Taky bych to něhak omezil. Jako aby dostal mirakl nekdo se 700 ratingem, to fakt nechci radši ani vidět. Viz. příklad Helpik, měl něco okolo 800 ratingu a padl mu chunk...
Taky se nam zadarila takova ghost party se 100% ucasti. Draw to muze byt snad jen v pripade dorazeni se 2 meleeru najednou, jinak vzdy umre nekdo prvni. Coz mi pripomina, ze jsem umrel na otvirak, kterej vyletel z ducha, to je celkem podraz:-)
Nesouhlasím, mirákly by měly padat za PvP v PvP (i arény, PvP eventy, možná kupovat za platinu). Ne v PvM. Ale mělo by se to nějak odstupňovat (vyšší rating lepší šance). Stejně tak platiňáky by měly být odměna za bulky pro krafty a né pro PvPery pro které je lepší bydlet ve městech v centru dění.
malo by to byt nejak tak, ze namiesto bodov v historickej tabulke tie "body" by boli vlastne peniaze za ktore by sa kupovali veci... napriklad ak ma ralpy za rok behania 13k bodov ci kolko, tak by som to spravil imo 3k bodov 1 mirakel cast... takto by mal dobry hrac mirakel set do roka kde nejaky slaby hraci za jeden rok jednu cast...
na wowku je to nejak tak dobre premyslene co sa mi paci... ked hrate PvP areny alebo battlegroundy tak za kazde kolo dostanete body za ktore kupujete gear... ten gear je pouzitelny na PVM ale nie na high-end pvp ale ked s nim hrate pvp "vylepsi" sa znacne a mozete sa rovnat s niekym kto ma drahy pvm equip... nieco ako keby ste s hardgolgom sli proti nejakemu pvm hracovi co ma mirakel set a by si s nim budete rovny ked mate "pvp hardgold set"... dam este taky priklad ze to na wowku funguje nejak tak, ze ked mate pvp gear tak sa v dungu tvari ako +10 set, ale ked s nim idete pvp, tak zmeni staty na +30 set
Jeziši tady nejsi na wowku, proč by se za arény mělo vůbec něco dostávat proboha? Kdyby byly arény jen na rank, a případně na nějakou odměnu na konci sezóny tak by to lidi hárli ne je proto, aby měli odehrané hry.