Screenshoty - obrázky ze hry

Přihlásit se
X

Moucha: Unikáty padají...

#42349 - Moucha, 01.06.2008 21:06
Rukavice padly v Chrtu 2.
#42350 - alexi, 01.06.2008 21:34
WOW ono něco takovýho existuje? co dávaj? máš to ale štěstí :)
#42351 - Biglove, 01.06.2008 21:42
tenhle unika nic moc ale ehlma s kterou vidis do hidu je uz k necemu:D
#42355 - feroslav, 01.06.2008 22:58
len skoda, ze je to len do banky a nebude sa to predavat ako zmienovana infravision helma ... to vtedy bolo v pvp celkom predavany item :)
#42356 - aoe, 01.06.2008 23:00
ja si myslim,ze to darky bude nosit do dungu.
#42357 - Moucha, 01.06.2008 23:32
Jen pro info, unikáty se musí nosit, jinak dotyčnému zmizí.
#42358 - Moucha, 01.06.2008 23:33
Jako ne, že by se musely nosit pořád, ale musí se celkem často větrat, ať nehnijou v bance. Tam se jim pak nelíbí a utíkají od majitele.
#42359 - feroslav, 02.06.2008 00:21
tak pre tvoju informaciu, staci to na seba hodit raz za mesiac prebehnut sa po daugase buchnut dve macky a mozes si to je jebnut spat do banky.
#42360 - xyz, 02.06.2008 00:33
feroslav: na to si jak dosiel?
#42361 - Arthemis, 02.06.2008 01:33
Gratz ,-)
#42362 - Demostenes, 02.06.2008 01:40
2feroslav: Kdyz myslis.....
#42363 - Misel, 02.06.2008 07:33
nice ;]
#42364 - Daller, 02.06.2008 10:20
Hehe, už sem skoro zapoměl že nějakej unikát vůbec existuje:)
#42365 - Reptilen, 02.06.2008 12:42
hej mazec :o) gratz majiteli, taky bych nakej bral :P
#42367 - VeryGod, 02.06.2008 14:55
Gratz zni to hezky dufam ze to brzo zarakvis:)!
#42369 - Kevor, 02.06.2008 22:32
kdyby ses pochlubil necim novym co tu neni snad od zrodu endoru tak bych ti pogratuloval ale jelikoz tento item je naprosto k nicemu(tedy nema to zadny realny vyuziti) tak si rikam ze je to pro tebe jen pritez protoze se o to budes bat a nevemes si to nikam:)) takova helma of infravision to bylo o necem jinem*vzpomina*
#42370 - Moucha, 02.06.2008 23:08
Tady je zbytečné postovat jakékoliv screeny, protože nad nimi stejně někdo ohrne nos - stejně je to jen znamení toho, že závidí. Navíc, kdyby sis všiml, tak se tím nechlubí ten, kdo to vlastní, ale ten, kdo byl ve výpravě, jíž item vypadl. Unikát dlouho nepadl, tak jsem to sem hodil, vadí to snad tak moc? A kdyby sis četl pár předchozích postů - a když jsi teda tak hrozně moc zkušený hráč, který "vzpomíná" na staré časy velkých unikátů - věděl bys, že unikát se prostě nosit občas musí, jinak se na Tebe vykašle.
#42371 - Kevor, 02.06.2008 23:34
Lol ze ti zavidim?a to nac prosimte?2 roky min jsem z Endoru venku mel jsem priesta ktereho jsem dostal na 22lv a vyexpil na 40lv...rukama mi proslo vice veci nez si ty mohl vubec zatim videt tak mi rekni jediny duvod proc bych zavidel?Jedine co jsem ti sem napsal bylo ze tento unikat je unikat po strance toho napisu nic extra nedela navic nejde od (ted nevim jak se ta ruda jmenuje) rozpoznat jediny co na tom je krasny je ten napis...Tady clovek rekne 2 slova proti screenu a hned je za obecniho kritika drsny:D tak jo reknu ti cos chtel slyset...mas moc pekny unikat ktery se nepostesti dostat kazdymu je desne uzitecnej,mej z nej radost dokud ho mas:)doufam ze ti tenhle opak zavisti a kritiki staci:D
#42372 - Smidla, 02.06.2008 23:38
Kevor: Mno, ty jsi tu taky dost od zacatku endoru a jsi v podstate k nicemu. Presto te tim nikdo netituluje. Tak se zamysli a dej pokoj.
#42373 - Kevor, 02.06.2008 23:39
Ou mensi preklep ve slove kritika nakonci ne ze mi tu hned nekdo nada ze neumim cesky:p...btw jeste maly dodatek to ze se na tebe item vykasle kdyz ho nenosis je desne zajimavy a kdyz sem demostenes napsal ten fajnsmekrovy post tymu kdyz myslis urco to taky o necem vypovida ja mam ale zkusenosti napr s helmou of infravision kterou jsem nosil mesice pote jsem s endorem skoncil na dobu okolo mesice a stejne mi tento unikat zustal...Hold blba nahoda asi:pp
#42374 - Kevor, 02.06.2008 23:41
Smidla?to jmeno mi neco rika jen si uz daavno nepamatuji kdo se za tim skryva hmmm...co myslis ze jsem k nicemu?odkdy je clovek ve fantasy svete k necemu?nebo myslis ze tim ze to hrajes mas nejaky vyssi ucel?:))
#42375 - Demostenes, 02.06.2008 23:45
2Kevor: Nevis vubec nic, tak radeji mlc. Jestli mas pocit, ze naexpeni postavy na lvl 40 ti dava pravo se chovat jako blb....
#42376 - Kevor, 02.06.2008 23:47
Ja rekl jen pribeh toho co jsem sam zazil ale koukam ze ty jsi stejnej jako v dobe kdy jsem hral...porad jeste delas protiopatreni proti vsemu co jde?:)
#42377 - Moucha, 03.06.2008 00:33
Koukám, že ono existuje krom vývěskového a fórového i screenshotové pvp - aneb "já jsem ten, kdo má většího pindíka". Vůbec, ale vůbec nečteš posty, které píšu (nebo je čteš, ale jsi natolik zakrnělý, že už ti to hlava nebere). Psal jsem, že ten unikát není můj, byl jsem v té výpravě, která jej našla, já to jen reportnul. A jsem hned ten špatný, tak promiň - ty super oldschool hráči. Já jsem tím pádem už asi UO dědeček a jsem už starej na tyhle typy žvástů.
#42378 - phanix, 03.06.2008 01:29
Screen-shot PvP...pekny nazev....BTW nedalo by se zaridit item na invuriable? :D Ten by urcite nehnil v bance:D
#42380 - Kedrigern06, 03.06.2008 08:11
A co ten item pridava nebo dava ?
#42381 - Moucha, 03.06.2008 08:22
Majitel se svěřil, že blunt, pierce, claws a blade resist.
#42382 - continental, 03.06.2008 11:13
no myslim ze Kevor se musi vam mega kebat, kdyby hral nevim co by nosil na sobe, jen kdyz koncil jeho sokety +10 anatomy, +10 healing..... nebo kdyz v castlu lakal za priesta a dostaval -1 :). S nim jit dung nebo do presily PK nebyl problem dalo se mu verit... lepsiho priesta jsem tu nezazil mozna Cho Chang, ale toho znam jen z pvp kdyz behal s Ishanem
#42383 - bradddpittt, 03.06.2008 12:42
no jasný pan Kevor,tady někdo dá screen že něco padlo a nepřipadá to nikomu jako chlubení,ale zato ty jsi tu už hodil aspon 4 posty o helma of infravision a tom že si udělal 40 lvl, o čem napíšeš zejtra? že nemůžeš chodit ani domuů,že ti před barákem stojí tlupy faninek?
#42384 - Kevor, 03.06.2008 12:50
ma cenu te komentovat?nehodil jsem tu vzivote screen ktery obsahoval nic jineho nez lv 40 a predtim lv 38....jeden se tykal dohnani dosavadniho nejvetsiho lv priesta a druhy byl 40lv ktery jsem dosahl jakozto 3ti na Endoru vubec....Tyto dva tu odemne muzes potkat rozhodne jsem se nikdy vecma nechvastal... Nevim co tady kuva resite jedine co jsem k tomuto screenu rekl ze ten item je naoprosto k hovnu nekritizoval jsem ani majitele kdo ho ma nebo nic kolem...Jestli ma nekdo jiny nazor na tento item v jeho pouzitelnosti tak prosim ja nikomu nic nevyvracim... Btw zkus se priste podepsat takovy vadny nick co mas na SS bych si ve hre urco pamatoval ale nic mi nerika...
#42385 - aoe, 03.06.2008 13:33
pan continental je Mr.Koudy a pan braddpitt nejaky trdlo.
#42386 - Shikyo, 03.06.2008 13:43
Kevore, proc zminujes u jedineho screenu v tolika postech nazev jednoho unikatu, ktery mimochodem vlastnila velka spousta lidi, a podlozis to tim, ze se vecma nechvastas a dodas, ze si potahal darovanou postavu o 18 levelu? A vubec, proc postujes do topicu, ktery ti diky tve neinformovanosti nemuze ani nic rikat? Nez me osocis z toho, ze vis uplne vsechno, a ze ja nevim nic, tak si zjisti, jak to bylo s unikatama po jejich reforme, pak si na me sem pis co hrdlo raci.
#42387 - Korp, 03.06.2008 13:58
a kdo je pan aoe?
#42388 - aoe, 03.06.2008 14:10
ten, co te z povzdali pozoruje.
#42389 - Kevor, 03.06.2008 17:33
Shikyo:uz nic nerikam prislo mi fajn zkusit se zase po dlouhe dobe podivat na stranky a zdesit se jak se cely design zmenil(podle meho k lepsimu)hodil jsem tu do par SS par postu a jsem za toho burice,,Demo se uz taky vyjadril ze me ma za blba ono tomu nebylo jinak i v dobach kdyz jsem hral... A k tomu proc jsem napsal o te postave a te helme...On me narknul z toho ze zavidim ja pouze pouzakal na to ze jsem nikdy nemusel nikomu z Endoru cokoliv zavidet pze jsem mel vse co jsem si pral... Gl hf vsem
#42390 - The_pedro, 03.06.2008 17:46
Kupim ten unikat za 150k
#42391 - Moucha, 03.06.2008 18:16
Kevore kurňa začít ještě říkat hráčům, že maj blbou přezdívku (lépe řečeno název accountu), to už je od Tebe hodně ubohé. "Demo se uz taky vyjadril ze me ma za blba..." - A měl asi pravdu, jak to tak pozoruju.
#42392 - Kevor, 03.06.2008 18:24
Mam pocit ze hledas cokoliv jen aby sis mohl rejpnout...
#42393 - feroslav, 03.06.2008 18:42
Pre boha. Kevor je uplne vpohodicke typek. Tu z neho chudaka spravite uplneho retarda. Poznal som ho jak v hre tak v reale (potstejn) a je to normalny clovek. Na endore dosiahol z hracskej strany viac ako vy co sa do neho serete.
#42394 - Moucha, 03.06.2008 19:13
Já neříkám, dokázal toho třeba hodně (neznám ho), ale tohle mě vytáčí. Hledám cokoliv na rejpnutí? "...takovy vadny nick co mas na SS bych si ve hre urco pamatoval..."
#42395 - Kevor, 03.06.2008 19:17
A precetl sis co ten dotycny o me napsal ve svem postu?to se ti zda naprosto normalni jednani dospeleho cloveka?
#42396 - Moucha, 03.06.2008 19:26
Jej tak to Ti patří má omluva, myslel jsem, že je to na mě (psals "co máš na SS" - asi jsem to pochopil jinak). Tak to máš pravdu, to má opravdu "vadný nick" (ddd, ttt)
#42397 - militant, 03.06.2008 19:32
každý tady není dospělí :o)....a pak se není čemu divit, ale myslím, že máte dost rozumu abyste se tady nehádali kvůli totální prkotině... toto jediné by byla ubohost ;o)...takže klid a všichni si užívejme ten nádherný pocit že padl unikát! :o)... btw: luckere :o)
#42398 - Moucha, 03.06.2008 19:43
### INFO ### Pro zajímavost, další unikáty padly (jeden koluje na vývěsce - nějaký meč), kamarád našel v Terathan Avengerovi (monster lvl 26) unikátní hůl (která ovšem zmizla s navrácením posledního savu... bad luck).
#42399 - Moucha, 03.06.2008 19:44
EDIT: Ophidian Avengerovi... Ještě, že tohle není vývěska, jinak bych si připsal +1 :P
#42400 - Reptilen, 03.06.2008 20:14
DOTAZ na nekoho z GM tymu, mohl by se zverejnit nakej seznam unikatu tak jako miraculy? nebo tohle je tajna informace?
#42401 - militant, 04.06.2008 08:51
kurňa Reptile taky nemusíš hned všechno vědět....nech se překvapit.
#42402 - MastersmithElof, 04.06.2008 09:27
Kevor: "mel jsem priesta ktereho jsem dostal na 22lv a vyexpil na 40lv" *padl na zadek*
#42403 - Overlord, 04.06.2008 10:03
lol
#42405 - kraftas, 04.06.2008 15:05
už se perou? :-D
#42406 - Kevor, 04.06.2008 15:51
Stejne te to repto za chvili prestane bavit a zacnes znovu hrat dotu:)beztak pak premluvis i me a zase budeme zavislacit dnem i noci:D
#42407 - exmin, 04.06.2008 16:22
a kdo tu nema mozek a kdoo tu nema mozek .. kevor nema mozek .. uz by stacilo, kdybys byl na pul inteligentni poloopice, tak by ti doslo, ze prestat psat je nekdy lepsi, nez si tu flamovat jak o zivot .. imo vsichni vime ze unikaty sou k nicemu
#42408 - aoe, 04.06.2008 16:45
Kevorovy se tu zase nejak zacina libit. Tak hop, doved si zase ty svoje Kelevaristy, at se ta Endorska hra zase trosku zpestri.
#42409 - Switch!the!god, 04.06.2008 16:46
Je fakt ze 18 levelu v castlu nebo co v ty dobe bylo, byl asi opravdu objemny zazitek, chapu Kevora, ona prace priesta je totiz opravdu obtizna, lidi na Tebe rvou kdyz nelecis nedavas vuš, atakove srandovni vecicky, asi to na tu 40ku taky budu muset dotahnout, ale nejhorsi je to, ze si dat asi tak 8-12x castel je frustrujici, takovej abys v 4-5 ti lidech cirka 40x by byl zabavnejsi :p no proste nezerte to tak. Da se z toho skvele zblaznit.
#42410 - Switch!the!god, 04.06.2008 16:49
exmin: tak to prrr, takovej "the lightsaber" je celkem kosa, zazil sem ji v dungu x krat, a povim ti ze je to neskutecna majty zbran. po reforme nevim. nebo kuba superman(kubikula) co mel "cuttera" taky pekna vecicka na hrani. a bude jich vic dalsich skvelich o kterych nemam ani tucha.
#42411 - majk, 04.06.2008 17:15
Jojo The Cutter uz taky padl ;o)
#42412 - Undertaker, 04.06.2008 21:40
Pro blbouny typu Kevor - Majitel unikátu není Moucha, ale já. Pokud máš něco proti mému nicku, tak je to jen a jen tvůj problém, stejně tak, když si myslíš, že ty resisty co to dává nikde nevyužiju. Můžu vás ujistit, že v bance (jak si každý myslí) ten item neleží a beru ho do každého dungu, který jdem.
#42415 - Kevor, 05.06.2008 11:52
Undertaker nekdy je lepsi nic nepsat popripade zkusit precist par postu aby clovek mel predstavu o kom doopravdy pise...NC Exmin fu nulo...
#42419 - Shikyo, 05.06.2008 13:42
Co se tyce unikatu, pokud se nepredelavali nejak zasadne, tak jich par bylo vpodstate nejak extreme nevyuzitelnych, ale spousta jich byla taky naprosto skvelych, napriklad jiz zminovane Lightbringer a Cutter, pak sada Shocking Grasp Sword (Axe a buhvi co jeste), Armor of feathers, jiz zminovana helm of infravision, ktera mimochodem nepotrebuje armedcast, takze jsem ji nosil s magem, pokud se vam nelibi, nemusite je nosit, muzete je prodat nebo cokoli jineho. Tak se tady uz nerafejte.
#42426 - Balduran, 05.06.2008 18:36
Co je to NC? Doufam ze ne no comment :]
#42429 - Bobika, 05.06.2008 21:12
A ja si vsetko nabuguju a budu mit celej kompet hehe :)
#42430 - Bobika, 05.06.2008 21:14
Jinak demo velmy dobre sa my vyhybas sz a icq. Icq jasne ze mam ignor ale ci jde i na sz no co uz ked neumis odpustat a bejt tvrdohlavej a rikat kazdemu co hraje decko co te jen otravuje tak to nema smysl se stebu bavit.
#42435 - Gereth, 05.06.2008 23:00
Kevor vs. lid. Super -)
#42436 - Daren, 06.06.2008 00:11
Z nestraného hlediska.....fadim Kevorovi!!!
#42437 - Daren, 06.06.2008 00:12
*fandim
#42438 - Kevor, 06.06.2008 09:03
No cekal jsem Gerethe kdo se ozve z lidi ktere bych znal aspon podle jmena:)Zatim me tu napadali hraci ktere jsem bud nezazil popripade zrovna zacinali:)
#42439 - Kevor, 06.06.2008 09:04
Omlouvam se krome Exmina ten tu bude i za 10let
#42440 - Arthemis, 06.06.2008 09:55
+1!! Jo a abych rozpoutal další flame tak napíšu: CoM 4Ever!!! :op
#42441 - continental, 06.06.2008 11:09
ja jsem za Kwvora, mam ho rad je hodnej kluk !! a na rozdil od nekterych vychovanej na srazu rikal ze nepije nejak moc, ze to ma zakazany od mlady, ale nejak mu to nevyslo :))))
#42442 - Kevor, 06.06.2008 12:38
Pst tyhle veci se ven nesmi filtrovat:)
#42446 - Re7, 07.06.2008 21:21
Tenhle item je totalne dle zdraveho rozumu nevyuzitelnej..Jinak od Giliho ta helma of infravish putovala ke me z pratelstvi mimochodem za 50k tusim;D Pamatujes Gil jak jsem ji z Tebe dostaval na dote ?;D...Skoda,ze ji pak Slimovi smazli Gm prej za nepouzivani.. #42375, Demostenes, 02.06.2008 23:45 2Kevor: Nevis vubec nic, tak radeji mlc. Jestli mas pocit, ze naexpeni postavy na lvl 40 ti dava pravo se chovat jako blb.... Skoda,ze Admina dela egocentrickej tvrdohlavej mezek...Jinak Demo gratuluji..Tvoje radoby upravy a postupne meneni serveru vyhnalo rekordni pocet Endor playeru..Z Bety se nakonec vyklubalo neco ohrome nudnyho a nelogickyho..Ale ty mozna slavis uspech,pokud tuhle hru delas jen pro lidi co uz tu hrajou..Ponevadz clovek co prijde na server poprve,nikoho tu nezna a nema zadnej majetkovej suport,tak se nema temer sanci rozjed..Server bude nasledovat takhle..Nkdo novej neprijde stari postupne vymizej..Gratuluji..Myslim,ze ten blbec ses tu ty a ne Gil..
#42447 - Re7, 07.06.2008 21:33
Chces poznat charakter cloveka ? Dej mu moc... Demostenes=nedostatecny..
#42448 - Bobika, 07.06.2008 22:29
Zbitocne sa tu hadate urcite to nezalezi len na demovy, i tak je to jeho server jak si ho udela takyho bude mit ja si myslim ze je to jeden z nej serveru lenze nanem nemuzu hrat protoze je tu jeden tvrdohlavej admin kterej neumy odpustat a porad si nieco namysla.
#42449 - Bobika, 07.06.2008 22:33
sorry ze spamuju ale chtel sem pozadat dema o unban po roku a vsak je natolko bezcitny ze nedokaze ani odpovedat ako uz raz hovoril stakym bugerom sa nemam ocom bavit. Sudit cloveka kvoly jednej veci je trapne a este viac od dospeleho admina ktory vytvoril server.
#42455 - Re7, 08.06.2008 02:54
Nesockuj o unban..Z cele CR a SK to hraje celkem 100 lidi ve spicku..Nelbni vole..
#42457 - Shikyo, 08.06.2008 10:22
Je to trochu mrzute, ale v jedne veci musim s Re7 vylozene souhlasit, vetsina tech poslednich uprav vazne odpudila skoro rekordni pocet lidi, dokonce bych rekl, ze to odpudilo vic lidi, nez celkem hraje na nekterych prumernejsich shardech. Ale i presto se tady na screenech nemusite napadat.
#42483 - Arthemis, 10.06.2008 19:35
.
#42493 - Xsensley, 12.06.2008 14:42
Zvláštní jak se tu všichni osočujou a já se prostě musim přidat. 1) Gratuluji k unikátu přeci jen to neni nějaký modry/žlutý item. 2) Kevora znám jen od vidění a času jsem s nim přiliš mnoho netrávil, ale člověk je to v pohodě. 3) Re7: Pokud vím tak tyhle novinky vymýšlí scriptéři a podobně a Admin jen schvaluje. Dále si můžeme všimnou jevu, při kterém si dva jedinci nadávají do děcek a přitom jsou oba dospělí. Poku by se potkali v hospodě, tak by mezi nimi nebyl žádný problém, ba naopak. K tomu bych chtěl dodat, že Demo je taky jen člověk a naopak velmi, fajn, znám ho "tak trošičku" a nemůžu si stěžovat. A přiznejme si na rovinu, autorita musí bejt a kdyby nebyla, jééje, to by byl mazec :)
#42501 - Re7, 13.06.2008 03:22
#42493, Xsensley, 12.06.2008 14:42 3) Re7: Pokud vím tak tyhle novinky vymýšlí scriptéři a podobně a Admin jen schvaluje. Dále si můžeme všimnou jevu, při kterém si dva jedinci nadávají do děcek a přitom jsou oba dospělí. A přiznejme si na rovinu, autorita musí bejt a kdyby nebyla, jééje, to by byl mazec :) K bodu 3 ..Upravy sice vymysleji scripteri a podobne,ale ve finale je tu opet a zas Admin,ktery tyhle upravy prohledne a schvali nebo neschvali,pripadne je muze pozmenit..Timhle jsi mi akorat excelentne nahral..Osoba jenz stoji v nejvyssi funkci je jednoznacne odpovedna za to co uzna za vhodne nebo nevhodne..Musi dukladne promyslet s jistou davkou predvidavosti jak budou lide reagovat na jakekoliv zmeny..Co tim jde ziskat,co tim muze ztratit a jakej to bude mit dopad na server o ktery se "stara". Dale zadnej jev,kterej by se podobal nadavani do decek v tom nevidim.. Co se tyce toho,ze autorita musi bejt..Je rozdil autorita A autorita..Z meho hlediska nelze mit autoritu pred osobou jen z duvodu,ze ma vyssi funkci nebo moc..Davam prednost prirozene zdrave autorite,ktera je zpusobena nejakym cinnem,ktery vede ke zlepseni,kdy jde vyvoj neceho proste dopredu a ma to kladne dusledky..Pak lze uvazovat o nejake autorite,uznani nebo ucte..Ovsem v tomhle pripade se tohle nedeje,takze slovo autorita tady ztraci veskery vyznam...Cokoliv co je dobre se ma vyvijet a ne zanikat..
#42503 - deiotaros, 13.06.2008 09:57
Juchuchů mňam mňam, juchuchů mňam mňam.
#42607 - William, 18.06.2008 13:13
nice
#42640 - aoe, 19.06.2008 08:33
2 Re7: Moc pekne napsane.
#42641 - aoe, 19.06.2008 08:48
Jinak neco natom bude. Kdyz se na ruznych shardech rekne Endor, tak vetsina lidi okamzite vychrli: Tam maj nejakyho ... admina(za tecky si muzete dosadit jakekoliv slovo, ovsem zadne ho nechvali). Tim padem se i Endor jako takoovy prici zkusenym hracum z jinych shardu,ktere jiz omrzela ta jednotvarnost a radi by presedlali na jiny shard(Ale Endor automaticky zavrhnou). Osobne si myslim,ze se Demostenes pouze nedokaze vyrovnat s faktem,ze drive byl prumerny vek herni komunity treba i o 10 let starsi. Nebyl totiz takovy pristup k internetu a dovolit si takovou vymozenost(na tu dobu) mohl pouze pracujici lid(mezi ktere studenti zakladnich a strednich skol nepatri). vyzralejsi lide hru berou jako odreagovani od stresu realneho zivota, ale mladez si kolikrat hry vubec nevazi. Ja osobne si treba vazim prace, kterou pronas Endor team dela (prestoze se vsemi novinkami nesouhlasim) - Ono je velmi tezke nastavit hru tak,aby gameska z roku 1997 konkurovala novejsim 3D MMORPG. Je to tak vsude. Nekdy se krok povede, jindy zase ne. Treba nasemu Adminovi i trochu zhnusily praci a pohled na mladez prave ty nadavky lidi poukazujicich na priliz chyb a chybna rozhodnuti v ramci novinek na shardu. Takze secteno odecteno: Zato, jakeho mame Admina si muzeme castecne i sami. Je ale jen nanem, jestli chce, aby si hraci nanej udelali uplne novy, pekny obrazek. Proto je treba ale i neco zmenit(treba jak rikal re7 pristup k lidem a prestat vsem nadavat do malych fracku co si niceho nevazi).
#42780 - Xsensley, 22.06.2008 17:52
#42641, aoe, 19.06.2008 08:48 vyzralejsi lide hru berou jako odreagovani od stresu realneho zivota, ale mladez si kolikrat hry vubec nevazi. Ja osobne si treba vazim prace, kterou pronas Endor team dela (prestoze se vsemi novinkami nesouhlasim) - Ono je velmi tezke nastavit hru tak,aby gameska z roku 1997 konkurovala novejsim 3D MMORPG. Je to tak vsude. Nekdy se krok povede, jindy zase ne. Treba nasemu Adminovi i trochu zhnusily praci a pohled na mladez prave ty nadavky lidi poukazujicich na priliz chyb a chybna rozhodnuti v ramci novinek na shardu. Takze secteno odecteno: Zato, jakeho mame Admina si muzeme castecne i sami. S tím naprosto souhlasím.
Vzkaz: