Screenshoty - obrázky ze hry

Tasartiran: Trailer: Diablo Dungeon

#78137 - Tasartiran, 17.05.2014 17:27
Video zde: https://www.youtube.com/watch?v=FiEbLVdeSRE Ostatni Informace, diskuze a dalsi veci na foru. Likujte a sdilejte na Facebooku. Casem pribyde verze s titulky pro hrace neumivi vubec anglicky.
#78138 - ladik, 17.05.2014 17:41
No nesel bych tam...
#78139 - Yanna, 17.05.2014 17:44
bojíš se té tmy?
#78140 - Kotycacek, 17.05.2014 17:49
Já se bojím toho bosse :D vypadá zle :D ale určitě to bude pecka a pár poschodí by se snad dalo i vysolovat když ty new graphic monstra nebudou silny jak z Ravenu ....
#78141 - GaNjAsTyLe, 17.05.2014 18:02
0.o
#78142 - SmudlinkaIII, 17.05.2014 18:15
moc pekne ... ale mam strach ze to bude další probihacka dung jak sfinga za 30 minut :)
#78143 - doncek, 17.05.2014 18:17
zbytecne moc preplacane, nacpat vsechny novinky do 1 dungu? Why??? Radsi 4-6 mensich dungu novejch nez tady ten paskvil.
#78144 - NightErebos, 17.05.2014 18:21
Kdo rika, ze vyuzijeme pro Diablo dungeon vse nove?...
#78145 - kraftas, 17.05.2014 18:21
DOncek: kdyby sis to prohlédnul pořádně, je tam psané že to je rozožené na 4 dungeony
#78146 - Gereth, 17.05.2014 18:24
Není náhodou už přímo v tom videu napsané, že to bude rozdělené do několika dungeonů? Ještě to ani není ve hře, hráči vůbec nemohou tušit, jak to ve finále bude vypadat, ale už si na to stihnou zanadávat. Není nad pořádnou motivaci do další práce.
#78147 - meretneith, 17.05.2014 18:24
Zajímavé. Třeba to přižene z5 i pár hráčů :-)
#78148 - cAH, 17.05.2014 18:24
kvuli tomu bych to aji nainstaloval tyjo :D
#78149 - cAH, 17.05.2014 18:25
btw diablo je taky probihacka hlavne za barbara nebo sosu. :D
#78150 - SmudlinkaIII, 17.05.2014 18:28
no uvydime jestli to doticni nakonci psani delaj pro endor nebo pro sebe :) sem na nej zvedavej , vypada to pekne
#78151 - Tasartiran, 17.05.2014 18:33
Doncek: Problem traileru v cestine byl v tom, ze je pouzita zvukova stopa Deckarda Caina, kterou jaksi zapomnel namluvit cesky. Vedel jsem, ze nekteri hraci (zvlast ti, co treba nehrali D1) budou mit mensi problemy s interpretaci videa, ale tak to bohuzel je. Abych ti to osvetlil, "diablo dungeon" jakozto zacatecni faze tohoto projektu, je system 4 dungeonu, ktere budou fungovat podobne jako prave Diablo 1. V traileru je dale psano, ze projekt bude pokracovat dalsimi 6ti dungeonama. To jsme na totalu 10 dungeonu. V traileru je pouzita jen nepatrna cast z vice nez 80ti npc animacek, ktere jsme po vice nez mesici tvrdeho boje vyripovali. Opravdu nevim, kde si sebral, ze jsou vsechny pouzite tam a jeste min, kde si sebral, co jsme vlastne vsechno za grafiku vytahli. Na foru brzy pribyde topic kde se budou psat informace a vsechno holt uvidite, az to bude na serveru. Dockejte casu a vyvarujte se nepodlozenym spekulacim.
#78152 - Tasartiran, 17.05.2014 18:35
A zapomnel jsem rict, teste se, je na co.
#78153 - Grifin, 17.05.2014 18:40
moc pěkná upoutávka
#78154 - Smillie, 17.05.2014 18:53
Vítám příjemnou změnu !! Good Job
#78155 - cAH, 17.05.2014 18:58
nonpvp dungeony ? Jinak s timto by to mozna fakt chtelo wipe .-)
#78156 - Tasartiran, 17.05.2014 19:13
Tady jsou informace o dungeonu na foru http://forum.endor.cz/herni-temata-f6/serie-diablo-dungeon-t5861.html Nechapu, kde si sebral, ze to budou non-pvp dungy, ale diskuze muze pokracovat klidne tam.
#78157 - cAH, 17.05.2014 19:22
A proc bych mel diskutovat na foru, ss jsou lepsi
#78158 - Tasartiran, 17.05.2014 19:35
Nejsou, ale to je mimo, proc si myslis, ze jsou to non-pvp dungy?
#78159 - SmudlinkaIII, 17.05.2014 20:48
Ja by bral 1 dung pro 20+lvl kde by sa dalo omezeni na vstup jen 1x dene a udelanej tak aby se tam nedalo koleckovat a zakazal tam pvp :-) ne vseci maj cas denne hrat a zbirat gp a itemy...takhle de clovek 1 tydne dung a kazdej 4tej strati eqwip.... na pk , jelikos dnesnim pk se neubrani....ne ze stim clovek sekne protoze umira ale proto ze uz nema vcem expit...a takovej novejch hracu je hromada ( a nekteri i starsi) koukal sem ze lidi rvou v pvp lize ze se mastri 30lvl vs 40+ nedaj hrat ale to ze na uz i 10+ lvly v trollu nabyhaj 40kove pk je v poradku...
#78160 - Yanna, 17.05.2014 20:53
však máš zahrádky, ne? do 24. lvlu se dá expit save, jen je to trochu stereotypní
#78161 - SmudlinkaIII, 17.05.2014 20:55
sawe? dneska te tam kazdej druhej sjede i za modraka jen kvuli 20+ setu na corku a slabim dexovkam...
#78162 - SmudlinkaIII, 17.05.2014 21:00
a slo mi oto aby to nebylo omezene lvlove ale pvp...
#78163 - SmudlinkaIII, 17.05.2014 21:04
jinac chapu ze lidi co hraji denne nebo obden tak budou proti :-) skuste si zahrat 1-2tydne a kazdej mesic stracet eqwip...dost richle budete na nule... rekl by ze endor neni jen pro zavyslaky ale i pracujici a lidi co maj rodiny a na hru maj mene casu a chcou se pri dobre hre odreagovat od toho vseho :-)
#78164 - 2009, 17.05.2014 21:25
takhle vykrast jinou hru, no fuj :D
#78165 - 2009, 17.05.2014 21:33
se odreaguj ve stokach smudlo, sak je to tam porad sranda.. a je tam zakaz pvp :)
#78166 - SmudlinkaIII, 17.05.2014 21:37
je tam lvlovej strop
#78167 - Sionan2, 17.05.2014 21:42
dopadne to jak s water dungem kterej mel byt minimalne pred 8 lety
#78168 - Sionan2, 17.05.2014 21:44
SmudlinkaIII a myslis ze noobik co hraje na Endoru 2 tydny bude mi dexovky a 20+ set na corku to ze stim ty chodis je tvuj problem
#78169 - Sionan2, 17.05.2014 21:44
Ja byt tim noobikem a videt nekoho v itemech a budu mit moznost si nejak vydelat tak te taky vyjedu
#78170 - SmudlinkaIII, 17.05.2014 21:52
Sionane pisu tam ze se jedna jen o noobiky? ten 20+ set byl jen priklad a de vydet aspon podle tve reakce ze tu takove prasata sou...
#78171 - SmudlinkaIII, 17.05.2014 21:53
a zhledem tomu ze uz tu hraju x let tak pro me je noobik kazdej kdo tu nehraje aspon rok a ne 2 tydny...
#78172 - 2009, 17.05.2014 22:35
jenze u water dungu byl, co si dobre pamatuju, jinej problem nez to, ze by se nechtelo nikomu stavet..nebo pak neco osadit, byl tam, aspon co mi nekdo rikal, celkem slozitejsi problem
#78173 - Klytaa, 17.05.2014 23:26
Water stavěl pokud vím Drago, který se pak vykašlal na Endor celkově. Následně to dodělával Randy za pomoci Kasea který dělal speciální grafiku. Teď už je to dokonce i na mapě, "jen" to osadit...
#78174 - Saxon, 18.05.2014 09:54
Drago vraj staval iny water dung,sučasny bol osadený a otestovaný asi pred dvoma rokmi.dokonca bulkujuci crafti donedavna nadavali na potion Fresh air,na ktorý nikto nevie recept. V Diablo dedinke a prvom podlaží som bol ešte za čias Dračika,ako odmena za prejdenie tej portovacej džungle.Nie som fanušik D1,tak ma to nejako extra neoslovilo,len by som chcel apelovať na GMka ,aby to tam nedopadlo ako nedavne úpravy scarab a cursed dungu.
#78175 - Sionan2, 18.05.2014 11:01
Me se na tomhle nelibi to ze to uplne stejny jako kdyz zapnu diablo. Jinak tohle melo prijit tak o rok 2 driv ted uz je pozde
#78176 - Sionan2, 18.05.2014 11:05
Jinak jestli jsem to dobre pochopil tak se jedna o cca 10 dungu . Nebude po pridani tech roklinek zahradek oaz a takovych sracek toho tady az prilis?
#78177 - Patriarch, 18.05.2014 11:27
Ano, mame tady laureata nobelovy ceny za filosofii Sionana, ktery nam prave vysvetlil, ze Diablo vypada jako Diablo. Opravdu necekane a mam dojem, ze ani tvurci vubec necekali, ze to tak dopadne. Opravdu velke diky za osvetleni problematiky.
#78178 - cAH, 18.05.2014 12:50
Me se nelibi ten efekt co daval za tech -85. Tipuju, ze ten efekt bude na target a nikoliv AOE. Nebo se mylim? Protoze u pravyho si mu mohl utec(preskocit), preteleportovat.
#78179 - wilda, 18.05.2014 12:56
Každé nové úpravě dávám palec nahoru, avšak být členem týmu, tak se hlavně zaměřím na aktivní přístup v získávání nových hráčů.
#78180 - Xanisko, 18.05.2014 13:10
Nový hráče až na výjimky už pro uo dneska neseženše, napříč cz uo komunitou se řeší to stejný - jak přilákat nový i starý hráče. UO už prostě upadá v zapomnění a všude se dělají pravy již jen pro stávající komunitu s tím, že se a to přijde podívat pár starých hráčů ale po určitý době to zas opadne. Každopádně mě tenhle trailer nažhavil, Diablo mám rád a je mi úplně jedno, že to je komplet stejný, líbí se mi ten nápad si zas jakoby zahrát Diablo ale v tý UO verzi, jen pochybuju, že budu mít čas to absolvovat. Je fakt, že by bylo fajn usměrnit přebytečnou energii a na současné problémy serveru, ale když s tím není chuť/vůle/možnost hnout, tak proč nepřidat něco nového, je to jen dobře
#78181 - abcd, 18.05.2014 13:42
Novi hraci sa daju zohnat. Len par mesiacov dozadu bol spusteny novy shard (An Corp), ktory mal na zaciatku 1000+ hracov v spickach. Takze problem zjavne nie je v nezaujme o uo.
#78182 - Kotycacek, 18.05.2014 14:53
Na An Corpu denně hraje kolem 60-120 lidí prostě je to hned omrzí :-)
#78183 - cAH, 18.05.2014 15:04
prave kdyby byl shard ve stylu diabla a se stropem lvlu, jako v diablu, ackoliv tam teda nehraje 90 a 99 lvl moc roli, taj by to prilakalo hrace a tak 90 ve spicce by tu imho hralo, pokud by to byl od zacatku multilang shard s multilang reklamou a hraci by se snazili primarne komunikovat v anglictine. Samozrejme to chce rychlejsi progress postavy, jako na UOForever napriklad, kde mas za vecer skoro full mace postavu. Dungaris a tim vytrenis relativne rychle skilly nahoru.
#78184 - abcd, 18.05.2014 15:24
Kotycacek: V tomto momente je na An Corp 258 hracov. Ale ano, po chvilke im pocet hracov silne klesol, ako je pravidlom na OSI-style shardoch. OSI-style shardy totiz nemaju ziadne dlhodobe lakadlo pre hracov (narozdiel od Endoru). Pointa je ale ta, ze nalakat hracov aby shard vyskusali, je v skutocnosti velmi dobre mozne. Keby sa admini prestali vyhovarat ze lakanie je nemozne, a zacali na tom radsej makat, Endor by mohol rast, pretoze narozdiel od OSI-style shardov ma potencial novych hracov udrzat dlhsie nez par mesiacov. (ak by sa este popracovalo na prvych dojmoch, v ktorych je Endor 10 rokov pozadu)
#78185 - wilda, 18.05.2014 15:35
Dobrá reklama dokáže prodat i hovno v plastu. Takže přilákat lidi na velmi slušnou hru by neměl být problém.
#78186 - cAH, 18.05.2014 16:35
jenze tomu fakt musis upravit progress protoze ty "osi-like" (je to pre-aos era, s osi-like to uz nema moc spolecneho,protoze EA je dnes jinde uplne) treni postavu mnohem rychleji nez na Endoru, tady je to porad celkem pomale. Ty zacatky jsou pro novacky hodne zmatene.
#78187 - cAH, 18.05.2014 16:37
Takovy starter pack ktery zustane u postavy do 10. lvlu jako brneni ktere se zlepsuje s kazdym lvlem a je newbie (na 10tce zmizi), zbran totozna se zbranemi do 10. lvlu ktera je newbie a zase se zlepsuje s kazdym lvlem a stejne tak bez potreby mit u sebe regy do 10. lvlu a zvysena manaregenerace do 10. lvlu. To by hodne pomohlo.
#78188 - abcd, 18.05.2014 17:39
Ono ten rychly progress zas taka vyhra nie je. Co robi OSI-like shardy neschopnymi udrzat hracov je prave prilis rychly progress spolu s absenciou endgame mechanik. Vzdy ma pobavi ked vidim novy shard co ponuka 6xGM skill starter pack. To je super sposob ako zaistit ze priemerny hrac odide po par hodinach hrania. Imho rychlost progressu na Endore nie je hlavny problem. Hlavny problem je, ze ta hra je pre noveho cloveka tak strasne zlozita/cudzia/zastarala, ze vacsina to vzda na lvl 0, predtym nez ma vobec sancu trochu sa do hry vzit. Idiotska registracia, zlozite ovladanie, nutnost urobit si milion makier a pouzivat externe programy, chaoticky system ras a levelovania/joinovania, mechaniky ktore pre non-UO alebo non-Endor hracov nedavaju zmysel (regy, hypna, ohlavky, zradlo, runy, ...), problem s resovanim, problem s orientaciou vo svete, problem so solo hrou, a x dalsich veci. Vsetko su to veci s docela jednoduchym riesenim, ktore by bol ale krvavy boj pretlacit cez endorske vedenie.
#78189 - Kotycacek, 18.05.2014 18:13
Víš přece jen by šlo s tím jen tak z fleku něco udělat ale je to stále tak, že GMka by radši smazali půlku Endoru než aby nechali řešit problémy někoho schopného ....
#78190 - cAH, 18.05.2014 19:56
ale pak dali amnestii kazdopadne ten zacatek je tezky pro lidi co si prijdou ozkouset endor a nemaji tu kamose a neznaji ho. Absence anglictiny taky moc nepomaha.
#78191 - Gereth, 18.05.2014 21:11
2Kotycacek: Koho schopného máš na mysli?
#78192 - cAH, 18.05.2014 21:37
třeba já jsem schopný ale pořád tady chybí ta motivace...
#78193 - cAH, 18.05.2014 21:38
Klytak by mohl byt taky fajn, kdyby nesupportil (jakoze on by supportil).
#78194 - Rentao, 18.05.2014 22:22
Tady smrdí samochvála...
#78195 - 2009, 18.05.2014 22:34
nevim na co si tu ten tomak hraje :D
#78196 - cAH, 19.05.2014 00:11
uz sem nějaké věci delal pro jiné dva shardy, ale to je vedlejší. Hlavni je, ze dulezite veci neprosly od roku 2006 prez dema a od te doby server ztraci na atraktivnosti.
#78197 - Klytaa, 19.05.2014 10:43
To, že je moje jméno uvedeno v seznamu autorů znamená pouze to, že jsem přispěl malým podílem (cca 8-10 hodin práce v CEDu)na tomhle projektu. Rozhodně netoužím po tom být GMko, ani kdyby mi to někdo nabídl.
#78198 - Meneith, 19.05.2014 11:37
A bude tam i cow level? :)
#78199 - Gereth, 19.05.2014 13:25
Meneith: To byla jedna z mých prvních otázek, když za mnou Tasartiran přišel s tím, že chce dodělat Diablo -)
#78200 - Kotycacek, 19.05.2014 14:09
2Gereth: Na nikoho nenarážím, když by GMka napsali že hledají pár aktivních, schopných, a hlavně UO stavitelsky nadaných hráčů, samozřejmostí by bylo je otestovat a po té posoudit zda by byli pro tento úkol vhodni, nebyl by problém několik takových najít. Nezáleží na tom jestli je to Tomák Klyťák nebo kdokoliv jejicž jména nám nic neříkají jedinci kteří by byli schopní toto vést, nebo se toho podílet, by nebyli GM ani členi ET ale skupina hráčů zajišťující novinky ve světě Endorském. Pokud by bylo nějaké podezření jejich práce by byla neustále pod dohledem důvěryhodného hráče ochotný trávit 2-3 hodiny u UO ...
#78201 - Kotycacek, 19.05.2014 14:13
Můj malej čtrnáctiletej mozek by asi nebyl schopnej něco takovýho organizovat ale to bych ani sám nechtěl :D Jen mi přijde zbytečné se navzájem hejtit a bejt proti tomu aby šel Endor dál a vyvíjel se .... Samozřejmě je na tobe Gerethe a ostatních členech GM teamu jak se k prekérní situaci do které Endor pomalu ale jistě spadá postavíte ...
#78202 - 2009, 19.05.2014 14:46
there is no cow level.. muuuu
#78203 - Gereth, 19.05.2014 15:19
2Kotycacek: Tobě připadají stavby jako hlavní problém Endoru? Každopádně ET hledá aktivní a schopné členy neustále. Všechny potřebné informace jsou dostupné na foru.
#78204 - Tasartiran, 19.05.2014 15:58
Jen strucne to tady sleduju a rekl jsem si, ze nebudu v tento moment reagovat na jine veci, nez prisne mirene k Diablu. Neda me to vsak a jen strucne zareagovat k necemu co rekl abcd. S tou zastaralosti, pro ne-uo nove hrace nekterymi velmi obskurnimi mechanikami a velmi, velmi, velmi drsnem a hlavne zmatecnem zacatku tady na Endoru opravdu odpadava hodne novacku, i kdyz v pozdejsi fazi hry by meli potencial k tomu stat se hodne nadanymi a kvalintimi hraci. Sam uz nejakou dobu vyhledavam novacky na Endoru a krome pomoci se ptam, ptam a ptam na vsechno, abych si o tom udelal obrazek. No long story short, pripravuje se celkem zevrubny tutorial, ktery bude mit za ukol neco z toho odstranit, aby se lidi lepe adaptovali Endoru a chytili se. Podle me to neni nic spatneho a logicky krok, abychom neztraceli tolik lidi. I daleko na prvni pohled jednodusi a srozumitelnejsi hry maji svoje tutorialy. To jen tak bokem k tomuhle problemu.
#78205 - Tasartiran, 19.05.2014 16:05
A jinak jak pise Gereth, ja shanim testerske party na diablo dung, stejne jako stavare (jsem ochoten sam pomoct rozjet, oddemonstrovat a vysvetlit vse dulezite) a grafiky (to stejne, akorat vam tutorial udela nekdo jiny), pro kvalitni spolupraci na dalsich projektech. Gereth neustale hleda nejake skriptery. Hraci tady maji moznost podilet se hodne, ale neni nejak prevratny zajem. Ukazuje to na urcity dil lhostejnosti, co se se shardem stane a zaroven pokrytectvi, protoze zcestne kritizovat a rvat umi kazdy, ale neco taky udelat uz se nikomu nechce. Co se tyce systemovych veci, je to zase jen chyba hracu. Vedeni slysi na rozumne a podlozene argumenty, ale tim, ze jste jak babky na trhu, vecne si oponujete ne kvuli tomu, ze by ten druhy nemel pravdu ale kvuli tomu, ze on je z ty a z ty guildy, tak v tom hodne validnich argumentu zapadne a z roztristene komunity je pak citit postoj, ze se jen radi spolu hadate, ne, ze je neco spatne/zastarale nastaveneho a je to potreba zmenit. To ale uz neni chyba vedeni ale vas a vaseho postoje.
#78206 - Juniorek, 19.05.2014 16:15
Jak napsal Tomák a v poslední příspěvku i Ivan.. Endor má hrozně těžkej začátek, kterým se ale dá po pár dní hraní jednoduše přehopnout.. docela se mi zamlouvá návrh Tomáka na ty bonusy do určitýho levelu, protože prostě potřebuješ, aby to ty lidi bavilo už od začátku.. koho baví prvních 5 levelů zabíjet jen ptáčky, protože na stoky nemá žádnej armor, kterej koneckonců nedostane ani tím 5tým levelem.. prodávat peří je imho fajn věc, ale vyjde to tak akorát na zaplacení levelů, natož splašit nějaký brnko.. rozhodně by ani nebylo od věci dát do hry pár pořádných vendorů, co nebudou prodávat jen leather armor a bronzovej shit, se kterým se vybíjí i ta gremliní díra docela naprd... protože sehnat iron komplet s nějakou ironovou axou pro 6tej level je docela hardcore věc, když je tu aktivních asi tak 0 bs kraftů, kteří jsou schopní lognout kvůli zakázce za 800goldů.. prostě trochu popohnat ty nováčky, ale oni prostě potřebuji přístup k základním věcem, aby je to chytlo.. jak je to chytne, už je to nepustí.. taková ultima, hlavně endor, je a vždycky bude..
#78207 - playerkiller, 19.05.2014 17:30
Chtěl jsem napsát hoooodně dlouhej text o stavu shardu tady ale rozmyslel jsem si to.Už se tu několikrát někdo pokoušel o oživení.Smeteno ze stolu.Jeden dva jedinci nic neudělají.Všechno to záleží na lidech co tu hrají.Noví lidé-> více zábavy->více chuti udělat něco pro server->noví scripteři/gm/stavaři. Kdo chce hrát na serveru těsně před jeho smrtí? Raději přejdu na Abbys(nebo jak se jmenují ty big shardy) kde hraje 200+ hráčů nebo na jinou hru.Je hezký,že přidáte teda hromadně 6 nových dungu.(teď na nikoho neutočim) Když jsem hrál já,nic se nedělo a bylo problém sehnat aktivní GM(když jste ho neměli v guildě),které by opravilo zabugovaného klíčníka v Abbyse.Chtělo to dělat postupné změny,postupně přidávat dungy.Pořád by se něco dělo... To je můj názor,názor bývalého hráče kterému se to tu znechutilo *Smile* a který věří na vzkříšení :-D
#78208 - abcd, 19.05.2014 18:57
Tasartiran: Systemove veci su chyba hracov, pretoze niekolko desiatok hracov sa nevie navzajom dohodnut? Ani keby by si mal skupinu len 5 ludi, na veciach ktore nemaju priamociare logicke riesenie sa pravdepodobne nezhodnu. A systemove problemy obycajne nemaju priamociare logicke riesenie. Rieseni existuje milion a odhadnut ktore z nich je lepsie nez ine, je magia. Ak zrychlime exp gain o 15% a vsetko ostatne nechame ako teraz, bude tu o rok hrat viac ludi nez keby sme exp gain nemenili? Na to nikto v skutocnosti odpovedat nevie. Ale vela ludi si mysli ze vie. A kazdy z nich ti odpovie trochu inak. Tak ludia funguju. Stazovat sa na hadky medzi hracami je stazovanie sa na fyzikalne zakony. Tj slepa cesta a strata casu. Ak ma GM team problem vycucat info z hracskych ohlasov, je to problem GM teamu, nie hracov. To neustale stazovanie sa na hracov je fascinujuce. Myslis, ze vedenie Blizzardu alebo Google alebo lubovolnej uspesnej firmy place ze ich zakaznici sa nevia dohodnut a spolocne im povedat co treba robit? "Beee my by sme aj urobili uspesny produkt, ale zakaznici nam nedali spolocny zoznam co chcu a stale sa hadaju, to sa neda." Endorske vedenie ma plnu kontrolu nad shardom. Ak shard chcipa, je to chyba endorskeho vedenia. Co takto prestat sa vyhovarat a prijat zodpovednost? Az budu o Endore rozhodovat hraci, potom mozete hadzat vinu na hracov. Btw mam pocit ze precenujes racionalitu endorskych adminov. Skus im navrhnut lubovolnu zmenu recallovania a sleduj tu srandu :)
#78209 - Patriarch, 19.05.2014 20:41
Saume, hral si nekdy nejak aktivneji WoWko na retailu, ze se zrovna ohanis Blizzardem? Tim nechci zacit nejakou hadku. Tam to funguje uplne presne jak jsem napsal, oni si prebiraji a reaguji na relevantni podlozeny topiky na jejich forech, ale k tem co jsou k veci. Ve chvili kdy se zacne v nejakym topiku flamovat tak w/e. A neni to breceni hracu, co si plati za hru a cekaji, ze jim Blizzard pujde po ruce ale opravdu konstruktivni. Chapu, ze Endor, jakozto nevydelecny projekt s par hracema, nemusi narozdil od Blizzardu, ktery na wowku (pravem) desne ryzuje, proto neni takova snaha poslouchat hrace, ale urcite si myslim, ze podlozene, otestovane, jednotne argumenty by vedeni prinejmensim projednalo a zamyslelo se nad nim. Ale to by se hraci tady nesmeli chovat jako maly deti, Endor ma overall daleko, daleko horsi hracskou populaci nez treba Drakthul. Rekneme, ze velmi konzervativne smyslejici admini tohoto serveru nepovoli tolik veci, kolik bychom si my ostatni prali, ale neverim tomu, ze by se nad rozumne podanou problematikou s argumentama nezamysleli, i kdyz posledni slovo je samozrejme na nich.
#78210 - Patriarch, 19.05.2014 20:53
To je jak ted s tou problematikou waru. Ty stavajici mechaniky ty classy jsou spatne nastaveny, ty novy mechaniky to nema, damage je rozhozenej a uplne neodpovidajici. Dokonce berserk nema staticky vyznamne vic damage nez mercek. Kdyz jsem to tam napsal, tak se vynorilo nekolik hrdinu, kteri se ohaneji tim, jak je to strasne moc hratelny, pritom to nikdo z nich nehraje a ti kdo to z nich hrali, tak prerolnuli na neco jineho (zvlast me pobavil clovek, co hral aktivne 40+ paladina a potom co doexpil maga na konkurenceschopnej level uz ho nikdy do pvp nelognul). Jak je tohle relevantni pro lidi, co to maji jako fixovat? Kdyz se argumentuje proti cloveku a ne proti tomu co napsal? Kdyby si sahli do duse tak tam mohli napsat jak to skutecne je, ale oni mi radsi budou oponovat protoze jsem to ja. To bych se na to vykaslal a taky nic neresil. Dear blizzard, please nerf rock, paper is fine, yours, scissors. Kdybych byl v pozici ze bych jenom rozhodoval, na serveru jsem nikdy nehral, tak bych po precteni si tohodle taky nic nedelal.
#78211 - abcd, 19.05.2014 22:19
Neviem ci sa chapeme. Ja sa nestazujem na brek hracov (brek hracov je prirodzeny a nevyhnutny), ani nie som proti tomu aby hraci podavali konstruktivne navrhy (jak by proti tomu niekto mohol byt?). Pozastavujem sa nad brekom GM teamu a zvalovanie viny za problemy shardu na hracov. Rovnako ako normalna uspesna firma nebude svoje neuspechy zvalovat na zakaznikov, ale radsej sa ich pokusi fixnut, aj Endoru by bolo prospesne keby sa zachoval podobne. Pretoze (prekvapko) z hracov sa nestanu zrazu svetci, ani profesionalni testeri. Ak system nedokaze fungovat s realnymi hracmi, je ten system spatne navrhnuty. Dokonca aj to ze ma shard nahovno komunitu je chyba shardu, nie hracov. Iste herne systemy proste pritahuju isty typ ludi. Ak sa nedokazes zmierit s ludmi ktorych tvoj system pritahuje, zmen system. Nadavanim na hracov nic nedosiahnes. Co sa tyka adminov a argumentacie: Ja som toho nazoru, ze kazdeho cloveka je teoreticky mozne presvedcit o hocicom. Mne sa to ale u endorskeho admina nepodarilo. A z changelogu za posledne roky sa zda, ze ani nikomu po mne. Od racionalneho admina by som ocakaval, ze nepotrebujes majstra sveta v argumentacii aby si ho presvedcil, ze ked mu 6(?) rokov upada shard, mozno je na jeho pristupe nieco spatne.
#78212 - Patriarch, 20.05.2014 15:55
Asi sa uplne nechapeme. Moje pointa je v tom, ze na Endoru ted uz vubec nefunguje feedback od hracu. WoWko ma ted 8?m subskriberu, kazdy plati 300 mesicne a jednou za rok dalsi penize za datadisk. Blizard se topi v penezich, mohl by mit stovky lidi, co tu hru budou hrat jen aby davali feedbacky (a asi maji),ale oni stejne velkou cast feedbacku berou od hracu a opravdu se tomu venujou a probiha s nima dvojstrana konverzace. Je pravda, ze z tech 8m hracu spis najdes vic lidi co ti to dobre poreportujou, ale stejne je podobnej princip uplne stezejni veci pro kazde MMO. A tady to kdysi fungovalo, zrovna dneska jsem rozebiral archivy nekolik let dozadu a tam to bylo krasne videt. Ale hraci zleniveli a cekaji uz neco jineho, psat a testovat nejaky reporty jsou pod jejich uroven, tak samozrejme, ze se to daleko pomaleji, posledni dobou skoro vubec, pohybuje dopredu. Neni prace admina aby tu behal a testoval jak moc je za poslednich pet let silnej berserker, ten plati server a rozhoduje o dulezitych systemovych problemech, to je prace hracu to poradne nareportovat, kdyz uz tu hrajou. A u free projektu to plati obzvlast. Se podivej na ty nejpalcivejsi temata, ktery by zasluhovaly pozornost za posledni dobu. Jednak levelove rozdily a jednak stuberi. Hraci nejenomze neprisli s jedinym rozumnym funkncim navrhem, ani poradne nedokazali nadefinovat problem. Oba jsou to problemy, kteri tu hrajici lidi pocituji, stezuji si na ne a oboje by zaslouzilo nejakou zmenu nebo aspon oficialni vyjadreni. Ale jak muze Demo, ktery tu snad ani nikdy nehral a poslednich par let se jevi docela disociovane, o necem takovem rozhodnout bez solidniho feedbacku? Komentare typu: wipnete to, stejne tu uz nikdo nehraje, to je uplne zcestny, tohle nejsou pravidla, kteryma se ridi MMO hra, taky bych nad necim takovym nepremyslel. Kdo se kolem toho nekdy pohyboval tak vi lip. A nic jineho tu k tomu nebylo. Vetsina hracu jen breci ale k necemu vic se proste nemaji. Co se tyce tebe, ja jsem nikdy nerikal, ze je mozne kohokoliv presvedcit o cemkoliv. Rikal jsem, ze rozumny clovek zvazi argumenty, podlozene fakty, druhe strany. Zvazi. Kdyz si admin shardu tak potom musis rozhodnout, vzdycky kazda strana ma dve mince a jak si rikal, je tezky vedet, jak to dopadne. Jde o to zvazeni. Pokud se zmena zamita jen proto, ze je to zmena a ne proto, ze je to spatna zmena, tak je to samozrejme spatne, ale osobne doufam, ze se shard do uplne takovyho stavu nedostal.
#78213 - meretneith, 20.05.2014 18:32
Je úplně jedno, že se to podobá jiné hře. Existje mnoho serverů, kde se vedení o hru vůbec nestarají a ještě k tomu jsou tam donate systémy, takže lidi z vedení mají celkem slušný pasivní příjem za nic. Jen chci říct, že vzdávám hold všem, kteří se na tomto projektu podíleli. Děláte to zadarmo a pro server (někteří mnoho let a stále drží). Buďte rádi, že se tu něco děje...
#78214 - meretneith, 20.05.2014 18:39
Semtam právě hraji i jinou hru, kde funguje donate a GM se tam objeví jednou na 5 min za 3 měsíce. Fórko tam má napsané už půl roku, že je dočasně mimo provoz a co jsme počítali, tak jen admin z toho má příjem tak 10K měsíčně navíc... Člověk pak z takových extrémů shledává Endor jako shard s aktivním vedením :-D
#78215 - abcd, 20.05.2014 20:16
Patriarch: Pises ze na WoW hracsky feedback stale funguje a tu tiez kedysi fungoval, ale uz nefunguje. Lebo hraci zleniveli. Nepride ti zaujimave, ze na Endore hraci "zleniveli" zatial co na WoW nie? Nebude to nahodou tym, ze na Endore sa feeback dlhodobo ignoruje (narozdiel od WoW, kde ako pises, sa Blizzard aktivne zapaja) a problemy sa neriesia? To je to co pisem v minulom poste - komunitne prostredie si tiez vytvara ET. Ak ET na hracov obycajne ani nereaguje, necakane to bude mat za dosledok, ze sa hraci prestanu namahat s pisanim. Toto je znova zvalovanie GM chyb na hracov. Hraci budu nieco reportovat, ak z toho maju uzitok. Ak ich reporty k nicomu nevedu, reportovat pochopitelne nebudu. K tomu ze chudacik Demo sa nema jak rozhodnut pretoze skaredi hraci mu nedavaju dobre reporty: ET na hracske nazory pri zlozitejsich problemoch nikdy moc nehladel. A to opravnene, pretoze ako si vacsina GM po chvilke vsimne, hraci obycajne melu sracky. GM team sa obycajne sklada z nadpriemernych sucasnych/byvalych hracov, u ktorych je predpoklad, ze maju dobre povedomie o hre (alebo poznaju rozumnych hracov ktorych sa mozu spytat), a dokazu chudacikovi adminovi povedat ako jeho hra vlastne funguje. Ak to tak nie je, tak si admin vytvoril spatny tym, coz je zasa len jeho chyba. Btw imho silne precenujes silu feedbacku. Co si pamatam (a pochybujem ze sa to zmenilo), problem nikdy nebol v tom ze by ET o problemoch nevedel, alebo ze by bez hracov nevedeli vymysliet riesenie. Velmi zriedkavo sa stava ze hraci vymyslia nieco rozumnejsie nez clenovia ET. Problem bol bud v tom, ze sa riesenia nikomu nechce implementovat, alebo (a to je u zavaznych problemov castejsie), ze admin odmietal zmeny z principu ze su to zmeny (presne tak ako vravis ze dufas ze to nie je).
#78219 - Kanly, 21.05.2014 18:45
prvni zabery mi pripominaji Dink Smallwod :-)
#78220 - marker3, 22.05.2014 16:43
klobouk dolu dung vypada pekne :)
#78221 - Demostenes, 22.05.2014 18:33
2abcd: No, pokud zmenami myslis nedotazene navrhy, naprosto neotestovane a nepodlezene cisly (fakty), tak ano, to zamitam. Dalsi problem je ten, ze to co urcite skupine lidi prijde jako super napad, tak z globalniho pohledu uz dobry napad neni. Poznat to vyzaduje odstup a roky zkusenosti, coz skoro zadny hrac nema. Ja jsem ochoten bavit se o zmenach, ale cim zasadnejsi zmena to ma byt, tim propracovanejsi navrh chci videt. Pokud bude navrh dotazeny a bude mit hlavu a patu, tak bude implementovan na testovaci instanci endoru, kde bude otestovan vybranou skupinou hracu a teprve pote bude zvazeno nasazeni do provozu. Vykriky do tmy typu "Endor je na hovno, je treba zmenit paladina a zvysit mu dmg" nepovazuju ani za hodne odpovedi.
#78222 - Nakaschi, 22.05.2014 19:23
Stejne to je zase dung kde muzou 17ky save harvit lvl
#78223 - abcd, 22.05.2014 21:18
Demo: Wow. Necakal som ze sa sem docitas. Divim sa ze este nemam ban. Myslim tie navrhy, na ktore si NEodpovedal "je to nedotazene, viac detailov pls", ale skor nieco ako "nie. systemove zmeny hracov len naseru", alebo "dnesni hraci o pvp nemaju zaujem", alebo "uz sme skusali vsetko. keby ste radsej dali do hry nove grafiky NPC namiesto vymyslania blbosti", alebo "na DP skusali nieco podobne a nevyslo to, takze nic take nepovolim". Vlastne si nespominam na pripad, kedy by si vytykal navrhu nedotazenost. Teda okrem jednej diskusie kedy si sa snazil nedotazenostou spetne zdovodnit preco si predtym vsetko zamietal, rovnako ako teraz. To bolo 4 roky dozadu. Cize vidim ze vsetko po starom :)
#78224 - SmudlinkaIII, 23.05.2014 00:28
Pokud by tam mel bejt rare kun , radsi by obnovil at z pokladu padaj rare veci jako kaktus,kvetinace,runy atd at si mohou lidi skraslovat bydlenicka :-)...a poklady pokud to de tak nastavil at se respaunuji v roumezi treba 3dnu aby tam nesla parta pred 7dny a rekla si dnes sou poklady u diabla dem je vybrat...
#78225 - SmudlinkaIII, 23.05.2014 02:08
Klicniky nebo otevirani dveri aby bylo vazane na zabyti priser kolem at to neni probihacka :-/ + nejlip at kazdej klicnik umi an grav :-D
#78226 - Klytaa, 23.05.2014 08:07
ZabYtí příšer.. ok.
#78227 - meretneith, 23.05.2014 09:56
Teda smudlo nápady ujdou, ale ta gramatika v každém příspěvku je hroznej trus. Abcd: ty si utíkej udělat svůj server... Jedině tak budeš spokojenej
#78228 - Warden1, 23.05.2014 10:16
Mnoo... největší problém na začátek je nákup levelů, řekněme tak do 10-12 levelu, kdy je už hráč schopnej rozumně vydělávat gépéčka. -> nastavení cen levelů je více méně rozumné vzhledem k povaze majetků starších hráčů, nicméně, tahle změna, která proběhla tak cca 6 let dozadu postihla aji low level chary. Dále, některé chary jsou složitější na exp -> především mág, kterej má více méně jedinou možnost expu s monglobatama, který ustojej velký prd... tuším že dva mongolbati nezabijou ani gremlina v díře. Exping od cca 7. levelu se tím pádem mění na nekonečný obíhání stounů. PS. je hezký vidět, že se tady máte furt rádi;)
#78229 - Klytaa, 23.05.2014 11:21
Wardene, svým příspěvkem jsi to zes*al... Bylo jich krásných 88, tvoje oblíbené číslo! :D
#78230 - Warden1, 23.05.2014 12:36
Sem si ani nevšiml :D Mimo to, s Desťou hrajem teďka reál!
#78231 - Darkmoon, 23.05.2014 16:46
Smekám klobouk dolů.. ;-)
#78235 - SmudlinkaIII, 24.05.2014 00:45
Pokud ty dungy maj nasebe nak navazovat (dejem nebo nutnosti projit aby sme se dostali k diablu) tak by udelal samozrejme normalni vchody jak vsude + by udelal to co je v lava dungu... ze si vyberete bud do pokladnice nebo jit dal do dalsiho dungu...
#78241 - 2009, 24.05.2014 21:32
warden: tak moongbaty udrzis 3 a gremlini diru s nema vybijes snadno.. me spis pripada, ze problem zacina na levlu 10, protoze mongbaty nemuzes a elma nemas, vse co ti da expy, nezabijes ani na celou manu...
#78244 - Klytaa, 25.05.2014 20:28
Přesně tak. U mága vzniká problém po získání elementu - 10 lvl. Ovšem pokud není ten mág takový borec jako Aki, který hned jak uměl zeď tak snáma chodil velké dungy. :D
#78247 - SmudlinkaIII, 25.05.2014 23:46
kde berete ze toto je singl hra? od 10 lvl ma zed a to nahrazuje vse :-) hold uz ve stokach nez naexpis 10lvl si najdes partu se kterou budes hravat...nebo guildu nakou slabsi. Nikde neni psane ze kazde povolani se musi umet naexpit na solo...
#78248 - SmudlinkaIII, 25.05.2014 23:48
takze mag nema zadnej problem problem mate vy ze si neumite najit partu s kterou expit...
#78249 - Gereth, 25.05.2014 23:59
No já na druhou stranu si dokážu celkem živě představit, že v současné době může být pro level 10-15 mága najít partu celkem problém.
#78250 - SmudlinkaIII, 26.05.2014 00:54
Funguje to tak x let a podle mnozstvi magu na servru to ocividne az takovej problem aby se stim stracelo cas neni... nikdo nenuti maga se elementem vyucit hnet na 10ce...moze radit s mongbatama az do 15ky a z dnesnima stokama a zahradkama to de... a pak ma elementa....(mozna jedine co by zmenil je zmensit obtiznost vykasteni toho elma)
#78251 - Name, 26.05.2014 02:22
Dělal jsem 4 mágy, většinou k levelu 24 a z 90% na solo. Nikdy jsem neměl problém. I když na 20- je to obtížnější a element je zklamáním, později to plně vynahrazuje. (ne element) Vlastě je to jeden z mála charů, kde můžete efektivně solovat i na 40+. Dovolil bych si i tvrdit, že na 45+ je to nejlepší postava na solování.
#78252 - HarryCv, 26.05.2014 06:09
na 45+ :) boze ten clovek je fakt uplne blbej :)
#78253 - Kotycacek, 26.05.2014 08:06
Ralpeji ty si asi neuvědomuješ že když si založí mága noobik a nemá nic a když si ho založíš ty uděláš 10 lvl a složíš si mirakul (jako priklad) je docela hustej rozdil :DDD
#78255 - SerenaVallariel, 26.05.2014 13:26
Přesně jak jsem čekal: přes 100 komentářů a ani jeden pozitivní. Akorát kafrání a flejm. Ještě že jsem se nenechal ukecat k návratu :D
#78256 - SerenaVallariel, 26.05.2014 13:27
Ba jo, marker3 tu něco napsal koukám. Nějak se to mezi tím hnojem ztratilo :D
#78258 - Gereth, 26.05.2014 14:48
2Serena: meretneith, caH, Grifin, Smilie, marker3, Darkmoon... oni křiklouni jsou vždycky vidět více, než spokojení lidé. Já osobně jsem čekal kafrání dokonce ještě více.
#78261 - Sionan2, 26.05.2014 19:45
A to jsem se do toho jeste nepustil ja poradne a nevysvetlil jak je vse opravdu nahovno
#78270 - bloo, 28.05.2014 13:13
Name, ty vole že 45+ :DD bez tak co cele diablo je jen pro Vás další farma
#78271 - Name, 28.05.2014 18:48
Vše co je na Endoru je naše farma i ty. Smiř se s tím nebo bojuj.
#78272 - bloo, 28.05.2014 21:14
Smiřeno,a hodně štěstí,bavte se
#78273 - Tasartiran, 28.05.2014 21:36
Blooda, nejsem si uplne jistej, ale ty neumis cist? Diablo je soubor ctyr dungeonu, jenom v jednom z nich budou mit expy opravdu high level postavy. K tomu jeste budes muset podobne jako ve sfinze projit neco, co neni uplne tak rewardujici abyses dostal k tomu, co rewardujici je. A na strop toho jsou tu jasne dane hranice, jak moc to muze rewardujici expama/dropem byt a ty hranice jsou dany uz tim, co tady je. Jak se muzes jen opovazit tady tvrdit neco o tom, ze to bude jen pro jednu guildu?
#78274 - Nakaschi, 28.05.2014 21:49
Takze to bude jako sfinga 1 cely to probehnes a pak harvis podle toho co rikas
#78275 - SmudlinkaIII, 28.05.2014 22:53
kdo rika ze diablo dung musi bejt nejtesi ? (ta posledni cast) ja by ty dungy udelal v rozmezi 25-35lvl aby se stoho bavilo 80% lidi a ne ze to bude dung co zvladne projit jen 20% hracu... ( pekne video na nalakani hracu....ale co stoho ten hrac novej ma kdyz se tam nepodiva ani za 2 roky :-D) ale tot otaska...udela to endor pro 80% hracu nebo pro 20% ?
#78276 - bloo, 29.05.2014 13:05
Tasartiran, za rok hraní koukam jak to tady funguje a je to jen horší. To že se udělá nějaké Diablo vůbec nepomůže, ale práci kluku si cením vypadá to dobře
#78277 - Zippade, 29.05.2014 19:15
Tie hell caves su nejake odflaknute :D
#78279 - Patriarch, 30.05.2014 13:38
Rofl ichtyle..:D Hrajete pres 10 let porad stejnou nezmenenou hru, stejne absolutne nezmenene (zastarale a obsolentni)jednoduche mechaniky, ktere z dungeonu delaji grind a ne vyzvu. Pokud je tady skupina lidi, ktera ma/bude mit problem projit jakykoliv dung tady na Endoru tak je me tech lidi uprimne lito, argument ze je to jen pro nekoho neni argument, ta hra je stejne primitivne lehka pro vsechny
#78280 - SmudlinkaIII, 30.05.2014 15:07
ivane ty vubec nevis o co de ty kdyz mas uchylku si zahrat tak pokazde ses prisral k 17kam a ty te vyexpily... ne kazdej tu hraje 10let :-D , chtel by te vydet jak v aritu nebo 20 setovkach s prumernim levelem 30 zajdes raven (pokud si ho vzivote predtim nebyl a neznas ho) .... mas rech ono je fakt primitivni nechat se vyexpit partou co dungy chodi po slepu :-D
#78281 - Patriarch, 30.05.2014 16:07
Vubec nevis o cem mluvis, 17tky jsem spoluzakladal ja stejne jako nekolik dalsich velmi uspesnych guild, ktere tady v prurezu Endorskych dejin hraly. Opravdu nevidim nic spatneho po pauze vratit se do vlastni guildy :D A k veci, je uplne jedno jestli ses tady novej nebo tu hrajes 10 let, ve chvili kdy prekonas pocatecni sok, ze "ultima" tak je ten pve system primitivni. Tady si vsichni hrajou na to: ja hraju tezkou ultimu, ja jsem hc hrac, ale to davno davno neni pravda. System pve na Endoru je lehouckej, na pochopeni i zvladnuti. Bez diskuzi. Ono to vychazi i ze samotny podstaty, kdezto dungovani na jinejch hrach je "chalenge" to co te bavi a co ti dava prekazky, ktery musis prekonat, mnohdy za velkeho usili, na Endoru jsou dungy tam kde si jdes pro expy a drop. Neni jedinej dung, kterej by tady byl tezkej a nebyl zvladnutelnej pro kohokoliv. To, ze si to ty z tveho pologramotneho pohledu Endorskeho pecivala nedokazes priznat jeste neznamena, ze to tak neni.
#78282 - Hondos, 30.05.2014 19:53
V tomto ma Ivan pravdu, zde ti staci koukat na 3 ability graver/voger/heavinari, vse ostatni je jen o tom cekat ve zdi a koukat jak ti skacou expace. Skoro v kazde hre WoW/GW2 atd.. musis reagovat na to co se okolo tebe deje, tady jen jedes po urcitem "diagramu" a to je vse, kazde povolani tu taky staci jen hrat safe a neni na co umrit. Kazdej druhej tu rika jak je neco tezke a tak, pulku ravenu das ve 3 lidech s necrem/magem, nepotrebgujes imba itemy, proste pomuzou ale nepotrebujes. Budes davat kazdeho moba dele ale hlavni je kde stojis/bojujes, nic vic. Endor je HC ve smyslu itemu, muzes zde ztratit neco na co vydelavas nekolik tydnu/mesicu, ne v tom jak je ta hra tezka. Aktivne jsem raidoval ve WoW skoro 1.5 roku, tam jedna chyba znamenena vetsinou konec fightu, proste to nedas, nemas jak a nedas to tak ze to "zergnes", je to o tom jak se kazdy clen party(10/25) chova, o dost více lidi a o to mene prostoru na chybu. Kazdej ted bude rikat jak je to jinej system, castecne je ale ve smyslu fightu, jako reagovat na neco co se okolo tebe deje, je ta hra naprosto top, take o to zabavnejsi.
#78283 - Patriarch, 30.05.2014 21:16
A to me neberte spatne, ja miluju ultimu a Endor, ale proste jestli je jedna vec ktera se rict neda tak je to to, ze je tady pvm tezky/narocny/vyzyvavy/whatever to proste ne
#78284 - cenariusek, 30.05.2014 21:47
No normalne na screeny nepisu, ale nemohu se nepripojit k takto kvetnate zabave. Byla tu zminena skutecnost, ze na Endoru staci koukat na 3 ability a vsechno je pak uplne v klidu. S tim bych mohl castecne souhlasit. Bohuzel vsak zalezi na tom, zda-li dotycni nejsou uplne slepi nebo blbi. Ono totiz prave na Endoru oproti napr. WoWku vesmes plati, ze cim VICE lidi, tim vetsi prostor, aby se neco posralo nebo nekdo nekoho zarakvil. To ze te nic neprekvapi neni urcite pravda, ponevadz Ivan si urcite pamatuje na vznikle incidenty ve Skavenu, Zasypane apod., u kterych horela koudel hodne blizko u prdele, ale nastesti vsechno dobre dopadlo.
#78285 - drymek, 31.05.2014 06:06
vyserte se na UO a podte na wowko, potrebuju healery a DPS na raidovani :-) (DrahThul)
#78286 - Patriarch, 31.05.2014 10:44
hod kontakt, hned :p
#78287 - drymek, 31.05.2014 14:31
317374651
#78288 - Patriarch, 31.05.2014 14:50
tak to zapni a odepisuj :p
#78290 - SerenaVallariel, 02.06.2014 11:01
Já vždycky považoval Endor/UO za mnohem těžší hru než novodobé AAA hry. Nicméně po přečtení Ivanova a dalších postů jsem si uvědomil, že vlastně jediné, co je oproti těmhle titulům těžší je krutá smrt - ztráta itemů a expů. V jakékoli jiné hře není smrt tak fatální a většinou je za ni jen drobný postih. To mi na nových hrách, jmenovitě třeba GW2 vadí. Ale teď po téhle diskuzi mi dochází, že jinak z hlediska dungů je fakt UO relativně lehká. Fractal dungeon v GW2 je oproti tomu pěkný kunšt projít. Sice jsou GW2 dungy průměrně kratší, ale o to závislejší na partě. Mimochodem, obdoba fractal dungeonu na Endoru by byla pecka!
#78291 - TheMelody, 02.06.2014 11:27
To je jak srovnávat jabka a hrušky chlapci ... WoW - převážně otázka sehranosti party a přečtení návodu na bose. UO - když vemu v potaz ztrátu věcí, expů, PK, tak je to naprosto diametrálně rozlišné dungování od jiných her, kdy proti Vám v dungu můžou stát i samotní hráči. Jen je problém, že doba, kdy tu bylo 200+ lidí je dávno pryč, dohadovat se kvůli čemu je asi zbytečný, ale prasení tomu třeba asi taky nepomáhá a už vidím reakci nováčka, co konečně přišel na to, jak se s tím kraftem kope ruda a přijde mamlas (který má 3M v bance a veškerý rare itemy, sety a skládačky), co mu sebere za hodinu nakopaných 50 ironu ... prostě možná bych to mohl nazvat, že tu chybí soudnost :)
#78292 - SerenaVallariel, 02.06.2014 14:38
Ano, to je zas věc druhá. Já už dlouho říkám, že tady na endoru to nejvíc zabíjí lidi. Žádné bugy, žádný balanc/nebalanc, žádný support. Jenom lidi způsobují úbytek jiných lidí. Zkuste spíš na endor každej 5 lidí dostat a hned to bude o něčem jiným.
#78293 - Meneith, 03.06.2014 11:49
SerenaVallariel: Není jediná, nechci dělat nějakou reklamu, ale napadá mě třeba Darkfall. Podle mě žádná hra zatím nepřekonala UO, ale jde taky o počet hráčů...
#78294 - Patriarch, 04.06.2014 00:27
Ze pry precteni navodu na bosse.. ok :D s touto perlickou to muzeme zakoncit
#78295 - Vorlon, 12.06.2014 11:10
No vypadá to, že UO prostě už jde doprčic. Nebo alespoň Endor. Je to sice jeden z nejlepších a nejstabilnějších českých serverů, ale bohužel pokrok už je úplně někde jinde. Nové hráče je na takovouhle hru velice těžké najít a když už, tak u toho nevydrží. Za léta sledují, jak se online status čím dál zmenšuje (a není to počasím, srovnejte si to s předešlými léty) Lidi hold s lepšíma kompama vyhledávají lepší hry a taky většina chce u těch her relaxovat a ne bát se, jestli neztratí equip, na kterej šetřili několik dní (měsíců) Je to ve svém způsobu větší adrenalin, ale lidi prostě hledaj už něco jinýho. Sám si puštík teď radši něco jiného, než ho, protože už nejsou pořádně ani lidi. Stoky, orčák atd mě dřív bavili, protože se tam dalo potkat hodně hráčů a udělat partu na místě. Teď je obtížné složit i plnou partu na větší dungy v jakýkoliv čas. ... Prostě s málo lidma na serveru už i upadá zájem to zapínat. Je tu akorát furt pár stejných xichtů ...
#78296 - Vorlon, 12.06.2014 11:12
Omlouvám se za chyby. To tablet autokorekturou, kterou jsem nevypl ze mě dělá smoulinku
#78297 - Meneith, 12.06.2014 16:11
Tak nemyslím si, že by šlo o ztrácení equipu, nebo že by byl problém, že je hra složitější. Viz Mortal, Darkfall a Rust co mě napadá. Umírání na každým kroku v Dark Souls... Úspěšnost těhlech her a jejich počet hráčů podle mě jasně dokazuje, že tohle problém nebude...
#78298 - SmudlinkaIII, 13.06.2014 00:13
Nevim no , hraji v guilde kde je vekovej prumer 30 let a za cas co tu hraji sem poznal dost lidi co po 2-3 nabehach za mesic od pk radsi si daj pauzu na dobu neurcitou... a neni cemu se divit...kdyz dete 5 dungu do mesice a z kazdeho padaji itemky na gas rerist a podobne....a poklady na konci dungu na 99% nejsou protoze se da lehce urcit kdy maji spaun a je lehke je vybirat od aktivnejsich hracu... takze nalada na hru tessce upada...
Vzkaz: