Screenshoty - obrázky ze hry

Přihlásit se
X

vildusus: nekdo to maze nevim proc

#74030 - Yakuro, 05.01.2013 20:52
Nic si z toho nedelej borce ten Thiel je fakt srac, taky name delal machra
#74031 - Yakuro, 05.01.2013 20:55
Pica proc me nejde lognout? :(
#74032 - Skupi, 05.01.2013 20:55
Já na tom nevidím nic špatného. Trest jsi nedostal, naopak jsi dostal informaci že kdyby tomu skutečně tak bylo, dostaneš trest. To je logické a normální.
#74033 - III, 05.01.2013 20:57
LoooooL, prudič Xzar, BAN!! Jasné pohrdání GM teamem, kucí se nám tu oto tak starají a ty jim děláš takový problémy..
#74034 - Yakuro, 05.01.2013 20:58
Abys chcip ty zmetku Xzarskej, ty ho vyprudis a ja to odnesu. Jo a mas pekne debilni jmeno(treba Xzr by znelo daleko lip)
#74035 - Sionan2, 05.01.2013 20:59
zakazte tomu fetakovi psat na screeny
#74036 - daax007, 05.01.2013 21:06
bacha Sionane, nevidim dopredu na ty komenty, přez tvoje Tlusté tělo, mohl by ses odkutalet? ......diky :D
#74037 - steakdance, 05.01.2013 21:09
daax zabil :D:D:D:D .... Nééé.. :D:D:D
#74038 - Gereth, 05.01.2013 21:11
Thiel udělal chybu hned poté, co se vrátil zpět, když vyhrožoval trestem, pokud se ještě jednou objeví stížnost, přestože nevěděl, jestli byla oprávněná. Nicméně dále už to formuluje tak, že trest padne pouze pokud se ukáže, že Xzar opravdu Antonia blokoval. Tady lze krásně vidět, jak hráč vycítí, že GM chybil (Pravděpodobně je těch 5hod blokování Antonia nesmysl) a následně se okamžitě cíleně snaží dané GM zdiskreditovat nebo lidově řečeno z něj udělat idiota. A pro jistotu to ještě hodí na screeny.
#74039 - G1ns, 05.01.2013 21:11
Ale je to zdrává tloušťka !
#74040 - Gereth, 05.01.2013 21:14
Ještě jedna věc. GM sice může zkontrolovat, zdali a na jak dlouho byl hráč lognutý. Potřebuje k tomu ale logy a pokud k nim nemá přímý přístup (Jakože většina nemá), tak si o ně musí zažádat a vyřízení této žádosti nějakou dobu trvá, takže si každý většinou dobře rozmyslí, jestli je opravdu potřebuje.
#74041 - kralicek321, 05.01.2013 21:16
Xzar je nekdo důležtej? že si ten šupák dovolí nejdřív blokovat 5 hodin Antonia a to mu nestačí,jak tu čtu, pak si ještě dovolí další HODINU zdržovat od práce jedno GM, se divím, že si k tomu nepřivolal druhý ......... :D :D :D ...... nechal bych ho pracovat na Meteoritovim poli, aby musel přemlouvat Meteority, at mu daji další 4 stromy, aby mu ty logy ubývali :D
#74042 - vildusus, 05.01.2013 21:21
chtel bych jen rict ze je to uplny rozhovor s gm, na kazdou jeho otazku jsem odpovedel slusne a pravdu gerethe idiota sem z nej nedelal, asi tak uz prisel
#74043 - ranga1, 05.01.2013 21:32
neee vuuubec ze sebe nedelas chytraka.. odpovidas uplne normaaaalne..
#74044 - abcd, 05.01.2013 21:32
Thielovo spravanie malo podla screenu daleko od profesionality. Spraval sa k hracovi arogantne a namiesto snahy o realne riesenie problemu zvolil cestu zastrasovania. Na taky pristup niektori hraci uz neskocia. Polovica GM teamu su obycajni hraci, ktori so ziskanim GM uctu ziskali aj pocit, ze su viac nez ostatni, ze sa mozu k hracom spravat ako k spodine, a casto dokonca ze maju narok na vyuzivanie GM uctu v prospech svojej hernej aktivity. GM boli viackrat prichyteni pri priamom klamani hracov. O adminoch ani nehovoriac. GM team si za podobne reakcie moze sam svojim pristupom a postupnym devastovanim svojej prestize.
#74045 - III, 05.01.2013 21:41
Tvůj život je asi jedno velký zastrašování, viď :)
#74046 - Marvell, 05.01.2013 21:45
Já nevim co tu řešíte, GM se ve svojim volným čase starají o hru, buďme rádi jak je na tom Endor, bez nich bychom vůbec nehráli..:P
#74047 - Gereth, 05.01.2013 21:52
2abcd: Jak by měl ET nabírat lidi, když ne z řad obyčejných hráčů? Víceméně každému občas rupnou nervy, nevíš co to GM třeba muselo řešit předtím. Cílené provokování (jak je ze screenu patrné) a následné zveřejnění na screenech jen zbytečně přilévá olej do ohně (zvlášť, když žádný trest nepadnul a jak lze ze screenu vidět ani bezdůvodně nepadne) a zhoršuje vztah mezi ET a hráči. Spojení se supportem mi pak přijde úplně zcestné, to je úplně jiné téma.
#74048 - Gereth, 05.01.2013 21:57
Osobně si myslím, že oba zúčastnění to mohli řešit lépe.
#74049 - abcd, 05.01.2013 21:58
GM nie su ziadni samaritani, ktori by hrdinsky trpeli vo svojom volnom case aby priniesli radost nejakym neznamym ludom. GM robia GM, pretoze ich to bavi a prinasa im to vyhody (napr. obdiv okolia). A casto pretoze si chcu "prilepsit" v hre. GM potrebuju hracov podobne ako hraci potrebuju GM. Keby tu neboli hraci, GM by to GMkovanie tiez nebavilo, nemal by ich kto obdivovat atd. V casoch ked hra na Endore par ludi, je este dolezitejsie aby sa GM spravali k hracom privetivo. Nenechajte si kakat na hlavu.
#74050 - abcd, 05.01.2013 22:02
Gereth: nekritizujem nabor z radov hracov. Kritizujem pristup sucasnych GM k hracom. To je vec, ktora sa da vynutit ak o to ma vedenie zaujem. Isteze kazdemu obcas ujdu nervy, ale je v zaujme ET, aby do teamu nebral ludi, ktori maju k takym uletom sklon. U hraca je podobna reakcia uplne pochopitelna, kedze on je ten na ktoreho niekto utoci z pozicie moci, ktora moze byt vnimana ako nezasluzena.
#74051 - Thiel, 05.01.2013 22:17
abcd: Je pěkné, jak z jedné věci už vidíš do všeho. Nikdy jsem žádné "problémy" s hráči neměl. Neberu teď v potaz to, že nás každý 5tý obviňuje ze supportu atd. Pokud na tebe moje řešení page působí, že na hráče (v tomto případě Xzar) utočím, tak to je asi fakt jen tvůj dojem. Já se s každým snažím řešit věci v klidu. Chtěl jsem jen vše vyřešit, ale pokud jeho přístup ti přijde normální, tak pro mě to byl jen jeden z dalších prudičů. A zkus pak řešit další věci, když tady je někdo takový.
#74052 - abcd, 05.01.2013 22:40
Nie z jednej veci - zhorsovanie pristupu GM k hracom je dlhodoby endorsky trend. Tvoje "utocenie" nie je len moj dojem. Okrem inych aj tvoj GM kolega tu uznal ze tvoj pristup bol zly. Myslim, ze svoju chybu si uvedomujes aj ty sam. A ak nie, o dovod viac zvazovat tvoju vhodnost na poziciu GM (aj ked nepochybujem ze v reale si vpoho clovek... nikto sa nehodi na vsetko). Co sa tyka normalnosti pristupu hraca - spraval si sa k nemu ako vezensky dozorca k veznovi, cim si utocil na jeho hrdost (vacsine ludi by to minimalne zdvihlo tlak). On sa ta nezlakol (za co mu +100 bodov) a pekne si ta podal na zaklade tvojich logickych chyb. Nemozem inak nez sympatizovat s nim.
#74053 - h0p3, 05.01.2013 22:47
"Nevím jak to je, ale jestli to tak je, dělat to nebudeš" není odpověď někoho, kdo by měl býti hoden problémy řešit. Toť můj skromný názor jakožto řadového hráče. Takový GM si moji autoritu rozhodně nevyslouží.
#74054 - h0p3, 05.01.2013 22:47
* můj respekt, pardón.
#74055 - Gereth, 05.01.2013 23:10
2abcd: Nemyslím, si že by se současný ET choval k hráčům hůře než varianty ET v minulosti. Jsem si jistý, že vyčnívající případy, kdy někdo z ET zbytečně neadekvátně zametl s hráčem najdeš napříč historií Endoru. Ale klidně bych si na to poslechl názor starších hráčů, kteří viděli se ET obměňovat. Různí GM se k hráčům chovali různě, ale myslím, že jde více o jednotlivé případy než o nějaký trend. Mnoho GM se také naopak snažilo vztahy s hráči vylepšovat.
#74056 - Daller, 05.01.2013 23:23
Ke Gerethovo poslednímu postu- co se zhodnocení přístupu GM ke hráčům týče. Už něco odklikáno mám a pokaždé když jsem něco řešil s GM, ať už to bylo cokoli, tak vždy(=100%) naprosto skvělej přístup :)
#74057 - kraftas, 05.01.2013 23:51
smazal bych je oba .)
#74058 - Zippade, 05.01.2013 23:59
robit gm na endore je za trest, ne za odmenu
#74059 - abcd, 06.01.2013 00:08
Gereth: Zhorsovanie pristupu je moj subjektivny pocit. Nehodnotim podla ingame stretnuti, pretoze uz dlho nehram. Ale ani ked som hral, moc som na GM v hre nenarazal, takze hodnotim viacmenej stale len podla toho co vidim na fore/vyveske alebo pocujem od inych hracov/GM. Z tychto zdrojov mam pocit ze sa to zhorsuje. Je ale mozne, ze mame dost odlisne kriteria. Ja povazujem za zhorsovanie pristupu napr aj to, ze sa cim dalej jailuju vacsie a vacsie blbosti (trestanie nadavok - wtf?). Pritom obcas mi to pripada, ze GM jailuju s uplnou radostou, pze inak nemaju nic na praci, tak aspon takto si upevnia pocit nadradenosti. Robia sa podobne usmevne akcie ako zavedenie lagra, ktory silne demotivuje iba poctivych hracov - a ti co si lager najviac zasluzia, si veselo pustia afk EasyUO makro. Pritom GM nie su schopni si tuto chybu napravit (staci nepouzivat lager, nulova namaha), a radsej sa vsetci tvaria ze EasyUO neexistuje a mazu posty v ktorych sa EasyUO spomina (double wtf?). Objavuju sa tiez pripady, kedy GM vedome a priamo klamu hracov - vec na ktoru si u stareho teamu fakt nepamatam. Pride mi tiez, ze sa narozdiel od minulosti objavuju silne nevhodne vylevy od radovych GM na vyveske/fore/screenoch, a co je hlavne, cim dalej tym viac je to akceptovane ako OK vec. Tento trend moze byt maskovany tym, ze uz sa na verejnom zivote nezucastnuje Demo (a ciastocne Faolan), ktori boli dlhu dobu hlavnym zdrojom arogantneho pristupu. Akurat, ze v ich casoch boli oni viacmenej jedini s takym nevhodnym vystupovanim, a zvysok ET s nimi nesuhlasil (aj ked sa proti Demovi samozrejme prakticky nikto neodvazil ozvat). Takze ked zmizli, mohlo to zacat vypada ovela ruzovejsie. Coz je imho ale opticky klam, pretoze pristup priemerneho GM sa nezlepsil, ale naopak sa pomaly ale isto zhorsuje (akurat je to postupny proces, takze to nie je moc napadne). V tomto nazore ma podporuje aj fakt, ze ET ma zjavne stale mensiu kvalitu (az na obcasne svetle vykyvy - nedavno ty a Korbedda), cize je docela logicke, ze sa v priemere zhorsuje aj pristup k hracom. Btw za povsimnutie stoji aj to, ze uz roky nebol nikto z teamu vyhodeny za support. Aj v case zlatej ery ET bol pri supporte chyteny tak 1 GM za pol roka. Teraz uz ich nikto nehunti, takze GM (a potencialni GM) sa prestavaju bat ze budu chyteni a motivuje ich to k necistotam. Stretol som sa v reale s asi 10 byvalymi endorskymi GM. A bol som veeelmi prekvapeny ake pribehy mi rozpravali. V skratke - odhadujem, ze na Endore nejakym sposobom supportilo tak 70-90% vsetkych GM v historii (oni to casto dokonca povazovali za akesi svoje pravo). A to za cias, kedy bolo pomerne velke riziko ze budu chyteni, nie jak teraz. Imho by bola sranda keby si niekto zasa raz poriadne prezrel GM logy :). A uz by niekto mohol opravit white-spaces v komentaroch.
#74060 - ranga1, 06.01.2013 00:21
je videt ze dlouho nehrajes..
#74061 - abcd, 06.01.2013 00:27
Dik za info.
#74062 - kraftas, 06.01.2013 00:32
abcd: sory ale tohle číst nebudu, máš to moc dlouhé.
#74063 - abcd, 06.01.2013 00:39
Chapem :). Bohuzial tu nefunguje rozdelovanie do odstavcov. Tiez ma z toho postu bolia oci.
#74064 - GaNjAsTyLe, 06.01.2013 00:58
a pritom je to tak jednoduche....
#74065 - SueThomas, 06.01.2013 01:07
At je to Sionan nebo nekdo jiný udělal z tohoto GM vola. Ne jinak, Gm udělalo vola samo ze sebe protože Gm trošku porušilo svoji profesionalitu, bez faktů začalo řešit něco na důkaz nějakého udání... Nadávejte mu počkejte až dostanete trest za něco co jste neudělaly a nic s tím neuděláte protože GM nic zjišťovat nebude. Ale to by byl jinačí skandál co? ;)
#74067 - Lopolos, 06.01.2013 11:44
Thiele vypadni z Endoru seš horší než celý Husiti :D
#74068 - Thiel, 06.01.2013 11:45
Sue & abcd: Tak bacha. Já jsem dostal jen page, že to dělá. To jestli to byla pravda či ne, mi bylo jedno. Takže jsem si ho vzal bokem a chtěl jsem mu jen říct, že jestli je to pravda, tak ať už se příště neopakuje. Proto jsem to nechtěl zjišťovat, chtěl jsem to vyřešit lehce a hned. (takže jen napomínka a beztrestu). S tím, že jsem to trošku přestřelil a blbě formuloval, to vím. Přiznal jsem to i kolegům v GM Teamu, ale je to možná tím, že se s tímto člověkem nesetkáváme poprvé, takže možná proto, jsem byl na něj takový. Takže tak jak se chová on ke mě, tak já k němu. Tak a tímto bych to teda uzavřel ;) Přeji pěkný den!
#74069 - ns, 06.01.2013 12:30
Takze 3 lidi napisi na vyvesku ze nejakej hrac blokuje antonia.. nasledne prijde i Page ale je vlastne vsechno v poradku a vy ho v tom este podporite? Nejaky decko si honi ego nad tim ze vlastne nic neudelalo pritom prislo dost stiznosti.. hned bych takovymu debilovy dal ban a ani bych se do tech logu divat nemusel
#74070 - Marvell, 06.01.2013 12:36
Neznám Vildususe,nic proti němu nemám,ale myslím si to co ns.. :-)
#74071 - ladik, 06.01.2013 12:40
BAN him!
#74072 - h0p3, 06.01.2013 12:42
Kdyby měl ban dostat každej, kdo si ho zaslouží, tak tu skoro nikdo nehraje ;)
#74073 - obegaj, 06.01.2013 12:48
NSko ty Emane, kam to lezes Romcovi?? :.(
#74074 - abcd, 06.01.2013 13:04
Thiel: Aku ty mas s danym hracom historiu, je nepodstatne. Profesionalny pristup nie je o tom, ze sa k ludom spravas tak ako sa oni spravaju k tebe. Je to o tom, ze sa ku vsetkym spravas pekne, aj ked oni si o teba utieraju topanky. Svojim pristupom totiz neovplyvnujes len toho jedneho cloveka s ktorym zrovna interagujes. Tvoju interakciu casto sleduju aj dalsi nezainteresovani ludia - napr cez takyto screen, alebo cez ustne podanie. Ludia ktori to sleduju nepriamo, maju navyse vacsinou skreslene informacie (ked clovek rozprava kamosovi o neprijemnom stretnuti s GM, spravidla pribeh prifarbi vo svoj prospech). Cize ked sa ako GM k niekomu spravas nepekne, mozes tym velmi lahko poskodit povest celeho teamu. A to aj v pripade, ze si bol "v prave". Preto je dolezite spravat sa korektne za kazdych okolnosti. Ak na to nemas nervy (vacsina ludi nema), mas byt na pozicii kde neprichadzas do styku s hracmi. Ak ta nebavi ani pozicia, kde neprichadzas do styku s hracmi, nemas byt v GM teame. Ale ako pisem, ludia prilis casto beru GM acc ako dalsi level v hre.
#74075 - abcd, 06.01.2013 13:06
ns: Tu nejde o hraca. Medzi hracmi vzdy boli a vzdy budu hlupaci, provokateri, bugeri aj svine. Server s tym musi pocitat a prisposobovat sa tomu, nie banovat kazdeho kto sa na teba skaredo pozrie (hlavne nie, ked nemas na serveri dostatok hracov). Kedysi to Endor dokazal. V poslednych rokoch uz mi to tak nepripada.
#74076 - G1ns, 06.01.2013 13:07
Obegaj= Thiel je and, ne romča :D :D
#74077 - ladik, 06.01.2013 13:13
Nebylo kdesi psane, ze Endor je HC shard, kde te GM nevodi za rucicku?
#74078 - drymek, 06.01.2013 13:29
debilovY aneb píši i/y na random xD
#74079 - abcd, 06.01.2013 13:43
ladik: Nie ze by bolo podstatne co bolo niekedy niekde napisane, ale napisane to bolo. Tiez bolo napisane, ze Endor ma narozdiel od ostatnych shardov profesionalny pristup. A tym nevodenim za rucicku sa myslelo, ze hra je narocna, ze nemas ist plakat za GM ked ta pojede zle PK, atd. Rozhodne sa tym nemyslelo, ze sa k tebe budu GM spravat ako ku kriminalnikovi, ak sa zrovna zle vyspia.
#74080 - Patriarch, 06.01.2013 14:05
Eh, clovek se obcas proste musi sem prijit pobavit. Nevidim nic spatnyho na thielovu reseni, probudte se, vzdyt nic neudelal! Dostal hlaseni z vice ruznych zdroju, ze tam blokuje antonia, tak prisel a upozornil ho uplne normalne. To, ze ten hrac je zjevnej prudic a celou dobu se ho snazi vyprudit je vec druha a ted se tu vsichni do chudaka zacnete obouvat :D kdyby tenhle pripad resil Demo tak uz do hry nikdy nelogne nejen Xzar ale taky pulka lidi co tu tak blbe a bezucelne pinda pod screenama
#74081 - Gereth, 06.01.2013 14:20
2abcd: Podle mě máš ten "Dream" Endor Team z minulosti trochu zidealizovaný. Souhlasím s tím, že co se scriptařiny týče, tak na tom byl v určitých časech v minulosti mnohem lépe, ale co se týče profesionality komunikace s hráči, tak naprosto nesouhlasím. Stačí si nalézt komunikace v archivu screenů či fóra (Najdeš spoustu případů, kdy se buď k hráčům chovali jako ke kamarádům anebo naopak jako k verbeži). O nějakém seriózním chování o kterém tu básníš (skoro na úrovni nějaké technické podpory) moc záznamů nenajdeš. A pokud jde o questaře, tak Endor měl lepší a horší chvilky, ale ty lepší rozhodně (až na Chosena, který ale nebyl primárně questař) neležely v daleké minulosti. (Tady bych vyzdvihl hlavně Mahdiho, Tanarose, Atena, jejiž questy měly hlavu a patu a pak obrovskou aktivitu v určitých časech tria naverbovaného z frakčního dění). Možná si pod tou minulostí představuješ jiné časy než já, ale skoro to tu vypadá, jako klasické nostalgické vzpomínání, jaké to za těch mých starých časů bylo skvělé. Já se ve většině těch časů na Endoru více či méně pohyboval a v těch soudech bych byl mnohem střízlivější.
#74082 - Svejk, 06.01.2013 14:24
to all: priste v podobnem pripade ani nepiste page, staci napsat nekomu z husitu, my ho zprasime a bude klid :p
#74083 - Gereth, 06.01.2013 14:25
2Patriarch: Ona většina lidí tu dělá trochu z komára velblouda a tento screen využívá ke svým agendám (včetně mě). Ti co Thiela nemají rádi vidí příležitost ke kopnutí, ti co ho považují za dobrého (či ho mají na mapě) se ho zastanou. Abcd má už dlouhou dobu na Endor zafixovaný názor a tady našel živnou půdu k jejich ventilování (o tuto konkrétní situaci až tolik nejde, že?) a já bráním práci současného ET (Protože koneckonců jak ho hráči vidí, je pro mě důležité). Jen opravdový zlomek lidí sem přijde, objektivně a nezainteresovaně zhodnotí situaci a pak si postne. Jako kdybys nevěděl, jak to chodí...
#74084 - 2009, 06.01.2013 15:29
patriarch: nelogla by stejne jako ty, co? :D
#74085 - abcd, 06.01.2013 15:59
Gereth: Toto bude dlhsie, vopred sorry. Ano, pravdepodobne vidim stary tym nerealne. Rovnako ako skoro vsetci ludia podlieham efektu "starych zlatch casov" a tym mam skreslene spomienky. Stojim si ale za tym, ze z mojho pohladu kvalita pristupu ET klesa. Ako uz som pisal, snazim sa hovorit o "priemernej" kvalite. Tj snazim sa ignorovat jednotlivcov, ktori vybocuju/vybocovali z rady, a sustredit sa na "obycajneho" GM. Za vybocujucich jednotlivcov povazujem ludi ako napr Saukendara alebo Dema, ktory po sebe zanechali velke nasledky v poprovnani s "obycajnym" GM. V minulosti pritom bolo takychto vybocujucich jedincov viac (uz len preto, ze v minulosti bol ET pocetnejsi nez dnes), a preto mohli viac skreslovat vtedajsi "obycajny" stav (extremne udalosti sa pamataju daleko lahsie nez priemerne). Tipujem, ze napr ty mas dost nepekne spomienky na Saukendara, ale nijak to nevypoveda o zazitku priemerneho hraca v tej dobe.
#74086 - abcd, 06.01.2013 15:59
Ak ale moje predchadzajuce posty vyzneli, ze kedysi bol ET idealny a teraz je uplne nanic, tak som to spatne podal. Rozhodne nepovazujem stary team (v ziadnom momente Endoru) za bliziaci sa perfektnosti. Ani si nemyslim ze by sa mal sucasny team cely vyhadzat. Ale ked niekoho kritizujem, pochopitelne budem poukazovat na jeho odchylky od mojej idealnej predstavy. To neznamena, ze povazujem tu idealnu predstavu za dosiahnutelnu (zdaleka nie). Znamena to len, ze tym smerom by som vzdy bol rad aby sucasny stav smeroval. Aspon trochu by som kritizoval pravdepodobne v akomkolvek stave, pretoze vzdy je co zlepsovat.
#74087 - abcd, 06.01.2013 15:59
Coz zase neznamena, ze povazujem sucasny stav za OK. Mozem ti vypisat niekolko objektivnych kriterii styku s ET, ktore su pre mna dolezite, a ktore sa z mojho pohladu zhorsuju. (Nehodnotim aktivitu questarov, pretoze nemam sajnu aka je. Nehodnotim ani aktivitu scripterov, pretoze to funguje mimo oci hracov). 1) Stale viac cinnosti je trestnych (casto to nie je ani nikde napisane). 2) GM vedome a priamo klamu hracov (fakt si na take nieco nepamatam z minulosti). 3) GM cim dalej tym viac zatvaraju oci pred vaznymi problemami (EasyUO, TW, jazditka, ...). Nevadi mi, ze sa to neriesi (viem ze nie su aktivni scripteri), vadi mi, ze sa ET tvari, ze problemy neexistuju. Pripadne dokonca cenzuruju diskusiu o nich. 4) GM sa verejne navzajom obvinuju zo supportu a nic sa s tym nerobi (v minulosti nemyslitelne). Mam taky pocit, ze tu uz su jaksi vsetci vyrovanani s tym, ze GM vyuzivaju svoje postavenie v prospech svojej guildy. Tak dlho sa to neriesilo, ze to prestalo byt abnormalne. 5) Admini na server kaslu (par mesiacov museli nehorazne lagy trvat 2-tyzdne kym sa k nim admin aspon vyjadril, aj to az ked bol k tomu "dohnany". Dovtedy ET hadzal vinu na hracov.)
#74088 - abcd, 06.01.2013 15:59
Co sa tyka mojho ventilovania. Isteze nejde o tuto konkretnu situaciu. Od zaciatku pisem ze ide o dlhodoby trend. Neviem co myslis pod "zafixovanym nazorom", ja sa na veci snazim pozerat objektivne, a skromne si myslim, ze som v tom docela uspesny. K ventilacii ma obycejne vyprovokuje nejaky poriadny ulet, ale ten je casto sposobeny dlhodobejsimi problemami, ktore potom spomeniem tiez. Ja som do Endoru vlozil dost svojho casu a nie je mi lahostajne, ze sa nici. Takze sa pochopitelne ozvem. Nevidim na tom nic zle (naopak si myslim, ze je ista sanca, ze to Endoru pomoze).
#74089 - Feroslav, 06.01.2013 16:38
Tak vela neviem citat.
#74090 - ranga1, 06.01.2013 16:53
abcd: ceho presne se snazis touhle debatou dosahnout? ja byt GM a cist to tak se na GMkovani vyseru uz jen z duvodu aby mi nejaky komplexaci verejne nesrali na hlavu.. chovat se uctive i kdyz po tobe nekdo slape topankami? nebo jak si to psal? si delas srandu ne? GMka sou taky jen lidi a maji snad nejakou svoji hrdost, aby se nenechali vyjebavat presne od takovyhle recniku jako ty nebo slovickaru jako je Xzar..
#74091 - 2009, 06.01.2013 17:01
ranga1: tobe asi nedochaz kdo abcd je, ze? :D
#74092 - 2009, 06.01.2013 17:01
*nedochazi
#74093 - abcd, 06.01.2013 17:07
ranga1: Za prve sa snazim dosiahnut zabavu pre mna. Za druhe davam istu sancu (malu, ale lepsie nez nic) tomu, ze niektori ludia si uvedomia, ze Endor sa neubera dobrym smerom, a ze sa to da robit aj lepsie. Ak si toto uvedomi dostatok ludi, je sanca, ze budem z toho mat zasa vyhodu aj ja (Endor bude znova projekt s nadejnou buducnostou, a bude zabava na nom pracovat). A nie, nerobim si srandu. Skutocne povazujem uctive chovanie za kazdych podmienok, za spravny postup GM (spravny z pohladu prosperity serveru). Samozrejme vacsina ludi na take chovanie nema zaludok. To je OK - su proste veci, na ktore sa vacsina ludi nehodi, a pozicia GM je jednou z nich.
#74094 - abcd, 06.01.2013 17:09
2009: Nemyslim si, ze by ma poznal. A ani nie je podstatne kto som. Pravdivost alebo nepravdivost toho co hovorim, je nezavisla na tom, kto to vyslovuje
#74095 - 2009, 06.01.2013 17:17
no dobre ale nazyvat te recnikem, kdyz mas zkusenost s tim, o cem pises? to je celkem mimo..
#74096 - Yakuro, 06.01.2013 18:20
Abcd: Uz drz hubu, nikdo ty tvoje prehnane dlouhy nesmyslny posty stejne necte. Dik a ahoj
#74097 - abcd, 06.01.2013 18:34
Yakuro: Jak vies ze su nezmyselne ked ich necitas? Cau a sorry ak som ti sposobil psychicku ujmu. 2009: Vpoho. On nemohol vediet ze s tym mam skusenost. Navyse uz je to nejaky cas.
#74098 - 2009, 06.01.2013 22:00
tak ale kazdej vi ze sem chodi saum vyburovat a pise slovensky :D
#74099 - Name, 06.01.2013 23:56
Ten malej ***** reje do GM, nedostane trest za blokování, i když to tu provádí už x dní a znechutil spoustu lidí. A nakonec to hodí na SS?! To tu není žádnej admin nebo GM s koulema na to mu hodit trest 5k logu blokování NPC +100k za pruzení? Moc smutné. Endor už není to, co býval…
#74100 - Name, 06.01.2013 23:56
Ten malej ***** reje do GM, nedostane trest za blokování, i když to tu provádí už x dní a znechutil spoustu lidí. A nakonec to hodí na SS?! To tu není žádnej admin nebo GM s koulema na to mu hodit trest 5k logu blokování NPC +100k za pruzení? Moc smutné. Endor už není to, co býval…
#74101 - Krothua, 07.01.2013 00:12
Souhlas!
#74102 - 3310, 07.01.2013 01:29
Bohuzel nekdy jsou GM az prilis "mekka" .. po par page nebo dokonce napsani na icq, ze Xzar blokuje quest NPC bych ocekaval rovnou trest. Zadny tytyty a jesli to budes delat dal, dostanes trest. Toto podle me GM zvoslilo, ale co, stane se. Nemluve o tom, ze si jeste dotycny stezuje na (zbytecne dobrotivy) pristup GM, verejne na screenech. Uz jen to bych bral jako dostatecny duvod na lagr a pekny pocet logu. Inu, kazdy ma "slabsi chvilku" ale koneckoncu, proc to nenapravit tedkon? Myslim, ze dukazu je k dohledani dost (ikdyz je to opruz).
#74103 - externalBuyer, 07.01.2013 09:56
:D ste banda joudů... Máte prd co na práci tak tu flamujete o hovně. Jesli blokoval, měl by stejnou dobu strávit v lágru. Jesli ne, tak slunce nespadne.
#74104 - hahaha2, 07.01.2013 11:58
Jednání obou je slovně napaditelné, avšak Thiel řešil správně. Řešil bych to jednoznačně stejným způsobem. S jedním rozdílem. "Je mi jedno...." není výraz namístě. To už si pak člověk může myslet, že ty 3bugy co jsem našel Vám jsou taky jedno když jsou ;)
#74105 - GaNjAsTyLe, 07.01.2013 18:36
Jsem výjimečně hodný, vysloveně milý, vřelý, ohleduplný, ale ze všeho nejvíc hodný. Proto mi také říkají Hodňák GaNjAsTyLe. Taky proto se chci stát GM, abych se podělil o slunce své povahy se všemi hráči, kteří to štěstí v životě neměli.
#74106 - Krothua, 07.01.2013 20:01
Už to nehul :D
#74107 - hahaha2, 07.01.2013 20:02
Good Joke.. ;)
#74151 - SerenaVallariel, 09.01.2013 20:07
Zrnec pobavil :D A hlavně inspiroval. Dlouho jsem Trpaslíka neviděl, jdu na něj.
#74158 - Mafiarecords, 10.01.2013 10:42
Jeden z mála SS, u kterých jsem se zasmál! :D.. Pochvala obrovská...
Vzkaz: