Screenshots - images from game

Log in
X

2009: jak se ty sutry dostaly pod ty baraky?

#74367 - 2009, 24.01.2013 23:43
chyb centredu si nevsimejte... ten popis.. na neco podobnyho se me ptal Faolan :DD
#74368 - Klytaa, 24.01.2013 23:46
Hmm ještě pár takových SS, a asi zapnu CED, a něco postavím .. :P
#74369 - 2009, 24.01.2013 23:49
:D vis ze sem tohle stavel hrooozne davno, jen sem si na to vzpomnel kdyz sem videl ten screen :) jeste sem semka chtel hodit ten muj dung co vypadal jak jatka, ale nemuzu to nejak najit
#74372 - SerenaVallariel, 25.01.2013 00:42
Hezké :)
#74386 - Demostenes, 25.01.2013 18:37
Stavarske dilo musi byt hezke, pouzitelne ale i uveritelne. A pokud je pod kazdou stavbou pravidelny kus skaly (nikdo by se nikdy nedaval praci s takovym otesavanim), tak je takova otazka na miste.
#74387 - joziffek, 25.01.2013 19:02
Marle nevypada to vubec spatne :-).
#74390 - nocommentcz, 26.01.2013 07:18
jj moc pěkné jen tak dál.... bejt taková vesnička vzdám se platiňáku
#74394 - SerenaVallariel, 26.01.2013 13:33
Nerad se Marlocka zastávám, Demo, ale v žánru fantasy ti na posezení vymyslím nespočet RP důvodů proč jsou pod těma barákama kameny :P
#74397 - Mafiarecords, 26.01.2013 21:33
V souvislosti s poznatkem od Demostenese navazuji dotazem - Takže se chystá destrukce cechu air mágů, kde budovy levitují ve vzduchu (podle iinformací z internetu levitace je reálná, ovšem kdo by několik let stál koncentrovaně na místě a hlídal, aby nespadl classmaster a jeho kamenná chajda), stejně tak cech firemágů, kteří mají sídlo uprostřed ?sopky?, kde je více méně jasné, že by to nevydrželo stát byť půl hodiny?
#74398 - 2009, 27.01.2013 02:10
demo: bylo to samozrejme mysleno jako vtip, i kdyz porad nerozumim tomu, proc by bylo tak neuveritelne to, ze se proste kusy skaly ulomili.. ostatne VETSICH failu je na endor mape HODNE, na par sem sam upozornoval.
#74399 - 2009, 27.01.2013 02:11
nocomentcz: dal asi nic nebude, tym nema zajem o vesnici, stejne jako o jine moje stavby, takze neminim ztracet cas jen proto, ze me nesnasi.
#74400 - 2009, 27.01.2013 02:17
napr. lios.. nevim, jestli byl stavar liny nebo neschopny udelat zasnezene strechy na baracich do tvaru L (u healera), nebo mu bylo proste jen ukradene, ze to bude vypadat otresne, kdyz 85% baraku v liose bude mit na strese snich a zbylych 15% (2 baraky) ne. Na screenu jde videt ze to jde, takze se proste neminim bavit o tom, jak co vypada.. samozrejme uznavam, ze nektere veci by chteli upravit.. nevim jestli si narazel na "rovnou" skalu pod barakama nebo na kameny pod tema 2ma barakama vpravo.. pokud na rovnou skalu, mam samozrejme verzi, kde je toto spraveno, jen to proste neni nafocene, ale to sou jen vylozene detaily.. snazil sem se postnout vesnici celou jako takovou, protoze detaily se daji dodelat kdykoliv, kdyz o celek bude zajem. (ktery bohuzel x let neni a hadam ze ani nebude)
#74401 - 2009, 27.01.2013 02:22
i kdyz o rovnou skalu pod barakama asi nejde, protoze na endoru uz sem to xkrat videl.. riki tehda argumentoval tim, ze "v te dobe nedokazali tak rovne osekat skalu" (nebo necim podobnym)
#74411 - Lukmagic, 27.01.2013 12:36
Pri stavani ide vzdy o prirodzenost. Vela ludi dokaze urobit hrube stavby, ktore mozu byt na prvy pohlad pekne. Ale az detaily robia zo stavby to cim ma byt. Ta dedinka na prvy pohlad vyzera dobre. Ale na druhy pohlad vidis, ze ti tam nieco nesedi. Aj fantasy ma svoje prirodzene zakonitosti. Preto z logiky fantasy sveta nevybocuje, ked cech air magov je vo vzduchu. To je prirodzene a nikto sa nad tym nepozastavi. Clovek sa detaily nauci vnimat, az ked par stavieb vytvori. Tak budujte a ucte sa :) S kazdou stavbou budete lepsi a lepsi.
#74415 - Mafiarecords, 27.01.2013 15:23
Lukmagic: Takže tím pádem je vlastně reálná i stavba na screenu, která je zabudovaná do skály ;)
#74421 - Lukmagic, 27.01.2013 16:21
Moj nazor je, ze stavba zabudovana do skaly je OK. Akurat domcek vlavo vyzera, ze trocha levituje(konkretne najspodnejsi roh ako keby vytrcal do vzduchu) a nieje jasne, ako je do tej skaly zasadeny. A pod ostatnymi dvoma domcekmi je hromada skal, ale pritom nikde na okolo ziadne skaly podobneho typu niesu. Nicmenej to je uz vec diskusie a nazorov, co sa komu paci. Co nieje OK a dava dedine hlavny nadych neprirodzenosti je to, co tvrdi Demo na zaciatku. Pod kazdym domom je pravidelny kus skaly na ktorom je postavena vecsina barakov v dedine + hradby. Priroda nieje nikdy taka jednotvarna. A nikde v ESQ asi neexistuje pribeh o stavbach, ktore by postavili nejaky trpasilici a pouzivali pri tom architekturu pravidelne vytesavanych skal na ktorych stavaju domceky.
#74422 - SerenaVallariel, 27.01.2013 16:30
Aha, vida až teď jsem pochopil ten "pravidelný kus skály". Jo, toho jsem si předtím taky všiml a taky mi to připadalo nehezké. Úplně mi to z nějakého důvodu připomíná stavění baráků v The Sims :D
#74423 - SerenaVallariel, 27.01.2013 16:30
Každopádně až na tenhle detail je to pěkná práce. Škoda že team o to nemá zájem.
#74424 - 2009, 27.01.2013 16:31
lukmagic: to je samozrejme spraveno..jen to nemam nafoceno... spis me mrzi, ze grafika nenabizi rohy takovyho toho "nahrnutyho" snehu s hlinou, je to takove pruhovane... resp. grafika nenabizi roh na jiho-zapad.. nebo tam je, ale moc na to nepasuje.. proto sem nakonec pouzil skalu.. celkove i nepravidelna skala takhle pod barakama je nesmysl..a neni problem to kdyztak upravit na cistej snih.
#74425 - 2009, 27.01.2013 16:32
ja to spis myslel tak, ze tym nemel zajem vubec, je to uz sice davno, ale ani nikdo nebyl schopny rict, ze mam tyto detaily doladit, aby se semnou o tom vubec bavili... neco mi na to rekli jen kdyz to bylo uplne nahrubo .
#74427 - Lukmagic, 27.01.2013 17:57
Vacsina ludi ti dokaze povedat, ze sa im na tom nieco nepaci a je to divne. Ale konkretne sa dokaze vyjadrit len niekto, kto uz ma skusenosti so stavanim. Viem ze vytvorit takuto dedinu nezabralo zrovna malo casu. Ale to ze nikto o nu nema zaujem, nemusi este uplne znamenat, ze stavba vyzera zle. Mozno vyzera dobre, len je to dalsia dedinka medzi dalsimi dedinkami na Endore. Takze mozno aj keby si postavil nieco pekne, nebude o to zaujem. Ak by si chcel postavit nejaku dedinku, aby si si nadchol ludi, musela by vyzerat vynimocne dobre a mala by mat napad a charakter. A to sa skutocne tazko stavia. Taktiez som si nie isty, ze ci Endor ma nejakeho architekta. Mohlo by sa stat, ze bude vela ludi co maju zaujem stavat a aby sa zakazdym ich stavba niekam umiestnila... to moze sposobit viac problemov. Treba sa na to divat aj trocha s nadhladom, nie len vyplnovat prazdne miesta na mape. Neviem kde si postavil tuto dedinu. Ale mne to skoro pride, ako keby si vyrezal kus skaly a do nej zasadil dedinu. Pohlad by mal byt skor taky, ze mam krajinu a teraz si predstavim ako do nej zasadit nejaku vec. Nie ze zmenim krajinu, aby som si do nej zasadil nejaku vec. Samozrejme, vynimocne je nutne robit zasahy aj do krajiny. Je to len vec pristupu a pohladu. Samozrejme ja nemam prehlad co sa v poslednom case postavilo na Endore. Takze to skor brat ako inspiraciu pre buducnost.
Message: