ja mam otazku ohledne dungu. Proc mate na SS pouze stoky? Zadne jine dungy nemate udelane? Vetsinou se prezentuji vice ss jak mesta, priroda-to splnujete, tak i vice ss dungu-mate pouze stoky.
V tyhle dobe jsou vsichni zblnuty z WoWka a dalsi takovych chujaren ze nabehnou na 5 lvlu mezi npc a rozsekaj celej spawn maj reward a jeste tim splnej quest...
No, tak WoWkari at si dale hrajou wowko, to neni nase cilova skupina. Porad existuje skupina hracu, ktery maji radi HC styl. A ESQ je pro ne.
A SS budou brzo dalsi, je toho mnohem, mnohem vice...
jen aby ta skupina byla schopna slozit aspon partu na dung... endor vyrustal za uplne jinych podminek a v jine dobe... esq to bude mit tezke... starsi hraci nebudou mit tolik casu na hrani (a na to rozumne se sejit) a mladsi hraci ktery zas ten cas mit budou ale nebudou v dnesni dobe ochotni akceptovat hc styl hrani a radsi pujdou na to wowko... kdyby byl esq koncipovan na hrani v mensich partach tak by mel si myslim vetsi sanci
Ani houby ses porad uplne mimo , doba proste je uplne jinde nez startoval Endor a UO samotna. Lidi a decka co ted hrajou hry tak uz jsou zvykli na neco jinyho ...
A z mehle pohledu nez kdyz si predstavim znova ztravit xy hodin expeni nez mit za 14 dni full postavu na wowko je jasny co si vyberu a vetsina tady vybere....
Naopak, komunita oldschool hracu je celosvetove porad docela velka, ale to bys musel koukat trosku za hranice ;) A klidne bez expit na wowko, jiste je to tam moc fajn.
Status FREE UO shardu je přibližně 4000-6000 hráčů online + oficiální shardy. Každý shard ma špičku jindy. Někde převažují Alici, jinde rusaci a tamtu zase asiatů.
Akorát je shardu strašně moc. Takže ano, komunita je velká a na téměř 18 let starou hru je stále uchazejici.
2 Koho: v počátcích Endoru se behala Apprentice liga postav do 18. lvlu, v roce 2004 na podzim si pamatuju, ze lvl 20 byl stale jeste považován za pěkný lvl. Otrokovicaci behali PK za +- lvly 20-25.
Lvl 30 byly koupené postavy, jako Apthor II.
Často se dělaly zerg náběhy PK kolem lvlu 15.
Samo, dřív to trvalo všechno déle a poradny NET byl vzácnost, ale nikdo neříká, ze musíš mít hned 40 lvl.
Pevně věřím, ze se ESQ pouci z chyby Endoru a nastaví strop statu + GH flasek pro PvP na lvl 30.
Tak mě napadla taková, čistě hypotetická myšlenka... Jak by náš starý Endor, bežící na Ultimě Online, mohl vypadat kdyby všichni ti lidé investovali čas do něho, a ne do ESQ?
spousta , moc moc banů.
Místo 2 map (classic + T2A) by zde bylo map tak 5.
Hráči by se téměř nepotkali, protože by byl moc velký svět.
Banovalo by se v jednom kuse.
Demo uz v minulosti psal, ze Endor neni klasicka UO, Endor jen vyuziva emulator pro UO, POL.
Mrzi mne jen jedna vec, ze ESQ bude bezet ve 3D z pohledu 1st person a ne z pohledu z vrchu, jako je tomu treba u Albionu, Bloodline Champions a nebo i LOL/DOTy.
Tento typ pohledu by byl pro Endor imho idealnejsi.
skoda ze nejde udelat plnohodnotna appka na mobil endoru :D a novej 3d endor at si bezi na pc...predpokladam, ze to bude bezet treba rok zaroven bez podpory a potom se to vypne uplne...
Nastavení stropu je nesmysl. Proč nějakej strop? akorát se tím docílí toho, že lidi naexpjej 30 level, chvilku budou ownit a za měsíc je to přestane bavit. Endor má pořád tolik hráčů protože 1) postavu můžeš neustále expit a vylepšovat 2) je to HC a občas i trošku adrenalin. Omezí-li se level, hráče to za chvilku omrzí... největší fanatici možná naexpí každý povolání a pak je to taky přestane bavit.
2 Warden: ja nerikam, ze se omezi expeni. klidne at je neomezeny lvl jako na Morii. Akorat na morii je minimalni rozdil mezi levelem treba 70 a levelem 200 pro PvP.
Kdo videl soubory, co jisty exGM vynesl z Endoru (timery pro HxB dle dexy), tak videl i PvM ability, ktere se pro Endor planovaly.
At maji klidne Ralpeyovci, Zippadove a podobni 45+ mega vyhody do PvM,ale at ten preboostly lvl neovlivni PvP. Da se preci udelat, aby od urciteho lvlu se zvysoval jen dmg/resisty pro PvM.... To se da udelat i na Endoru,ale nikomu se do toho jaksi nechce.
A pritom areny ukazaly, jak by mohlo byt PvP krasne, kdyby meli vsichni lvl 30 (ackoliv jsou v arenach porad rozdily v levelu,tak nejsou tak velke... problem se sangvine nebudu vice rozebirat).
Ja popis cetl, ale combat u raged charu bude z pohledu prvni osoby preci a pujde videt jen wandka/luk/kus atd ne? Tak sem to pochopil.
Vim, ze koncept ktery ted zminim se nemusi pro ESQ hodit, protoze funguje pouze pro 2D a nerespektuje osu Z, ktera urcuje vysku. System casteni se mi vsak nejvice ze vsech her libil u Bloodline Champions a nebyt ta hra extremne narocna na mou levacku (chytal sem kazdych cca 30 minut krece do ruky a potreboval si davat pauzu), hraju tu hru dodnes. Hrali sme to nejakou dobu s Bloodem.
http://youtu.be/yfN9XhKDXgo
Demostenes určitě 6 let čekal na to, až mu tu hru opřípomínkuje Tomák, kterej už teď přesně ví jaký pohled by hře seděl víc, jak má vypadat targetování atd. Tomák je zkrátka místní Richard Garriott.
Ak tomu spravne rozumiem tak vacsina casu sa investuje do ESQ a nie do endoru? Toto sa mi teda vobec nepaci a sice viem ze mozno nie kazdy bude somnou suhlasit ale doba HC hier je uz davno za nami...