Prijde mi lepsi nakopat si pak tunu copperu zadara v GZ nez zkupovat za statistice hg, arite a vejs jen proto, ze bych mel vetsi skill a padali by mi v bulkach. Ale tak kazdej na to ma asi jinej pohled.
tinkering, engi, tailor - to je to co se ti rýsuje? no jsou to tri nejlehci skilly na bulkovani. Pak je jeste lehci alchemka. Jsem zvedav jak dlouho ti bude trvat BSko, Fishing, tam je to zajimavejsi ;)
v kazdym pripade ver tomu, ze je lepsi obetovat nakej lepsi material a mit jistej skill, nez se pak chytat za hlavu az znicis 500k copperu a stejne ti to nepoleze..
Pokud si dobře vzpomínám, tak jsi jeden z těch, co si v easyně dokáži naprogramovat uplně cokoliv od sekání logů v lágru, afk expení až po to, že si v podstatě i sám script dokáže vyladit, kde ryby jsou a kde ne a následně samo rozjet, tak chápu, že těžící skilly pro Tebe opravdu žádnej problém nejsou.. ovšem pokud budeš zkoušet maxovat tailor stejně jako tinker, tak se rozluč s tím, že v tomhle životě dokážeš udělat 100 tink a 100 tail..
pokud jsi někdo jinej, předem se omlouvám :p
Tak vam nakonec musim dat zapravdu, ze dotrenovavat rozlezly rozdil pri odevzdani bulku je nejspis lepsi volba i za cenu tech par tisicu drahy rudy, nez toho statisice materialu na dotreneni az na konci. Holt Tinker bude bolet.. :D