Screenshoty - obrázky ze hry

incubus666: fiasko kwest

#24891 - incubus666, 15.06.2006 21:27
nadherny kwest.tento kwest sa zacal ohlasovat o 18:00 ze bude o 19:00 tak sme najprv cakali hodinu.potom sme dosli ku Avalonu a tam sme sa 30 minu bili a asi 45 minut cakali.nakonec pvoedal ze neskor vecer zautoci na mesto.a tak sme pockali a zasli do priestu de bol utok na mesto a tam sme sa asi 10 minut bili a seci portli lebo sme nemali sancu ale potom sa port zrusil a uviazli sme tam 7mi v meste plnom silnych priser ktore bolo naviac uzavrete.po hodine tam gm vpustilo asi 15 pkcok ktore nas zabil trosku sa pobili a dali helproom takze mohli ujst a to mesto zostalo prazdne len s priserami a naviac uzavrete.ziaden ston ziadne expy ziadne gp gratz vydareny kwest
#24892 - incubus666, 15.06.2006 21:28
hej a obrazok je z druheho cakania pri avalone(ruzova garda ;-)
#24893 - Tommy11, 15.06.2006 21:32
qest to je pekne na nic.. bez organizace zabavy a vseho.. zvlast me tam dostalo asi 20pkcek co se prpojilo tak k 50doom spectrum ktery nam davali i tak dost zabrat... screen peknej pac sem tam taky ale kvest na nic
#24894 - incubus666, 15.06.2006 21:39
hmm ja som este o 45 minut po tom co sa mesto vyprazdnilo logol a to gm tam kecalo do vetra :D no co vladne prazdnemu mestu
#24895 - dragonkiller, 15.06.2006 21:50
¨lol ja tam mam mit ruzovej skirt a misto toho mam robu s plastem
#24896 - Dirk, 15.06.2006 22:03
Nj, GM to asi nějak nedomáklo. Počítali že tam bude 30-40 lidí a nebyl tam nikdo. :)
#24897 - Annah, 15.06.2006 22:10
Jako zlodej jsem si moc neuzila,protoze nemrtvim neuberu...ale jinak to bylo docela zabavne :) Shakall se bal,ze ani nevylezl na souboj z baracku... Jinak vzkaz pro guildu OLD ... kdyz ma s vami nekdo alianci tak to znamena ze by se nemel zabijet :) pro priste ;) 2autor ss : ale muj bojovy pokrik v elfstine jsi sem nehodil :D
#24898 - Dirk, 15.06.2006 22:16
Wow, templars maj alianci s OLD jo? tak to je dobre ze to ted vim.
#24900 - Paul, 16.06.2006 09:00
Z mého pohledu se quest naprosto vydařil, ani jsem nečekal, že to tak dobře dopadne. Nevím, proč "hrdinové" vždy očekávají, že musí pokaždé zvítězit, že pokaždé musí dostat expy, gp, prostě kladnou odměnu. O počtu monster a PK škoda mluvit, protože každým dnem budete zvyšovat čísla až se dostanete do závratných výšin. Že přišli PK je jejich věc, jsou na temné straně a podle toho se chovají. Quest byl avizovaný hoodně dopředu a s jasným úkolem. Když nepoužíváte to, co nosíte na krku pak je těžké s Vámi spolupracovat. Protože se tak nesplnila varianta A, musela vzápětí přijít varianta B a o to tvrdší vhledem k Vašemu chování na questu. Holt na hrubý pytel hrubá záplata.
#24901 - Lucka, 16.06.2006 09:24
No musim te opravit pk nebylo 15:)) bylo jich 8 tak neprehanime, neni to hezke:p
#24902 - Scath, 16.06.2006 10:53
tak najprv 15, potom 20, a nakoniec zevraj 8. a mozno to bol len arkane s petmi ktore mali mena PKs :p blue hero sux
#24903 - Vertumnus, 16.06.2006 11:17
Nevím, proč "hrdinové" vždy očekávají, že musí pokaždé zvítězit, že pokaždé musí dostat expy, gp, prostě kladnou odměnu. Proc by jinak na quest nekdo chodil? :p
#24904 - _Boss_, 16.06.2006 11:31
no proste ti kteri meli dobry umysl a venovali cas na zachranu toho mesta, byli nejvice potrestani, tohle je podle me na hlavu postavene. Ostatni obyvatele Endoru, kteri byli v tu dobu online by meli byt spise potrestani a ne tahle parta odvanych... ale co, questy pro temnou stranu sou ted "in" tak enjoy :o) btw. kolik z tech 7 hrdinu co tam umreli bylo heretiku nebo drowu jakozto zastupcu temne strany?
#24906 - patriarch, 16.06.2006 11:57
uff dobre ze sem vymaazal postavu, quest bez zakazu pvp to tu jeste nebylo...demence se tomu da taky rikat
#24907 - Dirk, 16.06.2006 12:50
No já sem na konci questu musel jít pryč a to sem udělal asi dobře. Opravdu by mi přišlo logičtější kdyby na všechny co sou na endoru online spadl blesk a zabil je, než poslat na smrt ty lidi, který přišli na quest, kteří se o něj zajímali a snažili se s tim něco dělat ( nebyl sem tam ). Chápu sice to, že quest nemusí pokaždý vyjít, ale zachvíli na něj nikdo chodit nebude. Nebo by se mohla dávat aspon na konci velká odměna když se quest povede, s tim že každej quest by neskončil dobře. Nejde mi o svoje expy nebo tak něco, ale o to, že za chvíli na ty questy nebude chodit nikdo.
#24908 - dragonkiller, 16.06.2006 12:56
no kdyz nekoho narves do mesta zavres vchod a hodis tam spawn npc potvor 25+ lvl a k tomu tam pak pustis pk moc mi to jako quest nepride , jeste k tomu kdyz tech hracu tam bylo tak 12 ....
#24909 - dragonkiller, 16.06.2006 12:56
mozna vic , ke konci sem tam nebyl
#24911 - Tommy11, 16.06.2006 13:51
proste a jednoduse sqelej kvest..... este ze me nikdo neslysel co sem si doma povidal....
#24912 - Annah, 16.06.2006 14:12
Dirk : a to se nesmi?Mit alianci s cervenou guildou? :] Jinak nevim co si stezujete...nemuzete byt odchovavani jen na questech,kde pozabijite zlomek monster,dostanete milion GP,milion expu a mega itemy...proste to jednou takhle dopadnout muselo...
#24914 - Mieliki, 16.06.2006 14:13
Jste tak trochu trapní, Shakall po vás chtěl výkupné, které by dal za tu dobu dohromady bez problému jeden člověk, jedna guilda natož celý svět. Protože jste se mu vysmívali, přišla tvrdá reakce... O Shakallově moci toho bylo řečeno mnoho, nic jiného jste čekat neměli, questy tu nejsou pro expstony a gp, ale pro zábavu a nějaké dění ve světě, Vertumne. Pokud chcete vyhrožovat s tím, že na questy chodit nebudete, může se dost dobře stát, že padne celý Endor do rukou Shakalla a vy přijdete o své domy a bezpečnost, v tom já osobně nevidím problém... Když někde na nějakém questu zemřu, tak se znovu obleču, navštívím stáje a pokusím se ze všech sil proti nepříteli bojovat, protože právě takový hrdina/ka pak bývá nejvíce odměněn/a a mnohonásobně si vydělá jak gp tak expy pak hlavně zábavou. Jinak malá rada s těmi PK, nikde není psáno, že když se objeví někdo proti Endoru musíte být zákonitě proti němu, třeba já jsem jen ráda, když se někdo přidá na tu temnou stranu, pak má zajištěnou ochranu, pokud má co nabídnout. Pokud co nabídnout nemá, pak ať se snaží bojovat, pokud nemá sílu na boj, ať se snaží ji získat, svolat ostatní. Pokud nic z toho nedokáže a přesto vzdoruje, pak zemře.
#24915 - Feadhel, 16.06.2006 14:43
Tak takovou reakci sem docela čekal. :))
#24916 - dragonkiller, 16.06.2006 15:31
2Mieliki(Pokud chcete vyhrožovat s tím, že na questy chodit nebudete, může se dost dobře stát, že padne celý Endor do rukou Shakalla a vy přijdete o své domy a bezpečnost, v tom já osobně nevidím problém...): a kolik ti pak zbyde online hracu ?
#24917 - Mieliki, 16.06.2006 15:35
Mě osobně by pročistění od takových "hráčů" nevadilo.
#24918 - dragonkiller, 16.06.2006 15:35
nj mozna tobe , ale spis by to vadilo shardu ...
#24919 - kraftas, 16.06.2006 15:40
Ja rikal dobre, zaplatme vykupne.. a vy ne-ne.. ho dame jak nic.. to mate za to :)
#24920 - Mieliki, 16.06.2006 15:48
Proč? Kolik myslíš, že vás odejde? 10 fňukálků, kteří nejsou schopni svolat dohromady někoho na pomoc, když jsou v nouzi? 10 fňukálků, kteří když vidí mocného Shakalla reagují "tak pod na duel hhahh sejmu te"? Zkrátka pokud myslíte, že když se vás sejde málo, tak na vás půjde malá armáda, mýlíte se. A pokud ještě podněcujete zuřivost toho démona nebo co je zač, můžete jen čekat takovouto reakci. Zavinili jste si to vlastním chováním a neschopností. Kdyby vás tam bylo 50, třeba byste útok zvládli. Místo abys teď sháněl všechny na shardu a poháněl je proti Shakallovi, jen tu fňukáš.. Zbytečně.
#24921 - dragonkiller, 16.06.2006 15:54
ja nefnukam to zaprvy ja ani nebyl v tej bitce , jen rikam kdyz znicis mesta , tudiz prideme o majetek , tim si ja myslim ze znicis byty s vecma apod. ze dost lidi odejde ...
#24922 - Mieliki, 16.06.2006 15:56
Jenže to se díky hrdinům jako jsi ty nikdy nestane, protože právě ty a tobě podobní se semknou a Shakallovi se postaví na odpor, budou mu podkopávat nohy při každém jeho dalším kroku, budou svolávat další a další dobrodruhy. *love*
#24923 - Laczo, 16.06.2006 16:22
Tomu ja rikam vyuka RP za kazdou cenu ;) ...mno a vlastne proc ne, jinak to asi ani nejde :D
#24924 - incubus666, 16.06.2006 16:30
to paul:s tym kwestom som stravil 3 hod a jedine co som z toho mal bolo -cca 80exp a nejakych gp to lucka:neviem presne kolko tam bolo pk ale bolo ich o dost viac ako modrych + maly lvl vyhodu to dragonkiller:kym som tam bol ja co som tam bol az na konec tak modrych bolo 7 to annah:vies na zaciatku tam bol dakto na ostovy v ibr veciach(nesom isty ci si to nebol ty :-) by som chcel vydiet jeho reakciu keby po 3 hodinach expenia dostal -100 exp + setky veci prec to mieliki:za prve: stav 3600 gp (vies ukradli mi okolo 300k ale to gm vobec nezaimalo) za druhe:jediny kto z toho mal zabavu si bol asi ty + tie pk co s tebou dost husto vybabrali za tretie:jedine co som ja osobne krical bolo "mozno zomriem ale somnou pojdes dole aj ty a to skor ci neskor" za stvrte:precistenie hracov? jedine v com si viac ako ostatny na endore je ze si gm a to ti vela nepomoze ked tu nikto nezostane za piate:zvolat niekolkych ludi? h? jak by sa dnu asi dostali? cez larsa po jednom de cakali asi 2 tie hovada?(akoze monstra) to kraftas:co si robil ty? bol si vobec na kweste? ak nie tak si spravil hovno taze o tom ze sme mali dat vykupne ani nediskutuj prosim
#24925 - Dirk, 16.06.2006 16:52
Proti alianci s Red guildou nemam nic, jenom nevim proč to všem řikáš Annah. 2 Mieliki: Řešíš tady to, že nikdo nezaplatil výkupný, to je sice hezký jenže já jsem z toho questu pochopil to, že to aby to nikdo nezaplatil je jenom záměr, nebo aspon pochybuju kdo by se s tim delal a myslim ze GM s tim urcite na 95% počítali že nikdo nic nezaplatí. Ale problém je v tom, že ti lidi co přišli na quest a zajímali se o to nedostali žádný expy a jenom smrt a ztratili věci, to mi přijde divný. V čem teda ty vidíš záměr questu?
#24926 - Dirk, 16.06.2006 16:58
Neřikam že účel jsou jenom gp a expy, ale když tě GM pošle jednoznačně na smrt a ty přijdeš o všechno, už je to dost divný. A pokud vim, tak ten quest spočíval v tom zabít hromadu doom specterů a to je všechno. Ale třeba to ještě ale bude mít zajímavější pokračovíní.
#24927 - Mieliki, 16.06.2006 17:07
Vidím ho v namotivování lidí k tomu, aby si své ztracené expy a peníze získaly zpět místo fňukání a urážek a hlavně v malém ponaučení... V dnešní době se počítá s tím, že půjdeš na Quest o kterém ani nic nevíš, budeš tam otravovat a nakonec si dojdeš pro expstone, po tomhle už si to snad lidé rozmyslí. Kdyby se chovali slušně, další vývoj by jistě nebyl tak radikální. Jinak pokud si prohlédneš seznam požadovaných věcí... Pokud by snad Shakall chtěl 20,000 mithril ingů, mohli bychom spekulovat. Takže opakuju... Kdyby se lidi na questu chovali slušně, třeba by dopadl stejným koncem, ale ztráty by byly menší.
#24928 - Dirk, 16.06.2006 17:18
Tak pro představu, myslím že každej hráč co tu je, chce dosáhnout toho aby si hře byl co nejlepší bojovník a před ničim se nebál, tak si myslim, že se dalo čekat, že to nikdo platit nebude, že radši bude se zlem bojovat. A to, že k Shakallovi všichni mluvili způsobem: táhni, mi tě tu nechcem, vrat se odkud si přišel považuju, že je taky jenom známka toho, že chce bojovat se zlem a ne žádná urážka GM nebo něco takovýho. Když někdo píše Lol ty kreténe nebo tak něco, tak už je to něco jinýho, to chápu. To že lidi nic nedělaj a přijdou si pro exp stone se mi taky nezdá dobrý, ale řešil bych to nějak jinak než udělat quest kde chudáci ti kdo tam byli zabili 160 doom specterů a pak je GM zazdí a pošle tam PK. To je quest opravdu bez smyslu. Samozřejmě některý questy byli opravdu dobrý. Třeba s tim jak chtěl sedlák pomoct s hlídáním krav, bylo vidět, že GM si s tim dalo hodně práce, na cestě vyskakovali různý druhy monster a nakonci byla odměna. Takhle si představuju dobrej quest, ale tohle je fakt bez smyslu.
#24929 - Mieliki, 16.06.2006 17:21
Jinak také by nebylo na škodu zhodnotit své síly. Když se na vás Shakall rozhněval v prvotním místě srazu, polehali jste jako mouchy. Když potom vběhnete ještě ve zmenšené sestavě na obranu města je to zaručeně pošetilost, stejně jako kdybyste šli ve dvou dung určený pro hrdiny o 10 lvl vyšší... Řekla bych, že jediná chyba ze strany GM byla, že jsme vás v tomhle směru už delší dobu moc rozmazlovali.. Vy jste čekali, že když vás půjde míň, budou monstra slabší a vy dostanete exp stone, že?
#24930 - Paul, 16.06.2006 17:25
Posledními slovy k tomuto questu. To jakým směrem se quest ubíral bylo plně v rukou hráčů. Nešlo o vybití doommonster (poprvé pouze demonstrovaná síla Shakalla a varování), nešlo o bránění města (monstra měly pouze vyhnat přítomné), nešlo o podporu PK (přišli jako RP zpestření). Prostě tomuto questu jsem přiřadil RP prioritu a protože se většina hráčů chová jak nejlíp umí, výsledek dopadl jednoznačně. Právě fňukálkové co si přišli na quest vybít pár monster a vybrat odměnu skončili jak zasloužili. Ještě jednou to říkám. Questy nejsou jenom od toho vybít monstra a jít pro odměnu, ale hlavně a především trošku namáhat mozečky a také se umět chovat. Pokud chcete mít na E jenom vybíjecí questy, tak jste asi na špatné adrese. Hawk
#24931 - artisie, 16.06.2006 17:30
hele Dirku, ja bych an ten quest sel, ale to ze gm delaj questy nejvic pro postavy 20+ nebo 25+ bohuzel ..sel bych ale takovy postavy proste jeste nemam, tak co mam delat, a pak jeste me zervete ze sem nesel, s temahle kravinama di do ritky
#24932 - Dirk, 16.06.2006 17:38
No jak jsem řikal nebyl jsem na konci questu, protože sem musel pryč, nemluvim za sebe ale problém je v tom, že jak řikáš fňukálkové co si jenom přišli pro stone potrestáni nebyli. Byli potrestáni právě ti, kdo projevili snahu a šli bránit město. A jak jsem byl na začátku, nevybavuju si jedinýho člověka co by tam lehl, natož aby všichni polehali jako mouchy. Na začátku když se začali oběvovat doom spectrové jsme s několika lidma odběhli stranou a začali sme spectry vybíjet a šlo to. A doom specter neni žádný mega silný monstrum, takže když šlo pár těch odvážných bránit město, tak nemohli počítat s tim že je zazdíte a pošlete na ně PK. On totiž nikdo nevěděl, že to nebude v jejich silách to ubránit, takže to nemá s tim, že dou 2 lidi o 10 lvl menší než je dung určený, nic společnýho. Kdybyste napsali, quest určen pro min. počet lidí 20 a min. lvl 30+, tak pochybuju, že ti lidi co tam šli by do toho města chodili.
#24933 - dirk, 16.06.2006 17:42
2 Artistie: Nevim o tom, že by ten quest byl určenej pro lvl 20+/25+ i když to tak nakonec v podstatě bylo a nikdo to nevěděl. Nevim co ti na to říct, já GM nejsem a nikoho sem neseřval ze někam nešel, tomu nerozumim.
#24934 - Wisen, 16.06.2006 17:55
Já bych hrozně moc chtěl poděkovat Paulovi a Meliki, že začli dělat questy, které za něco stojí. Shakall. Konečně tu je postava, která má vlastní rozum, osobnost a cíle. Každej si mohl přečíst na foru, jak asi takovej Shakall může bejt mocnej. Ona se taky většina po tomhle masakru romyslí, jestli není lepší zaplatit.o)Díky takovým postavám začíná být Endor opravdovým světem, kde se něco děje. Do budoucna bych uvítal takových questových postav více. Nejlepší by byly různé organizace, frakce. Ani dobré ani zlé. Každá by šla za svým cílem. Takovou organizaci by třeba vedla questová postava a veřejně nebo i tajně by mohla nabírat členy v řadách hráčů. Bylo by v zájmu postav, aby určité informace uchovali v tajnosti, protože kdo ví, možná je zrovna jejich organizace trnem v oku jiných lidí. V hlavě se mi honí spousta myšlenek, jak by takový svět mohl vypadat, ale nebudu vás tu tím zatěžovat:p Každopádně jste mi tímhle questem dali novou chuť do hry. Já bych hrozně rád viděl tvář incubuse666 nebo heretika Péťi, když zjistili, že se opravdu neobjeví hodnej pán v kápi a všechny nepřátelé nerozdrtí. A Že oni vlastně dokonce umřou. A když umře heretik Petr na 30levelu nebo nedej bože Incubus má -80exp, tak to přece nemůže být dobrý quest!.o))
#24935 - Mieliki, 16.06.2006 17:59
Tenhle quest je Paulův, já jen přihlížela a viděla to chování hráčů, které už jsem na svých questech hodněkrát zažila proto to komentuju ;) Já se spíše snažím trochu sjednocovat cechy jako zloděje a hlavně dávat dohromady temná povolání a rasy proti "normálním" hráčům ;)
#24936 - Dirk, 16.06.2006 18:07
Chápu že chování neni vždycky vhodný, ale v tomhle případě si musíte uvědomit, že ti hráči to řikali záporný postavě ve hře.
#24937 - Wisen, 16.06.2006 18:15
Ale jistě. říkali to záporné postavě ve hře. Ale říkali to takové postavě, jejíž síla byla dejme tomu 5x vyšší než jejich. Není v takovém případě lepší se chovat uctivě a takovou postavu zkusit zničit lstí? Anebo klidně otevřeným útokem. Ale v takovou dobu, kdy si budou jisti výsledkem. Já nevim, Paulovi určitě nejde o to, aby Shakall ovládnul celý Endor(O to možná jde Shakallovi) Dřive nebo později by vám třeba dal šanci získat, předmět nebo spojence, který by Shakalla oslabil. Vy musíte zase pochopit, že zlé není GM, ale postava. Já osobně bych taky neměnil charakteristiku questové postavy podle toho, jak se to zrovna hodí hráčum. Podle mě je kouzlo právě v tom, že už má předem určené, jakou má ta postava povahu.
#24938 - Heruo, 16.06.2006 18:18
Tak konečně to vypadá, tedy alespoň z toho co jsem slyšel a četl, že by questy mohly být po dlouhé době zajímavé, ne jen vybíjení mobů, ale i něco v pozadí a to, že v tomhle boji hráči prohráli tomu taky dává nový rozměr. Říkejte si co chcete, ale já myslím, že tohle Endor postrádal a mít svoji postavu, tak by mě tohle jistě taky nalákalo do hry to alespoň zkusit. Paul & Mieliki: Respekt a hodně štěstí a chuti do dalších podobných aktivit. Snad vás trapné narážky některých hráčů neodradí od tvůrčího ducha, jako mnoho jiných.
#24939 - Dirk, 16.06.2006 18:21
Nejde o chraktristiku postavy, z toho by vyplynulo, že si každej řekne aha to je shakall, tak v tom případě tam nejdu, protože vim, že shakall jenom všechny zabije a nebude žádná odměna.
#24940 - Wisen, 16.06.2006 18:28
Ale Shakall nechtěl hned všechny povraždit. On chtěl ty suroviny. Vraždění byl zřejmě plán B:o)) Hele, kdyby tam dejme tomu byla sehraná skupinka high lv charů, tak byste si mohli třeba dovolit bejt trochu "drsní" nebo třeba zkusit vyjednat menší "daň" Ale když se posbírá takováhle komicky vypadající sebranka otrhanců, tak by asi bylo ve vašem zájmu zaplatit a nebejt drzí ne? Ostatně přesvědčili jste se sami.o))
#24941 - Dirk, 16.06.2006 18:37
No jenze problém je, že nikdo neví co by se stalo kdyby se to zaplatilo a navíc ta banda se mohla sebrat a prostě odejít místo toho aby něco platila. Protože nikoho kdo na quest nešel vůbec to nepostihlo.
#24942 - Tommy11, 16.06.2006 18:46
Dirk:asi tak....
#24943 - patriarch, 16.06.2006 18:49
hehe na endoru se uz cenzuruje jako za komunistu, clovek nemuze rict ani svuj nazot abyste mu nemazali posty.. odceho sou questy bez zakazu pvp na ktery si muze dojit kazdej a zabit koho chce? nejsou globalni questy o sjednocovani a teamove spolupraci za nejakym ucelem ne aby prisel celej mighty old pobit lidi ktery na tom questu sou?
#24944 - patriarch, 16.06.2006 18:51
jako nic proti tomu ze proste hraci prohrali a pochcipali, jenom spravne aspon je zabava ale delat questy bez zakazu pvp to je docela silnej odvar.. neco jako: hele cerveny podte mate par lidi pred priest cechem a bojujou s npc tak je podte zabit odmena jista..
#24945 - princeofpersia, 16.06.2006 19:06
oho Wisen a Nego vrchol sehranosti :D hele hosi vy muzete nekoho kritizovat zrovna vy..
#24946 - Fenring, 16.06.2006 19:18
Ty Melieki, ja nevim ale ja myslim ze jsem se choval slusne,udelal jsem si na quest cas a presto jsem dopadl dost mizerne. Snazim se hrat RP, snazim se v tom lidi podporovat. A jak se mi to odvdecilo? Kompletni vylootovani a zabiti kone. A navic Annah pri zadavani questu rikala ze je to pro vsechny. Tohle mi prijde jako vylozena sprostarna. Nedivej se jen na ty pitomce kterym zalezi na expech ale i na lidi, ktery to tu chcou podporit. Nemam nic proti zmenam ale aby me na questu takhle prasacky pojeli PK ? No comment
#24948 - Fenring, 16.06.2006 19:26
Jeste pro upresneni hraji za postavu Marca Pompeia
#24949 - patriarch, 16.06.2006 19:28
fenrir to tedka netrefil.. neco sem tu videl napsany jako ,,zlo spojeno,, coz je podle me naprosta volovina, npc zautoci navsechno co je hrac nebo hracovo bez ohledu jestli to je modrak pk nebo duhovej medvidek.. questy byli vzdycky se zakazem pvp(nic proti pk jestli chtej spojit sily s modrejma, kdyz je nekdo kdo hral maina jako cervenyho jako Gereth tak budiz) ale bez zakazu pvp nema ani smysl zadny questy delat..
#24952 - Nonexx, 16.06.2006 19:43
Mne sa to moc paci, konecne quest ktory ma nieco do seba a bude to fakt globalni quest pretoze ked sa do toho nezapoji kazdy z Endoru tak to dopadne velmi velmi zle. Tohto questu sa budete musiet zucastnit nie preto aby ste nieco ziskali ale aby ste nestratili vsetko. Niekto si mozno povie mna sa to netyka, ved to niekto vyriesi, ale urcite si to rozmysli ked mu monstra obsadia barak i cele mesto:P.
#24953 - Rybnikar, 16.06.2006 20:40
Jojo teď začíná nová éra, tenhle quest mi dal úplnou novou chuť do hry. Od teď už pujdu jenom ztrácet expy a nechat se olootovat až do trenek a schválně budu pk nadávat ještě, aby mi dali hk, protože jinak to nemá smysl hrát UO. A budu chodit už jenom na 1 typ monster, ktery jeste k tomu nedavaj expy. Jo je to uplne super uz nic jinyho od ted nebudu delat, GM pokracujte jen tak dal.
#24955 - BastetProdej, 16.06.2006 21:16
Navrhovala jsem dát 10k kůží, 10k dřeva a 10k Ironu, žel bohužel, nikdo mne nevyslechl, nikdo nechtěl přispět do pytlíku, a tady to máte! Tyto suroviny by byly z mé výbavy z mojich prostředků, ale pokud se na tom nechtěl nikdo podílet, to je pak špatné. Oj čekají nás těžké časy! Budu muset začít vyrábět spousty válečních zbraní. Místo užitečných prostých věcí, dělat zbraně! Jak smutné.
#24958 - incubus666, 16.06.2006 21:40
to nonexx:juu jasne kazdy sa zapoji modraci stravia 3 hodiny niecim co je zachrana mesta a potom pride ten globalny efekt dojdu pk a setkych nas zabiju tot je fakt globalnejsie nez globalne oteplovanie
#24959 - st3pan, 16.06.2006 21:57
jak tak ctu tady ty posty tak nevim, co si o tom mam myslet. Veta nemeli ste tam chodit kdyz ste byli tak slabi otrhanci v hadrech (nebo jak to bylo) je fajn, ale kdyz se o par radkach niz dozvim ze quest byl urcen pro vschny tak kdo tam mel potom prijit? nekdo v co nejlepsim equipu a co nejvetsi level aby to nebyl otrhanec?
#24967 - _Boss_, 17.06.2006 00:29
souhlasim s Wisenem, ale ty pk byla podle me podpasovka. Btw. abych si to ujasnil, [OLD] jsou poskoci Shakalla a modra guilda Templaru s nema ma alianci? S vrahy? Potazmo se Shakallem? To bych ani nemusel dostat kill kdyz nektereho z nich odpravim, protoze to sou v podstate lidi z temne strany, pomahaji vrahum, pomahaji tomu, co nici nas svet!
#24968 - Dirk, 17.06.2006 08:53
No Templars nepomáhaj vrahům, jenom s nima maj dohodu, takže na tom nevidim nic špatnýho. Ale když je pak OLD stejně pojedou, tak to asi moc valná aliance neni.
#24982 - honzik, 17.06.2006 15:23
tak to je krasa
#25045 - Svoba, 19.06.2006 19:45
Boss : pomahaji vrahum?A jak...proste to muzes chapat jako smlouva,ze na sebe nebudeme utocit apod. Dirk : presne tak.
Vzkaz: