to vsichni vedeli. Kdyz teda v aprentice ma takovou prevahu Flame-God-Susice parta, proti Skullu, ze se proste v Apre nelooti a zadny dalsi akce jako HK atd. Tak proc vlastne davat v apre platinu? Platina je pokud vim odmena za to, ze riskujete loot a kone. Pokud se v apre jede bez rizika, tak byste sami meli rict, ze platinu nechcete. (to byl jen vtip, je mi jasny, ze to nikdo nerekne-), ale je to logicky) Jestli to dobre chapu, tak liga byla podle vas zkazena cim? Presilovkama? OK. Lootem? OK. HK? OK. Tyhle tri veci jsou podle me zakladem rizika. A zaklad rizika je platina. Takze pokud se dlouhodobe jede bez rizika, tak proc davat platinu? Aby jste si mohli stavet domecky a ziskavat dalsi odmena za pvp s kamosema bez rizika?-) (jinak predem rikam, ze taky nemam rad HK a presilovky, ale na druhou stranu rikam, ze za bezpecny pvp si platinu nezaslouzim.)
#5110 - Alco, 11.09.2004 18:54
Zal> v podstate mas pravdu, ale to by potom nemohla bejt platina z TW pokud by nekdo mel vsechny mesta a nemel konkurenci. a za jakym ucelem teda davate platinu? aby se jel full service? aby clovek kvuli 40 platinovejm mincim dostal full?
#5111 - Black Fox, 11.09.2004 19:03
mne se hlavne libi jak ma mc krasne usporadenej bagpack :)
#5116 - Snooper, 11.09.2004 19:51
Zal> x v apre se jede loot dle libosti (muzes, ale nemusis) x PvP kazi presilovky a ne loot (tohle je prekvapive zjisteni, co? :p) x PvP kazi "par" jedincu (ted nemyslim ze by to melo byt "friendly" PvP, ale co se obcas deje s tim relogem twinku ci PK podle situace je uz vazne psycho)
#5121 - Caalador, 11.09.2004 20:38
Zal> Podle me je to pvp strasne neziskovy na to ze kazdou chvili prijdes o kone a ziskas nejakej 60 platiny, a ty GMR co si za to mzues koupit pouzijes zase do pvp :) Treba by se mohli v TW prodavat kone nebo neco takovyho..
#5122 - Black Fox, 11.09.2004 20:42
neblazni, to by to tu bylo moc user-friendly ;)
#5124 - Caalador, 11.09.2004 21:01
Ty dvacetiminutovy duely zerk vs priest kde spotrebujes 50 GH a mas z toho 30 platiny sou neziskovy :)
#5126 - Atreus, 11.09.2004 21:09
Vážený soudruhu Zale, až bude gain platiny dvojnásobnej u všech krom kouzlících povolání, kde bude čtyřnásobnej, tak se budem moct bavit o tom že platina plně vyvažuje nějaký "rizika" nebo že je nedejbože "ziskovým faktorem", víme ? Zatim je platina imo jedna z málo věcí krom osobních vendet co vůbec táhne lidi do ligy a stejně ji každej vrazí zpátky do GMR ( bez kterejch předevšim mág, nekro, druid a heretic nemužou PvP rozumně hrát.. což ti asi uniklo )
#5127 - Awrel, 11.09.2004 22:05
Atre má pravdu ... :)
#5128 - Caalador, 11.09.2004 22:06
Jo, ma.
#5131 - Gereth, 11.09.2004 23:08
Ted momentalne to funguje tak ze v appre operuje dve skupiny flameaku zhruba po 8 a nezavisle na sobe masakruji vse zive. Jelikoz vse zive znamena zhruba dalsi 4 lidi, kteri jedou po dvojicich. Takze to v praxi vypada ze jede nezavisle na sobe 8vs2
#5132 - Zal, 12.09.2004 00:23
Atre - nebavim se o tom, co se za platinu dava. To je jinaj problem. Bavim se o logice davani platiny za aspon nejaky nebezpeci. Caalador - Na dp neni zadnej zisk a stejne se tam pvp jede ne?-) Snooper - Takze pokud si udelam low lvl do apre a budu normalne bojovat ferove 1vs1 2vs2 2vs1 3vs2 atd treba a budu pri tom lootit, tak mi zarucujes, ze me Flame nebude pojizdet v presilovkach, za to ze je lootuju? Ze to taky bude jen priblizne fer boj? Ehm Ehm. No uvidime. Sice hledam v lidech vzdy to dobry, ale ...-))
#5133 - Snooper, 12.09.2004 00:56
Zal> Sice to zni temer neuveritelne, ale Flame presilovky opravdu nevyhledava (tedy Flame neni zase tak jednotne, takze mluvim spis za jeho "vetsinu"). Dale: mam takovy dojem (je to videt z tvych postu), ze zastavas nazor "kde neni Skull -> neni riziko nakladneho PvP -> neni potreba platina". Nebo se mylim? Gereth> demagogie...
#5134 - Zal, 12.09.2004 01:01
Ne, klidne at tam Skull je nebo neni. To je me jedno. Me jde jen o to, ze platina ma byt za riziko. Pokud neni riziko, tak je divny davat za to odmenu. Defacto mate vetsi riziko ze ztratite veci v dungu nez v tech vasich fajtech. A v dungach platina urcite neni-) Proste jak sem psal. Ja nemam vubec nic proti pohodovymu PvP bez HK a lootu, ale je pak blbost jen za to, ze si treba trenujete pvp a bavite se u toho, davala platina. Kdyz to sleduju poslednich par dni, tak mate svoje high lvl akorat na TW a jinak si jedete v klidku pvp v Apre. Ano nemam nic proti tomu, ale platinu za to? Chapes o co mi jde ne?-)
#5135 - Zal, 12.09.2004 01:04
A zapomnel sem se vyjadrit k tem presilovkam a tomu, ze je Flame nevyhledava. No o minulosti psat nebudu-)) Vime svoje. A zadna strana neni bez viny. Ale spis mi jde o tom, ze sice nevyhledavaj presilovky, ale kdyz je budu lootit, tak budou hledat pomstu. A kdyz na to treba nebudou mit ve fer boji. (treba jo nevim) Tak proste budou hledat pomstu v nefer boji. A minulost me proste presvedcila, ze to tak je i ve Flame-)
#5136 - Snooper, 12.09.2004 01:17
"A zapomnel sem se vyjadrit k tem presilovkam a tomu, ze je Flame nevyhledava. No o minulosti psat nebudu-)) Vime svoje." Zal> To jsem rad ze to nechces rozebirat. Jen bych te poopravil: "kazdy vime TO svoje" :o) Ale to je diskuse podobna "bylo driv vejce nebo slepice"... Jinak chapu, ze mas obavy z bezrizikoveho harvestu platiny, ale zatim se zadny nekona, neresil bych to. Ta dalsi uvaha je zajimava: nekoho sundas ve ferovem fajtu, neco mu lootnes, on to neunese (tohle obcas neunesou i "velci" ligari) a domluvi si na tebe powerplay...nj, to je zacatek konce. Ale mozna ze uz lidi zacinaji chapat, co je to pvp vybava, co dokazi ozelet a ze "to prase co me vylootilo" je ve skutecnosti proste jen vitez bitky co si bere svoji odmenu. Uvidime casem...
#5137 - Marabu, 12.09.2004 01:19
Zal: "Chapes o co mi jde ne?" Zabranit kouzlicim povolanim aby te mohly zabit? Mag platinu potrebuje... nebo si zavedte giantky za platinu, ony vas ty kecy prejdou.
#5138 - Zal, 12.09.2004 01:34
Snooper - Minulost. Ja byl jak si dobre vzpominas jeden z tech idealistu, co se snazil vzdy domlouvat nepresilovky. Bylo mi jasne receno a pak jsem se presvedcil, ze s tou domluvou je to k prdu, protoze se vzdycky najde par lidi, ktery to maso pak rozjedou. A i kdyz sem treba proti Flame presilovku nejel, tak me pak jednou potkali v HC a v 5+ me proste sejmuli, protoze jim treba nekdo pred par dny udelal taky. A oni se pomstili na me. To je rpave jednoduse ten problem. Ne konkretni lidi, ale trestat vsechny. Takze 2 lidi z kazdy guildy rozjedou masakr a pak se reze 40 lidi a z toho je tech 36 proste do toho vtazenejch a pritom to ani nechteli. Proste je to o par lidech. A pokud si ty lidi nepohlida ta skupina, tak se to vzdy rozesere. Zrovna dneska sme se o tom trochu bavili na GM foru a tam sem napsal at se treba ty dve hlavni skupiny domluvej, ze HK, ktery tu stve dost lidi vic nez loot, by se proste davalo jen v TW a v normal pvp fajtech by se jel jen loot. Ale to by se muselo ohlidat tech par lidi. To Marabu - Hmm. Mluvim o riziku a ne o gmr. Jinak nevidim problem v gmr. Kdyz je riziko, tak taky jako plech nebudu brat mithril a unikatni sekeru, ale vezmu vybavu o kterou se nebojim prijit. Kdyz se jede bez lootu, tak se nedivim amgum, ze davaj pelchy tezko kdyz ti si muzou oblict super vybavicku. Kdyz pujdu z zakladnim eguipu, tak nemam zvednuty staty, nemam resisty z itemu atd atd. Ale znova opakuju, jde mi o riziko a ne o gmr nebo dalsi veci co by se dali za platinu koupit.
#5139 - Mlok, 12.09.2004 01:38
"ale je pak blbost jen za to, ze si treba trenujete pvp a bavite se u toho, davala platina" aha takze to mam chapat tak ze nehodlate nijak podporovat neco u ceho se clovek dokazu slusne pobavit? díky beru. a trenovat pujdem do presilovkovych boju se skullem. teds to vysti, sefe
#5140 - Zal, 12.09.2004 01:44
Hmm no jeste napis, ze chces platinu i za makrovani v domku-)) Hele trosku se nad tim zamysli. Napsal sem snad neco o tom, ze nebudeme podporovat neco u ceho se clovek slusne bavi? Klidne si jedte pvp jak chcete, ja se treba i pridam. Ale platina neni urcite na podporu bezrizikove zabavy. Je to odmena za riziko. To je ten rozdil. Taky se muzes dobre bavit s kamosem z jiny guildy v domecku a to mi jako chces rict, ze za to jeste chces platinu?-))
#5141 - Zal, 12.09.2004 01:45
Jinak ja tu jen teoretizuju za sebe. Tohle neni nazor teamu. Jen sem pisu a cekam, ze z debaty treba neco vypadne. Zatim vypadlo jen to, ze chcete mit klidny bezrizikovy pvp a k tomu kupu platiny-))
#5142 - Jamamoto, 12.09.2004 02:11
Zal > jojo, odmena, ktera POTESI! :-)
#5143 - Jamamoto, 12.09.2004 02:13
Me nevadi, ze me nekdo lootne... no dneska me to trosku nastvalo, ale to jenom proto, ze jsem to necekal. HK me taky neva...[btw: je HK povolene dneska me jeden hrac rikal, hmm no von spis kricel, ze neni :/] ;).
#5144 - Majzlik, 12.09.2004 02:19
A v lize v který se lootuje itemy hráčů mizej někde v černý díře? Jenom se přelejvaj mezi hráčema, někdo víc ztrácí někdo víc získává, nicméně vítěz...to je ten co dostává platinu...a zároveň i věci druhýho. Takže kdo vyhraje duel třeba ve veteránech a lootne druhýmu věci si zaslouží platinu víc než ten kdo vyhraje v apre a podle dohody si nic lootnout nemůže? Zajímavá logika :o) Krom toho nemůžeš dělat systémový opatření podle toho jaký lidi zrovna v který lize hrajou. Kdyby se dohodli masteři na no loot, tak budeš chtít pro masters zrušit platinu?
#5145 - chupa, 12.09.2004 02:46
majzlik: uprimne receno ta cerna dira tu je - vase bankovni truhly.
#5146 - Gori, 12.09.2004 03:04
Jo,Majzliku ses svine,mel bys nosit Chupovy stilleta v baglu :-)
#5147 - Zal, 12.09.2004 03:11
Majzlik - No a co davat platinu temu, koho lotnou?-) At je to vyrovnany ne?-) No ono je to tezky no. Kdyz se kouknes na tabulku, tak Skull ma proste desitky, stovky kill/death no a flame par kousku z poslednich TW. Nevim no. Nerek bych, s ohledem na to, kolik vas bylo pri TW, ze by se Flame nedokazalo branit proti presilovkam Skullu, takze cim to asi tak je, ze s high lvl postavama nechodite bojovat? Proste (tenhle pohled je pohled nestrannej) Skullaci fajtej, dostanou full, ale za chvilku uz jsou zpet. Flame fajtej dostanou full a tejden nejsou videt. Kdyz vezmu posledni TW, tak i kdyz tam bylo par bugu, tak po prvni prohre to proste 3/4 flamaku zabalej, nektery jdou do dungu, a Alcu brani 4 lidi. Proste i kdyz je pravda, ze nevidim do vasich mysli, me prijde, ze proste nejste bojovnici. Jeden dva fully a vetsina z vas pise nekde na foru ze to nemaji zapotrebi atd. To je proste rozdil mezi temahle dvema skupinama. A je to skoda no. Kdyby u vas bylo vic bojovniku, tak by tu bylo pvp mnohem lepsi a fajtilo by se mnohem vic. Kone sme pridali, ze uz jich je opravdu dostatek, crafty mate takze vybava by taky nemel byt problem. Tak nevim co vam vadi tedka, ze nefajtite. Ste spojeny s God a Susicema, tak proc posledni dny nevidim od vas nikoho v HC nebo Daugasu? Kazdou chivlku lognu a obiham tyhle mesta, ze bych zafajtil, ale vidim jen par aprentice. Nevim no. Je to proste skoda, ze nejste takovy bojovnici. Bylo by to tu lepsi no.
#5148 - Mahut, 12.09.2004 05:28
Proste (tenhle pohled je pohled nestrannej) Skullaci fajtej, dostanou full, ale za chvilku uz jsou zpet. Flame fajtej dostanou full a tejden nejsou videt.Kdyby u vas bylo vic bojovniku, tak by tu bylo pvp mnohem lepsi a fajtilo by se mnohem vic. To jsou tak desne sracky, ze je to snad skoda komentovat. Jinak sam za sebe ti reknu. Ja ti seru na pvp, kde je ucelem jedne strany nasrat co nejvic tu druhou. Ja chtel hrat pvp s lidma, kteri nemaj v hlave naprosto nasrano. Ale co si mam zacit myslet po te, co jsem 30 minut zpet v lize a Chupa zacne Rk. Druhej den dostanu Rk zas od Foxe. Takze proc se pak Hermiona divi ze dostane Rk ? Jinak ja na vas skulaci seru fakt, polibte mi prdel.Ja chtel hrat pvp pro zabavu, ale tady je pvp o nenavisti a to muzete hrat i beze me.
#5149 - Black Fox, 12.09.2004 07:20
'Kdyz vezmu posledni TW, tak i kdyz tam bylo par bugu, tak po prvni prohre to proste 3/4 flamaku zabalej, nektery jdou do dungu, a Alcu brani 4 lidi.' V Patek vecer jdou lidi radsi do hospody nez sedet u ultimy...
#5150 - chupa, 12.09.2004 09:01
trapny gorion: mel sem na mysli magic itemy. chlorite/sangvine a podobny blbosti me vazne nezajimaj. trapny mahut: to je opravdu smutne :(
#5151 - Awrel, 12.09.2004 09:42
Ty řekneš pár bugů :)) Ale že nám ty bugy rozvrátili obranu je vedlejší žejo .)
#5152 - Alco, 12.09.2004 09:53
"ale je pak blbost jen za to, ze si treba trenujete pvp a bavite se u toho, davala platina" Zale timhle si me naprosto dostal. to jako bud platina nebo zabava?! omg, to ti z toho ruplo v bedne? radsi budu v pvp bez platiny ale nebudu nikoho nasirat a nikdo nebude nasirat me. ale system kde me platina z boje neuhradi ani spotrebu jednoho druhu poitonu je k nicemu a vzadnem pripade se ta vyhoda nerovna nevyhode/riziku, ktere z toho plyne. jako proc ty hrajes UO, abys nekoho nasiral? nebo se bavil? asi bavil co. a bavi te kdyz dostanes hk? a nebo bavi te kdyz ho das? asi ne. a stoji ti tohle vsechno za trochu platiny? hm? k tomu branenii Alc. 4 lidma. uvedom si ze flame neni pvp guilda a hodne lidi bavi jen pvm a nebo pvp kde nikoho nenaserou a nikdo nenasere je. a navic to bylo v patek. pro hodne lidi sou patek a sobota jediny dny kdy nemusej druhej den vstavat, tak nebudou trcet u pocitace kdyz muzou jit ven. P.S. me je uplne uprdele jestli sem "pravy bojovnik", "pure pvper" ja to hraju abych se bavil, ne abych se nasiral. jinak ja se az do zacatku TW snazil s vama domluvit na no hk pvp, ale jedina odpoved byla od kazdyho no way.
#5153 - chupa, 12.09.2004 09:59
Chupa: ty musis mit kvuli flamu nejakej zavaznej psychickej problem, kazdej post co sem napises je nejaka narazka proti flame, co ti tak strasnyho provedli ? Zal: kdyz vezmes patecni TW ja osobne sem se za cely dve hodiny nedostal do Daugu a nikdo me za cely dve hodiny nebyl schopnej vysvetlit jak se tam jako mam dostat a pridat se k defenderum protoze to blblo, a takhle nas v guilde idlovalo minimalne pet
#5154 - arach, 12.09.2004 10:00
ten posledni post je ode me , sem se blbe podepsal
#5155 - bird, 12.09.2004 10:08
reakce na uplne prvni prispevek. Mno nekdy vytahni ty sve smradlave nohy taky mimo mesto a uvidis PvP a nebo povolte PK do mest :)))
#5156 - bird, 12.09.2004 10:12
a este se neschovavejte za straze kdyz dostanete jednu nebo 2 rany. To je pak trapne pvp u HC :( tady je pvp PK system ted pekne zesranej a pokud nekdo jede jako hlavni a jediny char PK jako ja tak se expu nahanej spatne. To demostenes ---> Zaloz si PK vypni si GM prava a jdi lovit. Uvidis ze mimo mesto se potuluje velke HOVNO a pokud narazis na modraka je to level 10-15 a to je malo expu takze ja sejmu treba za den 3-6 sasku za 20 expu a pak me slozi nekdo u HC a mam 100 expu v prdeli.
#5157 - Alco, 12.09.2004 10:15
dokud tu behali pk jako magos, ty a zerk, tak mi lehnout mimo gz nevadilo..
#5158 - bird, 12.09.2004 10:30
ja sem uvazoval o zmodrani a jet ligu ale nato potrebuju asi tak 80 globu uz a to nemam :))
#5159 - Caalador, 12.09.2004 10:32
Zal> To s tim jak si rikal ze na DP pvp jede a neni zisk, tak tam neni vubec tak tezky ziskat si vybaveni jako tady..
#5160 - Alco, 12.09.2004 10:42
bird> z blata do louze ;]]]
#5161 - bird, 12.09.2004 10:45
no to je pravda ale aspon tam nejake PvP frci a pri smrti to neni -100 a nejakej ten krapitek ale jen -27 nebo 30.
#5162 - bird, 12.09.2004 10:47
to Caalador: mno tady je ziskavani vybavy o mnohem lehci :)) na DP sem hral a PvP sem tam frcel docela dost aktivne a reknu ti ze tady se jede jen v ironu a nejaky serepeticky a pokud mas magic veci a prijdes o ne tak to nevadi ne?? jdes nejakej dung a mas magic zase jako nasrano tady se to vali na kazdem rohu.
#5163 - Mlok, 12.09.2004 10:48
hehehe, tak Zal chytre svedl svuj "kix" ve forme te debaty o nedavani platiny na "flame jsou sraby a my nemame pvp". :-)))) co nato rict. Nejlip to napsal Alco.
#5164 - Caalador, 12.09.2004 11:09
bird> Pro tebe asi neni tak tezky shanet kone kdyz ses ranger a ligu nejedes takze malokdy potkas nejaky silnejsi modraky, v lize prijdes za den treba o 5 koni, to mas 30k za den + hypna a lahve a ziskas treba 500 platiny, to je dost o nicem.
#5165 - Marabu, 12.09.2004 11:28
Mahut: clovicku o co se snazis? Sam mas na svedomi partyzanskou valku flame vs soul a budes tu kydat o tom jak nechces praseni? A co lidi jako lothar, startka a podobni? To uz neni flame? Nebo k tomu se nehlasite? To me dycky dostava, lidi co jen maji prilezitost prasit tak prasi maj plnou hubu kecu jak nechteji hrat neco kde se prasi... a co to treba nerozjizdet? Co se treba misto nicnerikajicich blabolu na icq slusne omluvit a domluvit se na vraceni aspon casti vybavy klidne za prachy nebo kone - s tim ze se pak zacne hrat normalne? Ne, radsi lognout, zaprasit, prelognout a floodovat screeny ci vyvesku s anonymnima nickama o tom jak gilda XY jsou retardi.
#5166 - Gereth, 12.09.2004 11:32
Taky nechapu. V appre jakz takz udelal stav, ze se nedavaj hk rk. Jak rekl Demo konecne se ti lidi jakz takz domluvili. A zas to nekoho sere.
#5167 - Snooper, 12.09.2004 12:06
Zal> k tem poslednim TW: Daugas jsme nemohli efektivne branit protoze se z pulky Flame proste nemohli zadnym zpusobem stat Defenders (bug ktery snad uz byl odstranen) a ta druha "stastnejsi" pulka tam byla proti seskupeni Skull&Bezpaterni&PKs jaksi na odstrel. Taky bylo nadherne jak nas to kopalo z mesta na Trznici, kde jiz stalo Commandos Dementos (by me zajimalo, ktere GM jim rekl, ze nas to tam kope...) Pri naslednem napadeni Alcarinque uz tu jaksi vetsina lidi nebylo ani fyzicky (tedy pokud si mam vybrat mezi branenim mesta na Endoru anebo patecnim vecirku s kvalitni spolecnosti v RL, volba je jasna).
#5168 - Snooper, 12.09.2004 12:08
Takze by jsi spis mel ocenit odvahu te nizkopocetne skupinky, ktera v Alcarinque zustala, nez nas obvinovat z toho, ze chodime jen do PvP kde mame jistotu ze nas bude vic nez soupere. Dekuji za pozornost :p
#5169 - Caalador, 12.09.2004 12:15
*tleska* :)
#5170 - Majzlik, 12.09.2004 12:39
Alco to napsal pěkně. Je to o lidech a o tom co si představujou pod slovem "zábava". Evidentně má většina Skull a většina Flame o zábavě jiný představy a proto to nefunguje a fungovat nebude.
#5171 - Atreus, 12.09.2004 12:39
Hehehe, tohle je fakt přespříliš.. Flame který měli předčasný vánoce když 20v7 rozjezdili Skull při rozdělování měst, Flame který nejvíc nadávali na support u Skull a pak tvrdošíjně kryli Pitbulla, Flame který pravidelně chodili do dungeonů v doprovodu PK a pak těžce obhajovali reformu, Flame který kritizovali Foxe za jeho černobílý afektovaný projevy ale sami tak přes půl roku fungujou jako celek.. Tak takový lidi tu budou brečet jak chtěj PvP bez prasení, bez přesilovek, jak oni nic oni muzikanti, mučedníci a nepochopený lidumilové, to je masakr -)) Je sice pravda že Skull i Flame fungujou v PvP dost podobně.. ten rozdíl je v tom že Skull si umí nést následky svýho jednání, bojuje neustále a zastává stále stejný názory.. na Flame už snad nejde nazírat jinak než na bandu bezpáteřních, slizskejch zmetků na odstřel.
#5172 - Mahut, 12.09.2004 12:52
Ano Marabu pojeli jsme vase pk v dungu.Kdybyste hned vzapeti nezacali prasit Toma kterej chudak za nic nemohl mohli jste dostat i veci. Ps:Jinak Atre tobe do te hlavy nekdo nasral nebo ses tak narodil ?
#5173 - Marabu, 12.09.2004 12:54
Cela kauza vznikla takto: Nasel sem jistou FRY v HC... zabil sem ji coz ji evidentne nastvalo nebot ona kdyz jezdi 5 vs 1 neni zvykla umirat... Vratila se po 1 minute asi zpet pro veci, vybrala se a ptala se jestli dame DUEL(toto je velmi dulezite nebot to vykazuje to ze bojovat chtela) ja rekl ze ne ze jsme ted dobjovali... POrtnul sem se do Daugasu probhel ho.. nikde nikdo a tak portnu zpet do HC.. Vidim fry zautocim na ni a zabiji... Dal se ji nevenuju a beham dal po meste... Ona pak s plnymi zivoty cela nasupena pribehne zacne mi nadavat do retardu a ohani se: ODTED FLAME DAVA V LIZE LOOT! uznavam v te chvili sem ji zabil znova a dalo by se to pocitat jako RK ale sktuecne je pod moji uroven nechat se urazet od nekoho kdo PvP ani trochu neumi a vyuziva jen to ze je guilda supportovana ze vseh stran... Vse vycrcholilo tim ze jse v daugasu bojoval vyrovnany boj s Halem jedna bola a sek a lezel by... V tu chvili se na me vyritilo 5 dalsich APRE flame a uparovalo a umlatil me k smrti. nasledovala prednaska ze jestli nebudu hodny nedostanu k jezisku darecek ale pokaze HK.. FUll loot pochopitlene nemohl chybet... Pak sem se sel resnout znova me zabili a ja spokojene vypinal UO s pocitem ze na shardu kde hraji lide jako Flame asi nemam co delat... Pisu to proto abych ukazal jak to doopravdy bylo a nikdo se o me neotiral!!! --------------- Jakobych podobny pribeh uz slysel, zmenilo se jen jmeno gildy. Souhlasim majzliku 100%; flame ma asi o zabave jine predstavy nez ostatni.
#5174 - chupa, 12.09.2004 12:54
je to cele velmi smutne :(
#5175 - Mahut, 12.09.2004 12:59
hehe tak ted se bude predhanet v tom kdo druheho ukeca ze ma pravdu.Ja to slysel zas jinak.Takze bud kecas ty nebo Fry.
#5176 - Mlok, 12.09.2004 13:04
Marabu : prekroucene, polopravdove, vyborne ;-) kdybych to mel brat z myho uhlu pohledu bylo to malicko jinak.. tak napriklad ano sundal si me v HC... asistoval ti u toho jakejsi berserkr (coz je asi vedlejsi) Sel sem se vylootovat, sel k bance (ovsem jak jiste vis po resu mam 20 hp a 0 many) a nabidl ti duel (protoze i presto ze mas 4lvlvy nahore, je to fer - tys nechtel.. proc kdo vi). kazdopadne jste me u te banky pro jistotu sundali (i kdyz vam asi bylo divny ze nic nedelam), no resl sem se, dobehl a ted uz regulerni RK (protoze telo sem mel lootly) co vic rict? :-) jenom snad to ze tohle rozebirat nechci, uz sme se toho nacetli v ruznych ubrecenych pvp topicach.
#5177 - Mlok, 12.09.2004 13:05
Mahut : pravda bude samozrejme nekde mezi, tim sem ochotnej uznat ze o tom prvnim RK nejspis Marabu nevedel, ovsem ten druhej byl regulerni. ono by to slo vyridit velice jednodusse, nevim proc se z toho dela takovy divadlo.
#5178 - Marabu, 12.09.2004 13:10
Mlok: ja nejsem bila vdova. Ale videl jsem do mrte stejnou situaci uz dvakrat a koncila naprosto stejne. U flame je to holt VZDYCKY prekroucene.
#5179 - Gereth, 12.09.2004 13:14
No Marabu nebyl ten zlodej jen to sem hodil pokud vim. No bude to asi tak ze to kazdej asi videl jinak a jinak si myslel ze to je. Ale rozhodne ten zlodej nechtel davat zadny rk. A jsem si jistej ze ani nelootil
#5180 - Mlok, 12.09.2004 13:16
Gereth: aha takze to chapu, veci se ztratily v vzduchoprazdnu a resovat sem se sel 3* jenom v mych predstavach. díky za vysvetleni, timto debatu ukoncuji.
#5181 - Black Fox, 12.09.2004 13:18
asi tak, je to tvrzeni proti tvrzeni
#5182 - Marabu, 12.09.2004 13:19
Mahut: ale no tak mahutku, nekecej ohledne toho spideru. V icq ses jasne vyjadril: Mahut: "Vas je uz jak blech nepotrebujete nas.Takze stejne je po vzajemne spolupraci ktera musim rict byla fakt dobra.Navic tohle byla jen otazka casu." Marabu: mahute je mi jedno co meles. Timhle sis to posral a se mnou jako s priestem uz nepocitej. Coz plati pro cely flame Mahut: No to same me je taky jedno co rikas.Uz sem stebou prestal pocitat.Proto sem si to dovolil risknout tuhle akci.Vim ze nas uz nepotrebujete tim padem nebudou zadne spolecne akce. ---- Aneb duvod proc flame zacne nekomu davat full: spolupracovali jsme ale ted uz nas nepotrebujete tak vas zacneme prasit.
#5183 - Gereth, 12.09.2004 13:20
Zrejme jsi to pochopil jinak nez jsem myslel. Proste kdyz jsi ho vyzyval na souboj tak si myslel ze jsi pripravenej. Proto te pak sesmazil. A ty veci kdo vi kde sou ale von ti je proste nevzal tim si sem jistej. Rad bych se domluvil na nakym prijatelnym pvp(10vs1 neni pro me prijatelny) ale vy proste chcete prasit.
#5184 - Majzlik, 12.09.2004 13:26
Atreus: Áá, pán "nezařazený" se ozval, ještě vydrž pár dní lízt Skullu do prdele a třeba tě připustěj do tw... bože ty jsi fakt ten největší magor jakýho jsem tu potkal :o) "...na Flame už snad nejde nazírat jinak než na bandu bezpáteřních, slizskejch zmetků na odstřel. " ...tak toto je tvůj přesnej profil, bezpáteřní slizkej zmetek. Pamatuju si jak jsi mě tu milý Atreusku prvních půl roku Endoru neustále fuckoval na potkání stylem "Masox, uplně vidim ten tvůj čtrnáctiletej poďobanej xicht jak vejráš do monitoru ty retarde. Že je ti 25? Ale chováš se na 10 ty malej zmrde." Sice jsem se s tebou snažil normálně bavit, ale bohužel každej druid byl dementní poďobanej retard, protože nešel zabít.
#5185 - Majzlik, 12.09.2004 13:26
...pokračování (bylo to moc dlouhý :o) Když jsi pak po čase zjistil že ten kokot Masox je vlastně gm Flame a Flame zrovna potřebuješ, ze dne na den jsi uplně otočil...přiběhl k naší guildě a začal cukrovat: "Nazdar Masoxi, jak to dneska jde :-) Ty máš ale krásnou robku, nezajdem do dungu? :-)". Začal jsi nám lízt do prdele stejně jako teď Skullu. V tý době byli Skulláci zasuportovaný egohoničský retardi a Soul poďobaný čtrnáctiletý puberťáci. Jedině mocnou Flame, jedinou normální guildu na Endoru, je třeba všude obhajovat a chodit s ní denně do hospy. Dostal jsi se knám proto že jsi přišel naráz s Tristou a Electrou jako sloučení s Wind. Dost lidí bylo proti, ale já je bohužel ignoroval a doufal že to s tebou nebude tak zlý. Bylo to mnohem horší a po pár měsících se věčný stížnosti na webu na tvoje idiotský chování na mapě a ve hře už nedaly dál ignorovat a udělal jsem to co jsem měl udělat dávno předtim, vyhodil tě. Tak teď můžeš zase vesele dělat to co ti nejlíp jde, všude kde to jenom jde urážet tu bandu desetiletejch smradů která tě "...ničím nezaujala", házet špínu na skvělý lidi jako Bluetom a Electra, který maj k tvojí povaze daleko jako Run k jedničce z diktátu. A jako bonus tě za to třeba i vezmou do nějaký guildy...prasečí ksichte :o)
#5186 - arach, 12.09.2004 13:27
no doufam ze se brzo rozjede www.guildwars.com a spousta pohodovejch lidi z flamu tam prejde, pak se Endor zbavi nejvetsiho povlu a budete mit konecne pure pvp shard pro drsny chlapiky, shard bez prasat, shard nad 18 let, shard bez loleru a roflaku, shard kde se kvuli kazdej picovine neflamuje na foru, pvp kde bude chodit kazdej v tom nejlepsim co ma, kde se nebude relogovat PK - liga liga PK, protoze tohle vsechno je flame, ubozaci na odstrel...
#5187 - Black Fox, 12.09.2004 13:52
amen
#5188 - William, 12.09.2004 13:54
Obdivuju lidi co se dokazi bavit..
#5189 - Colldor, 12.09.2004 14:09
boze to jsou negri !
#5190 - Black Fox, 12.09.2004 14:30
colldor to vystih ;)
#5192 - Atreus, 12.09.2004 14:37
Masoxi, tomu co si napsal snad ani sám nevěříš -) Jinak ano, svýho času sem Flame považoval za celkem normální guildu, navzdory troskám typu pitbull, goodie aspol. .. ovšem Flame kdy jsem do ní vstupoval a Flame dneska to je nebe a dudy.. Jinak mě nepřestává fascinovat snaha určitejch lidí mě neustále někam cpát, ať už do Soul nebo do Skull.. já jedu sám za sebe a moje komentáře ohledně Flame nejsou ničim než konstatovánim faktů, který jsou zřejmý většině soudnejch lidí na Endoru.. myslim si, že i hodně lidí z Flame si to víc nebo míň uvědomuje, to že si to nechtěj přiznat je jiná věc.. P.S.: Věčná škoda, že mám web icq a tudiž nemam historie s těma skvělejma lidma Electrou a Bluetomem ( 26 a 30+ let, osamělý, frustrovaný, Ultimou posedlý kreatury.. ), myslim že by ses divil co jsou schopný vyplodit.. P.P.S.: Spočítej si věkovej průměr Flame, zjistíš že tak moc mimo moje odhady nejsou -)
#5193 - Alco, 12.09.2004 14:43
mam takovej pocit ze server muzete vypnout, staci kazdej tejden dat novej SS.
#5194 - Black Fox, 12.09.2004 14:54
Alco: ;))))
#5195 - Awrel, 12.09.2004 15:31
100 příspěvků k ss není poslední dobou nic zvláštního :)
#5196 - Zal, 12.09.2004 17:07
No ja uz se radsi vyjadrovat nebudu-)) V zajmu zabavy budu doporucovat na GM foru, aby platina padala i v bojich mezi lidma z jedny guildy. To Alco - Odpoved na te tvuj velke postik-) Ctes co pisu? Ja psal ze mam radsi nenasiraci pvp. Takze ja klidne budu fajtit bez platiny, jen kvuli zabave, pokud proti me budou nastupovat lidi v normal vybave - tzn nebudou mit mithril brnko a podobny - tak klidne pojedu i bez lootu. Hraju to abych se bavil a aby slo o umeni. Ale od zacatku proste platiny byla myslena tak, ze bude davana za riziko. O tohle mi jde. Proste kdyz si zalozim s kamosem dve guildy a budem si harvit platinu na nejaky super domky atd, tak ti to prijde ok? No me moc ne a o tohle mi jde. To pak ty domky muzem dat normalne za prachy a je po problemech ne? Zkus se spis vyjadrit k tomuhle. To je to co me zajima, jak to vyresit a ne nejakej flamik kdo kdy v minulosti. Stejne jsou za to zodpovedny obe strany a vzdy jen par lidi, ktery to vyprovokovali.
#5197 - Caalador, 12.09.2004 17:32
Vsichni ste lami jenom ja sem letadlo!!
#5198 - Aphex, 12.09.2004 17:38
locknete to tady nekdo :))
#5199 - Snooper, 12.09.2004 18:31
*skrÝnšút lokeT*
#5200 - Mlok, 12.09.2004 19:03
no sak nam je Platina u prdele, chceme dobry PvP, ale to uz je tedka tak rozjety v HK atp ze uz to zastavit nejde ... tak snad to Apre.
#5202 - Zal, 12.09.2004 19:29
Mlok napsal - aha takze to mam chapat tak ze nehodlate nijak podporovat neco u ceho se clovek dokazu slusne pobavit? díky beru. a trenovat pujdem do presilovkovych boju se skullem. teds to vysti, sefe. To jsem rad, ze uz te to nebere tolik jako vcera-))
#5203 - Black Fox, 12.09.2004 19:37
chtelo by to dalsi screenshot, uz me nebavi scrollovat dolu
#5204 - Tomas, 12.09.2004 19:41
nj... (100.post :o))
#5206 - arach, 12.09.2004 20:17
no s tim lutovanim ma Zal docela pravdu, protoze kdyby tady behali plechove v mitrilech aritech a ja nevim v cem tak se muzou jit magove zakopat ale v aprech kde lidi s pvp zacinaj je to podle me trochu o necem jinym
#5207 - Awrel, 12.09.2004 21:10
Zrušil bych útočení z nižší ligy na vyšší, stejně je v tom bordel, povolil bych loot a zrušil hk. Plechové nebudou mít super výbavu, obyč výbavu nikdo lootit nebude protože je mu celkem na nic a lidi nebudou nasraný kvůli hk ;)
#5209 - Gereth, 12.09.2004 22:06
Novej SS prosim treba ten s tim bugem jak ma duch hadry a zbran ten sem tu dlouho nevidel:o)
#5210 - Awrel, 12.09.2004 22:20
Spíš ss jak se modrák míchá do tw nebo jak pk pomáhají bránit katapult :p
#5211 - Zal, 12.09.2004 23:05
Ja jen opakuju. Myslim ze se bude ke prospechu vsech o dost vic pvperit, kdyz se obe hlavni strany domluvi treba na tom, ze HK se pojedou jen o TW a ne pri kazdym setkani. At se looti, to je celkem jasny, ale HK je proste jen o tom, nekoho nasrat, neni v tom zadnej zisk pro viteze.
#5212 - Mifune, 12.09.2004 23:27
Zal: a to musime porad vsichni chodit vydelavat na vybavu na monstra ? .. i bez looteni me pvp stoji desitky lahvi dene a ty rozhodne nejsou zadarmo. Nechci zabijet hodiny tupy potvory abych pak moh jet chvili pvp.
#5213 - Zal, 12.09.2004 23:52
Ale to je snad vsude ne? Na DP jsi taky musel pvm, abys mohl jet pvp. Proste nekdy vyhrajes, tak si vybavu - refy, regy, lepsi itemy vezmes a pak je muzes pouzivat a nekdY prohrajes a o ty itemy prijdes . To je prece uplne normalni, to snad chces, aby se kazdymu kdo je v lize kazdej den bojevoval v bance pytlik s kegama refu, 1000 regu a 1000 ingu lepsich kovu a sem tam nejakej rare nebo magic itemek?-))
#5214 - Snooper, 13.09.2004 00:38
OMG GM ted mje pojely v Apre sem se reufulyl u banki jym rykam co delate sem afk!!!! GM dej my regi pls nemam nic :o(((((((((((((((((((
#5217 - n.a.s.s.o, 13.09.2004 01:21
2Zal: pvp se hraje taky pro zabavu kupodivu, a kdyz te nekdo pojede 5 krat za sebou a 5x hk treba tak proste odlognes protoze to proste zabava neni.. jasny, nekdo si prelogne na PK, nebo si zavola guildu... kdyz mu ot prijde sranda
#5227 - Ramesse, 14.09.2004 07:55
Astaroth ty seredo !
#5233 - bird, 14.09.2004 10:19
to caalador: mno nevim nevim :)) ja jedu PK a kdyz si hraju u HC tak potkavam dost nabuseny lidi a nebo spis slabsi ale v pocetni presile 1vs4 npr, ale to ty v lize taky pac vim jake to je jel sem ligu pred tim nez sem se stal PK. Ja stracim veci a omnoho vic expu pro smrti nez ty a neziskavam zadnou platinu vse si to hradim sam. A expy za zabiti modraka tak to je zalostne pac levely 20+ moc nepotkavam asi uz sedej jen ve meste :((
#5234 - Sin, 14.09.2004 12:42
Chce to novej ss :)
#5235 - Nalfein, 14.09.2004 14:50
Zal nekde v pulce psal proc nikde nevidi nikoho z Flame,GoD, Susice masters. Mno to je jednoduchy kdykoliv pribehnu do HC a vidim tak chupu, foxe atd sem sam a zacnu fajtit s tim ze je to 1vs1 tak na co posily? tak do 30s je plny mesto lidi od vas a ja mam na mape treba 1 dalsiho logliho cultare mastera:( mno tak do tehle mest nelezu max s modrakem a jdu jen na prepady vyc na jednoho s tim ze se mohlim ayb umrel rychle a stihli sme zdrhnout:( Pozor ja si tady nestezuju beru to a je to takhle v poradku jen pisu proc ja do mest moc nechodim:p
#5236 - Zal, 14.09.2004 15:57
Nalfe - Od nich je tam skupina, ne od nas. Ja sem Agony a presilovky nedelam a neocekavam.
#5237 - Black Fox, 14.09.2004 16:11
Ramesse: pche, aspon neni kurvicka jako Rachel !
#5238 - Ramesse, 14.09.2004 16:31
Oooon je sproostej !!!
#5239 - Black Fox, 14.09.2004 17:00
pls gm dejte mu jayl omg pls :(((((((((
#5251 - Nalfein, 14.09.2004 20:30
Zal >>> Hmmm oki doky tak to teda naschledanou nekde na bojisti. Ale upozornuju te ze Drowove jsou velice silnou rasou a k vitezstvi zneuziji kazde spinavosti:p
#5279 - Awrel, 14.09.2004 23:07
Zal je master ja vet a 1v1 jsem na nej taky nabehl, utek :) Pak se teda vratil ale to uz se mi zas nechtelo ;)Ale rad slysim ze nekdo ma rad 1v1
#5291 - Snooper, 15.09.2004 15:16
Utek je soucast boje
#5293 - Caalador, 15.09.2004 15:20
Pro skull je to lamerstvi.
#5294 - Ardenix, 15.09.2004 15:28
utek pri 1v1 okamzite po zastarovani je lametstvi! :)
#5296 - Ramesse, 15.09.2004 15:35
Jinak necetl sem to cely, ale to srovnavani s PvP na DP me fakt dostalo :p
#5299 - Zal, 15.09.2004 17:01
Awrel to myslis tu akci, jak sem behal kolem vaseho domku, tam si byl ty a k tomu jeste 3 aprenticove? A kdyz najednou dva vyskocite a zautocite, ze nemuzu odbehnout loknout GS? Kor kdyz je jasny, ze by vas vyblehlo vic, nez jen ty? Ja se vratil za 30 sekund a vy uz ste nevylezli. To Nalf - Klidne vyuzivej, pokud to nebude bug-))
#5301 - Caalador, 15.09.2004 17:39
Nevim o tom ze by to bylo jedno, ale on to nemyslel jako urazku spis jako poctu ne? :p
#5310 - Awrel, 15.09.2004 21:18
Zale já ti nic nevyčítám, já bych si s tebou rád zafajtil 1v1 ale jak si odbehl tak sem zjistil ze mi to laguje tak uz sem pak nesel a dva jsme na tebe taky nesli prece
#5313 - Zal, 15.09.2004 22:08
No prave, ten apre co s tebou vyskocil uz na me parkrat v HC nabehnul se ve 3 s dalsima apre, tak si davam bacha.
#5319 - William, 16.09.2004 00:30
Agony sou socky!
#5329 - Caalador, 16.09.2004 08:29
Zal> Vzhledem k tomu ze si byl na TW na strasne Skullu tak me vazne nenapadlo ze chces 1vs1 :)
Message: