Screenshoty - obrázky ze hry

Přihlásit se
X

Ego368: Ego s Kairou opat na trone :

#80339 - Ego368, 12.05.2015 21:37
za peknych 117 minut, 39 wins 1 lose. Fakt som necakal, ze je mozne za heretika dosiahnut takyto rating :D LOL a to nehrali ziadne slabe teamy. Jedna prehra - wp blooda, pekne ma zosmazil, ale myslim ze vysledok i tak viac nez spokojny :) opat nas cakajte dalsie areny v inej zostave... harry hmm cakal som nieco viac ale nevadi no, berem to ze si sa len rozohrieval... razzor cakam koment na to ako kazim areny...
#80340 - 4154, 12.05.2015 21:41
Ja tam teda zadnej z klasickych TOP teamu nevidim... jestli to nebude tim ze my jsme byli na TW a skladani.
#80341 - cAH, 12.05.2015 21:42
Ego, ja vas v arene teda nepotkal. A pokud se na 2.miste v teamech umisti 23 lvl druid a 22 lvl berk Human s iron sekerou, tak je jasne znat, ze dneska TOP teamy opravdu nehraly. Staci se podivat na toho Sekeracka a hned poznas, ze to hraje nejaky total traged epic noob.
#80342 - Ego368, 12.05.2015 21:44
tomak stretli sme vas 1x, dali sme vas celkom rychlo... aj kaina s kristinou sme dali :) ale ok kain mal lagy... a kde su dalsie top teamy? ralpy+nas, falen+mag, katenka+amerika a dalej ma nic nenapada
#80343 - Ego368, 12.05.2015 21:46
a ten fakt, ze herka v 2v2 ma 1254 rating... to som ani vo sne nemyslel ze sa da, nie ze by som ja bol skill, ale kaira ze to potahal :)
#80344 - cAH, 12.05.2015 21:47
btw hrajes na lvl, jestli hrajes za 47 lvl herku,tak mas v arenach kolik? taty na 33 nebo 34 lvl? Proti 29tkam, tedy klasicti pytlikari, GG
#80345 - cAH, 12.05.2015 21:48
Ajo,to byl ten prvni fight co me paroval vlastni :D
#80346 - Ego368, 12.05.2015 21:50
29vs33 lvl, zabudas ale ze half elf je uplne nanic rasa :) takze taky lvl 28 teoreticky mozem byt
#80347 - Yanna, 12.05.2015 22:05
Jsem hrozně zklamaná, jakému *** se tenhle heretik dostal do ruky.
#80348 - Ego368, 12.05.2015 22:11
snad si si nevybudovala cit do virtualnej postavicky... twl
#80349 - Yanna, 12.05.2015 22:21
ne, k puvodnimu majiteli
#80350 - 4154, 12.05.2015 22:25
Je na case zacit tvoje postavy banovat ritualama.
#80351 - cAH, 12.05.2015 22:26
2 Carda: na areny, dobra volba, se klidne pridam, mam vysokyho heretička.
#80352 - Guard159, 12.05.2015 22:32
Kluci vy jste fakt vtipný, jak snadno se necháváte vyprovokovat, berte to jako hru a ne jako real, kde to tak někteří jedinci opravdu berou a začněte se chovat trošku s rozumem vzhledem k vašemu věku. Až jsem se pousmál nad komentářem Jany, která se tu někoho snaží urážet. Ze strany mojí a Ega jde pouze o lehké vyprovokování, aby se tu zase oživily posty na vývěsce a posty, kterým je možno se alespoň trošku zasmát. Ovšem každý to může pochopit jinak, ale na jednom se doufám shodneme: hrajeme to všichni pro zábavu, nebo snad ne?
#80353 - Saura_delgurth, 12.05.2015 23:00
Ego sorry, ale machrovat za koupenou postavu je fakt ubohy :D
#80354 - cAH, 12.05.2015 23:06
Bam zitra vecer ??? Hlavu urcite mame
#80355 - Ego368, 12.05.2015 23:52
nemachroval by som, keby to bolo vo world pvp, nie som taky ze by som sa frajeril s op postavou, ale v arenach je to pvp vyrovnane, takze je uplne jedno ci by som hral hocikoho herku, vysledok by bol stejny... banovat postavy hmm kludne, posledny mesiac stejne logujem len 2 hod kazdy druhy den len na areny, a aj keby date ritual, poziciam si od druhych postavy a za ne zahram areny :)
#80356 - Warden1, 13.05.2015 01:24
Arény nejsou plnohodnotné pvp, tvoje výlevy psané masturbace jsou proto pro zbytek E trapné. Kdybys neměl potřebu si tady před všema leštit tyč že seš první v tieru, tak by tě tu lidi třeba ani tolik nešikanovali, negangovali a nehejtovali. Pokud míníš dopadnout stejně jako nevermind tak GG, pokračuj dál. Je tu prostě několik nepsaných pravidel, která se dodržují. 1) machrovací kecy po zabití někoho se všeobecně považují za trapné(obvykle se to dělá max u mass fightů, z důvodu popíchnutí soupeře, ale reakce na to bývá kolikrát ještě víc považována za trapnou, než ta, od koho vzešla) 2) máš-li kupovanou postavu, šlapej brázdu, ideálně aby si tě rači nikdo nevšímal. Už jen to že máš koupenou postavu znamená že seš defakto krůček od banu 3) 90% endoru nemá problém pomoct novýmu člověku, zasuportit ho třeba i nějakým proviantem, poradit atd, nicméně, většinou je na místě troška pokory. Zdejší komunita si s podobnejma exotama umí poradit. Ne nadarmo se říká - schopní se nepotřebujou chlubit svými úspěchy, lidé si jích všimnou sami. BTW s těma rituálama jsem za!
#80357 - heydude, 13.05.2015 01:30
#80356 - Warden1 ...A já už doufal,že normální lidi nejsou a přihoďte k tomu rituálu i Tomáka prosím ;)
#80358 - Guard159, 13.05.2015 06:09
Netrapčete tady a nebuďte vztahovační jako některé dámy. Jde čistě o hloupou hru, když to takhle vezmete, a vy tu řešíte herní spory hůř než kdybyste se pohádali s podřízeným někde v práci.
#80359 - 4154, 13.05.2015 06:23
presne tak...jde jen o hru tak ho v te hre budem banovat :)
#80360 - Ego368, 13.05.2015 07:31
hmm ako ma v arenach moze niekto sikanovat? pisal som ze mimo areny nehram lebo nemam zaujem o to trash ligove pvp ktore je sa za akychkolvek podmienok ganguje.. hrajte si ho sami :) co sa tyka pomoci tak taktiez nepotrebujem kedze hram len areny. dufam ze si s ritualmi date namahu a nie su yo len trapne reci :) a posledna vec areny su to najplnohodnotnejsie a najvyrovnanejsie pvp a screen patri haterom (harry, razor a pod.) takze sa moc nerozpisuj ked nevies kde to zacalo :) tento screen bol urceny par ludom a uz su ticho.
#80361 - HarryCv, 13.05.2015 08:55
pocitam ze bydlis nekde na hranicich madarska, zrejme mas hlineny dum a hazes odpadky z okna. V realnym zivote si nic nedokazal a tak prodejem vyrezavanych postavicek turisutum, kteri nevericne chodi koukat na tvou vesnici sis vydelal na postavicku od Zipadeho. Ted si spokojen tim ze i v te hloupe arene mas vyhodu levelu diky tomu ze si tu postavicku koupil, nakonec ale doslo na to ze musis vic vyrezavat aby sis vydelal na internet a tak stihas hrat jen 2hodiny dene. Jak smutny pribeh. Zacinam mit s tebou slitovani a pokud bys udelal nejakou verejnou zbirku na dalsi hlinu abys mohl pristavet rad ti dvacet korun poslu.
#80362 - Klytaa, 13.05.2015 09:05
Že screen patří haterům .. ty jsi jak nějaký hustý raper ! :D
#80363 - Warden1, 13.05.2015 09:32
opakuji, nemáš ponětí, co je to skutečné pvp, protože si ho nikdy nehrál a hrál si jen simulaci 4-6 myšek vhozených do arény - stejně, jako nemáš ponětí o PvM když sis prošel max stoky. Dělat závěry bez dostatku informací je zabedněnost.
#80364 - Ego368, 13.05.2015 10:54
Harry :D:D:D pobavilo. To ze si bez najmensich problemov mozem dovolit zipejda, znamena ze asi nezarabam 5 kaček/hod. V RL som priemer, nic som nedokazal (ako 99% ludi), ale mam vlastne auto a tento rok si idem kupit vlastny byt :) takze nebudem tebe podobny pripad ze by ma mamicka chovala do 40-tky a hejtoval len za pocitacom... A priemerne hram endor 1hod/den. klytaa - pocuvam trochu rap takze to budem mat asi z tade :/ nakazlive. warden - skutocne PvP som mal na DP, to co vy tu povazujete za PvP sa vam smejem, nikto tu nevie co je prave pvp pokial nehral na DP. na DP som bol da sa povedat "na vrchole pvp retazca" 4+ rokov takze viem velmi dobre ako ma vyzerat prave pvp. Tu take trapne pvp s preboostnutymi levelmi a poctom a pod... DP bolo 1. skill, 2. skill, 3. pocet, 4. postavy... Endor je 1. level, 2. pocet, 3. skill takze tak. PVM mi uplne stacilo co som videl, ak myslite ze toto je nejake dobre a tazke pvm tak ste vedla no chodte si zahrat na DP. Inak si s vami rad zahram hociake 1v1-mass PvP na dp a tam si vysvetlime co je prave pvp.
#80365 - Ego368, 13.05.2015 10:56
Ked tu po 1 mesiaci dokazem leadovat pvp ladder s minimalnymi skusenostami s tymto shardom (a ze je teda o dost iny ako DP) tak co potom, ked boli na DP este lepsi hraci odomna? :) len si to predstavte, tazke je si to predstavit pre vas co? :/
#80366 - Anubiseth, 13.05.2015 10:58
to je jak srovnavat dotu a lolko typove stejne hry ale nastaveni jinaci :)
#80367 - Anubiseth, 13.05.2015 11:00
tak at sem prijdou omg co jim brani? ja kdyz vezmu corku 20 lvl tak nedostanu treba sangvine ti prijde balanc?:o) a leadovat pvp ladderu fakt ne ty areny jsou brak
#80368 - Saura_delgurth, 13.05.2015 13:47
DP, DP, DP, DP
#80369 - Yakuro, 13.05.2015 14:24
Fakt nerad dávám za pravdu zrovna Harrymu, ale tvoje argumentační schopnosti i sebereflexe jsou fakt na úrovni Maďara trpícího downovym syndromem. (za peknych 117 minut, 39 wins 1 lose) Doufám, že podobně podrobně monitoruješ i přírůstky chlupů na koulích. Rozhodně to vypovídá o tom, jak to bereš jenom jako HRU, kterou vůbec neprožíváš. Jinak by ses s náma podělil i o kolik vteřin si takový výsledek zahrál pod 2 hodiny, které arény vždy trvají. -K tomu, že si uplně sám přišel na to, že heretik je jedna z hodně dobrejch postav na matchupy malejch týmů ti gratuluju. -Napsat, že nehrály slabé týmy a v další větě přiznat prohru gratulací jedinýmu z kvalitnějších pvperů, kteří ten den hráli ( Ano Gobi je kvalitní pvper, ano hrál s random člověkem, ano Ralpy nepatří mezi nejmarnější, ano hrál s Yannou, která k nim patří- promiň Yanno.. :)) -(aj kaina s kristinou sme dali :) ) řeknu ti tajemství, kterého sis asi za ten měsíc, co tady hraješ nevšiml- Rogue v Herka /Rogue v Druid, je pro zloděje jeden z nejhorších matchupů, který můžeš mít. Na to, že na sestavách, který potkáš hodně záleží si už tuším přišel. Tzn. Zase uplně nesmyslná argumentace z tvojí strany. Prosím tě přestaň s ní... (nemachroval by som, keby som nebol maďar..) Tvrdíš po měsíci hraní tady, že areny jsou vyrovnané pvp, protože porovnáváš s 5 gangama, který si dostal za svojí koupenou postavičku. To je, jak si sám uvedl celej výčet tvejch zkušeností world pvp na Endoru. Vlastně ani nemáš co soudit a jsme zase u té tvé nesmyslné argumentace.. :( (sem bohatý, můžu si dovolit koupit postavu) Vážně si teď veřejně přiznal, že sis tu postavu koupil? Víš, že za machinaci s účty se tu trestá banem? Máš fakt asi hodně peněz... Jinak výčet tvejch životních úspěchů je fakt slušnej a taky leccos vysvětluje. Dokázat v životě mít dopravní prostředek a kde si honit triko na arénách,který z kdysi hc pvp mmorpg shardu udělaly hodinovou mainstream klikačku podobnou dnešním srágorám pro masové hráče. (Ano správně si za měsíc postřehl, že nyní se v místnim žebříčku může uplatnit i uplnej s prominutím dement )– vítej ve svém splněném snu! (skutečné pvp) Ehm? Už zase? Ale jo v tomhle máš vlastně tak trochu pravdu.. Tys vlastně skutečné pvp na Endoru nehrál. Pvp tady soudíš podle arén... Řeknu ti další tajemství, než se ty arény, který jsou naprostá parodie na pvp systém, kterej tenhle server nabízí zavedly. Hrálo se to skutečné pvp, který tys nezažil každej den. Běžný fighty 2-3 týmu složených z 5-10 lidí. Skutečné riziko. Skutečná investice času expením i nespočtu výbav ztracených při nabírání zkušeností. Skutečné duely. O tom, co se tady za těch cca 10 let odehrálo za skutečný pvp ti těžko budu vyprávět slovy a je to zbytečný.. stejně to už nezažiješ. Aspoň dokud tady budou ty tvoje true super arény, který každej ze skutečnejch hráčů hraje stejně hraje jen kvůli odměnám a do stavby týmu ani bojů samotných nevkládá sebemenší snahu.. Na Dp tady hrála celkem slušná řádka hráčů.. i v tom se tedy pleteš. Ostatně snad každý český core hráč vyzkoušel všechny shardy, které stály aspoň trochu za zmínku. Taky pořád nerozumim, jak tady pořád omýláš, že DP je daleko lepší. Proč teda nehraješ tam? Proč má teda Endor daleko víc hráčů? Proč pořád meleš takový sračky a děláš tady ze sebe soustavně uplnýho trotla? Baví tě, že tě tady už za měsíc nemá nikdo rád stejně jako na DP? Baví tě pořád dokola posuzovat zdejší pvp systém o kterym nemáš ani potuchy? To, že některý hráči s tebou už po pár rozumnejch argumentech, který ty nerespektuješ ztratili trpělivost a začali ti nadávat je snad přirozený. To, že se ti pořád dokola snažíme poradit abys ze sebe přestal dělat debila je snad taky pochopitelný. To, že ho ze sebe děláš čím dál víc, je asi taky přirozený, aspoň i věční idealisti pochopí, že jím fakt seš... :( Achjo..
#80370 - cAH, 13.05.2015 14:47
PvP ladder je ligova tabulka pro vety/mastery. Doved sem kamarady z DP, zalozte veterany (za 110 hodin mate bezproblemu 24 lvly) a ovladnete ligu. Jakmkle zacnete behat aktivne, souperi se najdou. A nerikej mi, ze ten tvuj modry heretik uz nema lvl 20. Az budes mit za vlastni jmeno no1.v PvP tabulce, muzeme se o necem dal bavit.
#80371 - Warden1, 13.05.2015 14:54
2Yakuro: "To se mi líbí!"
#80372 - Warden1, 13.05.2015 15:20
Jo, btw Yakuro, Klyťák, a i ten Harry jsou hráči co tu hrajou XY let. Oproti tobě můžou říct, že Endor skutečně znají. totéž platí o i naších protivnících kteří tady hrají, a i snad o Tomákovi, kterýho tu taky nikdo nemá rád. Paradoxně, i tahle osůbka je více oblíbená, než-li ty. Opakuji po Xté - nemáš ponětí co to je PvP na Endoru. Vrchol Endorského pvp jsou TW, kde máš úměrné počty protivníků/spojenců. To je skutečné pvp kde můžeš plně využít potenciál kooperace s ostatními spoluhráči. DP do toho netahej, nikoho tady nezajímá podřadnej shard, ani tvoje úspěchy tam. Tady seš na Endoru, ne na DP. PvM na Endoru jednoduché? Ano, podle tvých minimálních znalostí ano... defakto se dáš přiřadit k 8-letému dítěti navštěvující 2. třídu základky kterej tvrdí, že je matematika hračka, protože umí spočítat kolik je 2+1. Úplně bych zapomněl na další nepsané pravidlo, a to je, nevytahovat real. Budeš se divit, ale konkrétně tady na E hraje poměrně dost lidí,kteří jsou materiálně velmi dobře zaopatřeni, a mají něco v hlavě. Harryho narážka byla myšlena(jestli jsem to správně pochopil) tak, že se zatím chováš jako hloupej křupan z dolní polné, kterej doshál "výtězství" který je každýmu hráči arén ukradený, a teď to tady všem omlacuje o hlavu, aby ukázal, že on je jako fakt "Pan Někdo". A opět, arény NEJSOU plnohodnotné PvP. 99% lidí to hraje pro balíky z arén, kvůli odehraným hrám na barvičky/Blood coiny atp. Osobně do arén vkládám minimum a to jsme s Janysem celkem dolouhou dobu arény poměrně dost rullovali taky. To, že vyhráváš to co mají ostatní tak hluboko jako rektální teploměr. Nerozumím, asi jako většina tady, proč si musíš hrát na takového namachrovaného zabedněnce. PS: například takový Abu má sice ego až do stropu, kolikrát s ním bylo těžký pořízení, ale ten narozdíl od tebe byl/je skutečněj pvper, a né jenom loutka z arén s koupenou postavou
#80373 - Ego368, 13.05.2015 16:36
pockat pockat, vy to snad berete tuto hru tak vazne? O_O cakal som vselico ale taketo dlhe komenty, co na to povedat, to snad nemyslite vazne :D paci sa mi ako tu hovorite ze areny nie su ferove pvp, ale ked som chcel dat duel, tak 10 z 10 boli gangy... ked tvrdite ze je to o skille, tak predsa nejakych 3-5 lvlov nemoze byt problem, nie? druha vec co som narychlo cital - nie nebudem expit, nie nebudem zabijat priserky aby som si mohol zahrat pvp. Nemam cas na take blbosti a absolutne ma to nebavi, to je dovod preco hram areny. A dakujem, ze ste presne potvrdili svojimi komentami moju teoriu - rozpravate o skille a z ktoreho tisicrocia pred kristom ste, ale realita je presne ako bola pisana, ze 80% lexonu su egoisti co hraju na level, a v arenach dostavaju REKT a nevedia to prehltnut a preto mi sem pisete :) ralpey ani nas, a ostatny skill pvperi nemali potrebu sem pisat. Toto som ocakaval, je to to iste ako na DP kde kazdy namyslenec co hral 10 rokov sa povysoval nad niekym dokym mu dakto nevytrel zrak a potom pisal podobne komenty vasim :) kde presne, normalny hraci a skilleri sa vzdy zdrzali komentaru. Vsetci, co sa tu vyjadrili, som si isty ze to hraju len na level a nie skill i ked o sebe prezentujete opak, a kto sa nevyjadril, je slusny pvper co aj vychadza tym ze tu mena dobrych hracov nevidim :) takze dakujem o5 :) a hrajkajte si teraz v klude dalej, toto bol pravdepodobne posledny screen odomna a takisto post, dohram tu par mesiacov a vyparim sa a necham tu tento "raj" pokojny nadalej pre vas.
#80374 - HarryCv, 13.05.2015 16:46
To bude mejdan az zmiznes! :)
#80375 - 4154, 13.05.2015 17:24
Posledni post... to casto psal i Nevermind
#80376 - Ego368, 13.05.2015 17:41
Tak nakoniec som hral konecne nejake duely proti lexonu, a uznavam ze to hraju dobre aj s nizsimi lvlmi. :)
#80377 - kraftas, 13.05.2015 17:42
Tak jsem u toho povečeřel, nasmál se a můžu jít dál :D
#80378 - Name, 13.05.2015 17:55
[Ralpey] ALE TY JSI PROTI LEXOŃÁKŮM NEHRÁL, TEN DEN BYLI VŠICHNI PVPEŘI NA TW A PAK SKLÁDÁNÍ, TAKŽE SI HRÁL JEN PROTI LIDEM CO SE PRORAKVUJÍ K ODMĚNÁM (včetně mě :), ale my se nepotkali?). Dokud nebudou odměny v arénách odstupňované podle pořadí, tak bude 80% lidí hrát jen na rychlé rakvení. A machrovat že jsi vychytal den, kdy byl tenhle poměr 100%/0% je trapné. P. S.: Arény nejsou top PvP, ale jen tréninková platforma. PvP na Endoru není o jednotlivcích ale o skupinách. Pokud opravdu chceš dokázat, že něco umíš, tak sežeň 5 lidí a dostaň se na TW stone Hoggardu.
#80379 - Name, 13.05.2015 18:00
...to je nejvyšší meta.
#80380 - Ego368, 13.05.2015 18:11
velmi rad by som zohnal ludi a siel aj kazdy druhy den na TWcka... avsak je fakt ze som tu novy a nepoznam tu skoro nikoho, som rad za to ze mam 1 staleho partaka na 2v2 areny, 3v3 hravam vzdy skoro s niekym inym... Mimo toho, myslim si ze na TW su levely ponechane a co hram s partiou angmar, tak mame nizke levely... Je jasne, ze by sme mali expit a tak, ale to by nam trvalo tak rok nez by sme mali sancu aspon na male miesta... samozrejme vam patria vsetky mesta zasluhou, obetovali ste tomu cas a aj to viete hrat, len to zaslo az do takej miery ze takmer nemate konkurenta... ja bohuzial som strasny lenivec nieco expit a tak (hraval som lolko ktore mi dost vyhovovalo v rychlosti matchmakingu a pvp), ale ked ma niekto zavola na TW alebo zozeniem ochotnu skupinu, tak sa rad toho zucastnim.... uvidime v najblizsich mesiacoch...
#80381 - GaNjAsTyLe, 13.05.2015 18:22
Protoze ses idiot co tu pise nesmysly, proto poradne s nikym nehrajes...
#80382 - Magnoo, 13.05.2015 18:44
Ale v necem ma pravdu Lexon ganguje kazdeho :P
#80383 - Name, 13.05.2015 19:34
Nevýhoda koupené postavy, když expíš tak si uděláš kontakty do PvP na schopné lidi.
#80384 - Toika, 13.05.2015 21:36
Tady je to furt stejná sračka :D
#80385 - Warden1, 13.05.2015 22:13
Konkrétně pro lidi z Lexonu je expení už spíš otázka toho sedět na icq a bavit se. Prakticky řečeno, kdyby zde neexistovali vazby na hráče, tak tu většina komunity nehraje. BTW 35-38 level už je naprosto dostatečný na běžné běhání, a ten se dá doexpit snadno. Výhoda dunogování je 1) poznáš lidi 2) poznáš dungy
#80386 - Saura_delgurth, 13.05.2015 22:29
3) Máš prachy na pořádný pvp pro chlapy...
#80387 - HarryCv, 13.05.2015 22:32
4) naucis se ovladat sveho panacka
#80388 - Yanna, 13.05.2015 22:53
5.) budeš si svého panáčka vážit, protože jsi do něj investoval spoustu času, krve a potu.
#80394 - cAH, 13.05.2015 23:43
6.) a bebzdes vrazet tisice(real cash) do hry, kterou neberes vazne. Samozrejme, najdou se i vyjimky, jako marlokuv bracha, co nakoupil mirakly za 16 litru, protoze je trapka co si to neumi nahrat a chce neco na co nema.
#80400 - HarryCv, 14.05.2015 08:09
a nebo na to ma? :)
#80419 - cAH, 14.05.2015 18:45
nakupovani za real je pro lamy, nici se tim hra a zbytecne navysuje honota nekterych veci, kdyz si nekteri nejsou vedomi hodnoty goldu, protoze je nakupuji od Katikovcu a ostatnich za real... Takze real na to mit muze, chodit po brigadach, ale ingame loser.
#80439 - Toika, 15.05.2015 15:04
Hlava Vepře!
Vzkaz: